1626-31

محسن جان همیشه به یادت هستیم…
بازی های درخشان ات هنوز در ذهن ماست

1626-34

چند سالی است که محسن مرزبان بازیگر توانای تیاتر و سینما و تلویزیون به سفر رفته است. سفر آرامش و راحتی خیال و دور بودن از شهر تنش ها، غیبت ها، رقابت های نه چندان سالم و رفاقت های کمرنگ.
محسن به جرات یکی از هنرمندان با ارزشی بود که نه تنها در سینما: چون «مهمانان هتل آستوریا»، بلکه در بیش از ۲۰ نمایش موفق درخشید، انسان نجیب و مهربان و با گذشتی بود، عاشق خانواده بود، فدایی دوستان و خدمتگزار نیازمندان.
محسن مرزبان همیشه زنده است. صدای گرم اش. بازی های یکدست و هنرمندانه اش از خاطرمان نمیرود.

اگر بر می گشتیم به ۲۰ سال پیش چه میشد؟!

1626-35

انگار همین دیروز بود،ولی درست ۲۰ سال گذشت، در این مدت اتفاقات عجیبی در جامعه هنری اتفاق افتاده است. شهرام شب پره ازدواج کرده و صاحب دختری گل شده و هنوز سرحال و پرانرژی است. منوچهر چشم آذر جا افتاده، اگرناصر برادرش را از دست نمی داد، غمی به دل نداشت چرا که اوهنرمندی با ارزش است. ناهید بعد از یک دوره موفقیت هنری، ناگهان به دستور برادران خود رفت ایران، شنیدیم همان جا ازدواج کرده و فقط در محفل دوستداران و فامیل میخواند وحاضر به بازگشت به لس آنجلس نیست. ستار همچنان گرم و دلنشین می خواند، نسبت به آن سالها فرقی نکرده و چون همیشه دلبسته خانواده است. وارطان آوانسیان از مدیران شرکت ترانه بعداز ۳۵ سال فعالیت در خارج و ۲۰ سال زحمت در ایران، همچنان در برنامه های تلویزیونی فعال است ولی دلش از بیوفایی خیلی از هنرمندان گرفته است.
عکس از: مرتضی فرزانه

۴۶ سال پیش نامداران و چهره های محبوب هنر در سندیکای هنرمندان درایران

1626-36

حدود ۴۶ سال پیش بود، به دعوت زنده یاد حمید قنبری رئیس سندیکای هنرمندان، گروهی ازچهره های نامدار و محبوب گردهم آمدند تا در مورد بیمه سلامتی هنرمندان فکر عاجلی بکنند که هنوز هم این مسئله بعد از چند دهه به سرو سامان نرسیده است. درعکس نشسته از راست به چپ: شهین، شهلا ریاحی، حمید قنبری، فروزان، ناصر ملک مطیعی، ایرن.
ایستاده از راست به چپ: داریوش اسدزاده، فرامرز قریبیان، احمد قدکچیان، بهمن مفید، بهرام وطن پرست، زکریا هاشمی، سعید راد، رضا فاضلی و منوچهر فرید.