1645-74

گوگوش جاودانه موزیک مدرن و مارتیک خواننده محبوب همه
درباره کنسرت مشترک خود در 22دسامبر در لاس وگاس چه می گویند؟

یکی از بزرگترین و با شکوه ترین کنسرت های سال گوگوش، کنسرت 22 دسامبر بمناسبت کریسمس همراه با مارتیک در لاس وگاس Colosseum Vegas است. کنسرتی که یاران گوگوش از حدود 3ماه پیش تدارک آنرا دیده اند و می خواهند چون همیشه با زیباترین لحظات و خاطرات همراه باشند.
گوگوش جاودانه موزیک مدرن ایران در مصاحبه ای کوتاه با مجله جوانان می گوید:
کنسرت لاس وگاس یک پیوند صمیمانه است که بین دو دوست روی صحنه انجام می شود. من با مارتیک رفاقتی دیرینی دارم، رفاقتی که از روی صحنه آغاز شد، زمانی که به عنوان نوازنده گیتار در ارکستر شروع به همکاری کردیم و رفاقتی که به تازگی خواننده شده بود که آهنگ «معشوق» ساخته او را اجرا کردم، به همراه دو کار مشترک دو صدایی :«شاعر» و «آدم وحوا» سالها بود که منتظر یک فرصت این چینینی بودم اما زمینه آن فراهم نمی شد.
من براین باورم که اگر قرار است در لاس وگاس کنسرتی اجرا شود، باید با تمام کنسرت های آن آرتیست فرق کند. می توانم بگویم که من و مارتیک به تنهایی چندین ماه است که برای شب 22 دسامبر داریم خود را آماده می کنیم. ترانه هایی که آماده کردیم که سالها منتظر اجرایشان بودیم و هستیم، درواقع سالهاست که خودم چنین شوقی برای یک کنسرت بخصوص نداشته ام.
مارتیک خواننده محبوب همه میگوید:
رفاقت ما فراتر از دوستی های معمولی است، گوگوش 100درصد، من موزیسین و من خواننده را می فهمد و درک می کند. این پیوند، این اتفاق برای من بی نهایت با ارزش است، سالهاست که منتظر این فرصت بودم، که بعد از این همه سال صحنه را با گوگوش عزیزم تجربه کنم. برای من توضیح دادن این حس خیلی سخت است.
گوگوش یک بخشی ازهویت هنری من است که هم از او آموخته ام و تا جایی که می شد در کنارش ایستاده ام.
شب 22دسامبر ضیافت زیبایی ترانه و موسیقی است، که بین دو دوست قدیمی به نمایش در می آید، ارکستری کم نظیر با نوازنده هایی که از بهترین های جهان هستند، ما را همراهی می کنند.

1645-75

1645-76

1645-78

1645-79