1696-23

نامداران درکتابفروشی وست وود

1696-24

چه کسی فکر میکرد روزی بیشتر این چهره ها که آنروزها همه سرحال و پرانرژی بودند همه شان در تدارک آثار جدیدی بودند دیگردرمیان ما نباشند.
از چپ به راست: زنده یادان برهان ابن یوسف، ابراهیم صفائی، استاد فرهنگ فرهی، همکارعزیزمان، علیرضا میبدی که خوشبختانه همچنان پرانرژی و خلاق و زنده یاد حسین مهری. هرکدام از این اساتید آثاری وخاطراتی از خود برجای گذاشته اند که به چند نسل انتقال می یابد.
عکس از:مرتضی فرزانه

بدری همت یار عاشق پدر و مادرهای ایرانی است

1696-27

در طی سی و چند سال گذشته، هربار که فرصتی پیش آمده بدری همت یار کمدین و خواننده پرطرفدار به جمع پدر ومادرها درخانه سالمندان و یا درمراکز مراقبت های ویژه رفته و ساعتها برایشان خوانده و جوک گفته و لحظات شان را پر از شادی کرده است.
بدری حتی این اقدام انساندوستانه خود را در دیگرشهرهای امریکا هم انجام داده است و همیشه دعای خیر پدر ومادرها را بدنبال داشته است.

چهره های محبوب هنر موسیقی و سینما در دیداری از مجله جوانان

1696-25

سپتامبر سال 1996 درجلوی دفتر مجله جوانان ماندنی ترین چهره های هنر از چپ به راست:
اسفندیار منفردزاده، شهیار قنبری، بهروز وثوقی، شاهرخ، شماعی زاده، زنده یاد اندرانیک و فرید زلاند به بهانه دیدار هم آمده بودند، ساعتها گپ زدند، از گذشته ها گفتند و از جوک های با مزه هم خندیدند و بعد هم روانه ناهارشدند. درست 24سال پیش بود انگار همین دیروزبود.

حدود 18 سال پیش، ولی دوستان زیاد فرقی نکرده اند!

1696-26

کمپانی کلتکس به مناسبت نوروز همه ساله، نه تنها برنامه های زیبایی تدارک می دید، بلکه مجموعه هایی نیز که شامل اجرای برنامه خوانندگان محبوب، نمایشنامه های مختلف، شوهای دیدنی کمدی های شیرین بود بصورت نوارهای ویدیویی روانه سراسر جهان می کرد که هنوز درباره اش حرف میزنند و بعنوان یادگار در آرشیو خانه ها جای دارد.
درعکس 5چهره معروف که در یکی از شوهای کلتکس شرکت داشتند دیده میشوند. پرویز صیاد، لیلا فروهر، مرتضی برجسته، ویدا هروی و شهروز رفیعی دیده میشوند.
عکس از: مرتضی فرزانه