1509-77

حمید قنبری، منوچهر سخائی را به سینما برد

1509-78

هرچقدر حمید قنبری درهر زمان و موقعیتی پر از حرکت و شور و سخن بود، منوچهر سخائی آرام و کم حرف بود. ولی ایندو هر بار که حمیدخان به لس آنجلس می آمد، با هم کلی حرف برای گفتن داشتند.
حمید قنبری نه تنها با صدای خود در دوبله فیلم های جری لوئیس سبب شهرت و محبوبیت او در ایران شد، بلکه در نقش های رادیویی خودنیز صاحب سبک بود. در مدیریت سندیکای هنرمندان نیز مبتکر و پرقدرت بود و بعد از انقلاب هم در گردآوردن یاران موثر بود و هر بار که به لس آنجلس می آمد حتما به دفتر جوانان می آمد. حتما با همکاران قدیمی ، نویسندگان و ژورنالیست های با سابقه دیدار می کرد. چون خود در کشاندن موچهر سخایی در سینما و همچنین شدت دادن به فعالیت های خوانندگی اش در ایران نقش مهم داشت، دیدار او را مغتنم می شمرد، گاه دو روز با او گپ می زد که تمام شدنی نبود.

منفردزاده همیشه به یاران سر میزند
ولی اروپا را ترجیح می دهد

1509-79

«اسفندیار منفردزاده» آهنگساز برجسته و ماندگار، خیلی بی سروصدا، از شهر فرشته ها کوچ کرد و به اروپا رفت درحالیکه هم در لس آنجلس، هم در ایران بسیاری از خوانندگان در پی آهنگهای او بودند.
منفردزاده در اروپا به ساختن موزیک متن فیلم و تئاتر و تعلیم خوانندگان جدید مشغول است. و هر بار که به لس آنجلس می آید، به یاران قدیمی خود چون شهیار قنبری و مسعود اسدالهی سر میزند با قدرت با رسانه ها گفتگو می کند و فامیل و دوستان را می بیند و دوباره به اروپا که زندگی تازه ای با همسر تازه و یاران تازه ساخته بر می گردد.
عکس ازمرتضی فرزانه

هردو چهره نامدار بیست و چند ساله بودند

1509-80

دو چهره نامدار محبوب موزیک، داریوش و منوچهر چشم آذر، زمانی که هر دو بیست و چند ساله بودند، هر دو راه به اوج می گشودند، داریوش با صدای جادویی اش، مسیر میلیونی خود را میرفت و منوچهر چشم آذر با ملودیهای ماندگارش، دلها را می لرزاند.
آنروزها هر دو به شکوفه نو ساحلی رفته بودند، داریوش می خواند و منوچهر می نواخت و مردم از همه سنین با آنها به سفر عشق می رفتند، همانگونه که بعد از بیش از 4 دهه هنوز هم چنین است.
عکس از مرتضی فرزانه

ماشا بی ادعا و بی سروصدا
در دهها سریال ظاهر میشود

1509-81

ماشا منش یکی از نادر هنرمندان ایرانی در هالیوود و شبکه های تلویزیونی در امریکا است، که اقلا هفته ای یکی دو نقش خوب و کلیدی ایفا می کند، کارنامه ماشا نشان می دهد او در بیش از 100 فیلم و سریال ظاهر شده و در 40 فیلم تبلیغاتی بازی کرده.
بازی او در سریال Will & Grace در نقش مستر ضمیر و در سریال How I met Your Mother در نقش رنجیت قابل توجه بود. یکی از آخرین نقش هایش در سریال Brink با تیم رابینز و جک بلک بود و درباره نقش های اخیرش در هفته های آینده با ماشا گفتگو می کنیم.
عکس ازمرتضی فرزانه