1543-78

هنوز فیلم های بهروز وثوقی و گوگوش
در ایران پرطرفدارترین هستند

1543-79

جالب است بعد از حدود 37 سال، چه فیلم های مشترک گوگوش و بهروز وثوقی چون: پنجره، ممل امریکایی، ماه عسل و همسفر و چه فیلم های مستقل آنها، هنوز رکورد فروش را شکسته و بروی وبسایت و شبکه تلویزیونی و سوشیال میدیایی، بیشترین طرفدار را به دنبال خود می کشند.
طبق یک آمار داخل ایران، کپی فیلم های بهروز و گوگوش از مرز 10 میلیون هم گذشته و اخیرا بسیاری با یافتن نسخه های اورژینال فیلم، دوباره آنها را کپی کرده و به بازار داده اند و همچنان با اقبال سه نسل، نوجوان، جوان، میانسال روبروست و بسیاری این فیلم ها را با کیفیت بالا در سالن های سینمای داخل خانه ها، برای فامیل و دوستان نمایش میدهند.
عکس از: محمود محمدی

اینروزها هنرمندان کمتر با هم می خندند و رفیقند

1543-80

همه چیز درجامعه هنری دچار دگرگونی شده است. روزگاری نه چندان دور، در سالهای 1980 و بعد 1990 هنرمندان باهم رابطه صمیمانه و نزدیکی داشتند، به هر بهانه ای دور هم جمع می شدند، از خاطرات گذشته می گفتند و برای آینده برنامه هایی تدارک می دیدند.
خوب به این چهره های آشنا نگاه کنید، چقدر شاد و صمیمی و رفیقانه کنار هم ایستاده اند و از ته دل می خندند آیا فکر می کنید اینروزها دل ها همین قدر شاد است؟
از راست به چپ: سهراب اخوان، اسفندیار منفردزاده، بهروز وثوقی، فرید زلاند، مرتضی برجسته، بهمن مجلل، ایرج جنتی عطایی و زنده یاد باربد طاهری، که درست زمان اجرای نمایش رستمی دیگر، اسفندیاری دیگر به کارگردانی جنتی عطایی بود.
عکس از: مرتضی قمصری

قراربود منوچهر سخایی کتاب خاطرات خود را منتشر کند

1543-81

منوچهر سخایی یکی از هنرمندان با شخصیت، آگاه و تحصیلکرده که از صدای بسیار دلنشینی برخوردار بود و براستی خیلی زود از میان ما رفت، قرار بود کتاب خاطرات خود را چاپ کند.
سخائی با مجله جوانان در مورد چاپ بخش هایی از کتاب صحبت کرده بود و از سویی علاقمند بود با بیژن خلیلی مدیر شرکت کتاب، روی چاپ و پخش کتاب خود اقدام کند، که متاسفانه سرطان ناگهان گریبان او را گرفت و رهایش نکرد.
درعکس سهراب اخوان، منوچهر سخائی و بیژن خلیلی دیده میشوند.
عکس از: مرتضی قمصری

عاشقان فوتبال

1543-82

درجمع هنرمندان بویژه خوانندگان، ده دوازده نفری عاشق فوتبال هستند، این عده که عارف، ستار، داوود بهبودی را شامل میشوند، در سالهای 90 یک تیم فوتبال تشکیل داده بودند، که در اصل ادامه همان تیم هنرمندان در سالهای آخر 1980 بود.
این تیم در مسابقات مختلف هم شرکت کرده و به پیروزی هایی نیز دست یافت، ولی بعد بدنبال سفر یکی دو تن از آنها از جمله عارف به دبی و اجرای کنسرت های دیگر هنرمندان دور از امریکا، حتی اقامت در دبی و ترکیه و اروپا، تیم فوتبال را از هم پاشید.
عکس از: علی بیگدلی-کلوزآپ

چه شب خوب و خاطره انگیزی که هرگز تکرار نشد

1543-83

چنین شبی هرگز تکرار نمیشود، چرا که دیگر هرگز خسرو پرویزی کارگردان نامدار، هادی حقوقی روزنامه نگار جنجالی، تورج نگهبان ترانه سرا و شاعر سرشناس، سیمون عکاس قدیمی به دنیای خاکی بر نمی گردند. شاید در آن دنیا دور از تنش ها روزگار خوبی دارند، ولی جایشان همیشه خالی است، درعکس وحدت و سپهرنیا بازیگر با سابقه که خوشبختانه هر دو سالم و سرحال هستند و همسر تورج نگهبان دیده میشوند، که سرمست از غذاهای متنوع و خوشمزه خانم پرویزی، جلوی دوربین اش ایستاده اند.
عکس از: خانم پرویزی