1442-64

از جمع این 34 نفر، 30 نفر را نام ببرید
بحکم قرعه یک تلویزیون، یک DVD Player
و 5 مجموعه سی دی هدیه بگیرید

1442-62

این جمع تکرار نشدنی که بسیارشان دیگر در میان ما نیستند، جمع چهره های برجسته سینما، تیاتر، تلویزیون، رادیو و موزیک است. اگر شما درجمع 34نفره شان، 30 نفر را نام ببرید جوایز بالا به حکم قرعه به شما تعلق می گیرد.
جوابهای خود را بروی فیس بوک مجله جوانان، بصورت ایمیل و یا فکس برای ما بفرستید.

دمیس روسس خواننده محبوب یونانی
در 68 سالگی درگذشت

1442-65

مهدی ذکائی در سفر دمیس به ایران به استقبال او رفت و با او مصاحبه اختصاصی داشت

«دمیس روسس» خواننده نامدار یونانی، هفته قبل در سن 68 سالگی در بیمارستانی در آتن درگذشت.
«دمیس» که بیش از 60 میلیون آلبوم هایش در سراسر جهان فروش داشت در سالهای 1970 و 1980، با آلبوم های محبوب خود و آهنگهایی که به دل همه نشست، آهنگهایی چون
For Ever And Ever/Good Bye/ Quand Je T’aime که در ایران ورد زبانها شد.
دمیس در سال 1946 در الکساندریا مصر از پدر یونانی و مادر ایتالیایی الاصل به دنیا آمد و بدنبال بازگشت خانواده به یونان، دمیس از 17 سالگی خوانندگی را آغاز کرد و بمرور با صدای جادویی خود به شهرت رسید.
دمیس در سال های 1970 به ایران سفر کرد و به اجرای کنسرت هایی پرداخت، در آنروزها مهدی ذکایی سردبیر کنونی مجله جوانان، بعنوان خبرنگار مجله جوانان به سردبیری ر. اعتمادی، در فرودگاه مهرآباد به استقبال دمیس رفت، در همانجا با او یک مصاحبه اختصاصی بعمل آورد و دمیس در آن مصاحبه از علاقه خود به سرزمین ایران و مردم هنردوست ایران گفت و اینکه باورش نمی شدایرانیان تا این حد صدای او را دوست می دارند و آهنگهایش ورد زبان همه شده است.
کنسرت های دمیس در ایران همیشه سولداوت شده و نسل جوان با علاقه خاصی به دیدار دمیس میرفتند.
دمیس در سال 1985 در یک حادثه هواپیما ربائی از آتن به رم، که توسط حزب الله انجام شد جزو گروگان ها بود و به اتفاق همسرش 5 روز اسیر حزب الله و جهاد اسلامی بود، تا سرانجام با آزادی زندانیان، او و همسرش را آزاد کردند.