1591-23

قدر پدر را می دانستند

1591-25

تا زمانی که سرهنگ شب پره زنده بود، سرحال و پرانرژی بود. دو پسر برومندش شهبال و شهرام شب پره، لحظه ای از او غافل نمی شدند.
به هر بهانه ای او را به محافل و مجالس هنری می کشاندند، او را تشویق می کردند طرح شوی بزرگ و استثنایی که در ذهن خود داشت بر روی صحنه بیاورد و در این میان بدون اینکه به او بگویند چند ساله است، جشن تولدش را جشن می گرفتند کیک بزرگی تهیه کرده و هدیه زیبایی به او می دادند و برایش می خواندند و جالب اینکه هنوز هم خاطره هایش را حفظ کرده اند.

یک دیدار تکرار نشدنی

1591-24

آنروز یک روز استثنایی و فراموش نشدنی بود، سه چهره نامدار هنر، در دفتر مجله جوانان در لس آنجلس گردهم آمدند. بهروز وثوقی و هوشنگ توزیع و بهمن قبادی، که کلی گپ و حرف و خاطره با هم داشتند. و گاه صدای خنده شان، همه اطرافیان را هم به شور می آورد، بهروز وثوقی همیشه قشنگ ترین جوک را در آستین دارد، هوشنگ توزیع کم نمی آورد و بهمن قبادی باخنده شیرین خود، به این محفل رونق داده بود.
هر سه قرار ومدارهایی را گذاشتند که با فیلم مشترک بهمن و بهروز به ثمر رسید ولی هر سه قرارهای دیگری هم گذاشتند.

این تصویر هرگز و هرگز تکرار  نمی شود

1591-26

خوب به این تصویر نگاه کنید، درست 35 سال پیش بود، در همین لس آنجلس، در کاباره لوکولوس به مدیریت هوشنگ منظوری در وست وود لس آنجلس، همه هنرمندان روز در آن یا برنامه داشتند و یا پاتوق شبانه شان بود.
دراین عکس از چپ به راست: زنده یاد عبدی یمینی، شاهرخ، فرانک میرقهاری، هوشنگ منظوری، شهره صولتی، شهرام شب پره، جلال همتی، ابی، سیاوش قمیشی، شهرام صولتی دیده میشوند ولی خودمانیم بجز نوشابه، شیرینی و میوه چیز دیگری روی میز نیست.

درست بیست و چند سال پیش در همین لس آنجلس

1591-27

اگر سرهنگ شب پره اولین نفر سمت چپ دیگر در میان ما نیست و یادش گرامی است ولی این چهره های آشنا و محبوب پای منقل کباب در منزل دوست نازنینی چون سعید نوشین فر، شب خوشی را با هم می گذرانند.
از راست به چپ: سعید سرکشیک- فریبا فروهر- شهره صولتی- شهرام شب پره – شهبال شب پره – لیلا فروهر- منوچهر چشم آذر- معین- اندی و سرهنگ شب پره.

سه خواننده معروف، که روزگاری تین ایجر بودند

1591-28

سه خواننده معروف و مطرح: شهرام کاشانی، منصور، و آرمان یموتی زمان تهیه این عکس تین ایجر بودند، ولی هر سه بمرور در کار خوانندگی جا افتادند، پرفروش ترین آهنگها را خواندند، محبوب مردم شدند، عجیب اینکه همچنان دوستان صمیمی هم باقی ماندند و بعد که به شهرت بیشتری رسیدند برخلاف خیلی ها، همچنان حامی و مشوق هم ماندند.
عکس از: مرتضی فرزانه