1462-74

پرواز ابدی چهره های معروف

1462-75

در این تصویر استثنایی ،که به مناسبت دیدار دوستان قدیمی در لس آنجلس برپا شده بود، خیلی ها هنوز جوان و پرشور وحال بودند. درست بیست و چند سال پیش بود، که وحدت از ایران آمده بود، رضا بیک ایمانوردی از فلوریدا، رضا شمشادیان از هامبورگ، رضا فاضلی از لندن و گردهمایی بدعوت علی مرتضوی ومنصور سپهرنیا و فائزه بود.
حالاجای خالی رضا بیک ایمانوردی، رضا فاضلی، جمشید شیبانی، علی مرتضوی، فرامرز محمودی خالی است به فاصله دو سه سال، این گروه پرواز ابدی خود را آغاز کردند.

رادیو صدای ایران جایش خالی است

1462-76

اولین رادیوی فارسی زبان 24ساعته، که در لس آنجلس راه افتاد، رادیو صدای ایران به همت مروتی ها بود، که کم کم صدای آن تا ایالات مختلف و حتی کانادا هم رسید.
در صدای ایران برجسته ترین چهره های رادیویی آغاز بکار کردند، از علیرضا میبدی گرفته  تا حسین مهری ، یا سیاوش آذری، فریدون توفیقی، حتی تورج فرازمند،نادر صدیقی، مولود زهتاب و سعید و لیدا قائم مقامی و جیمی صدقی خلاصه همه نامداران آمدند و بیش از 20 سال صدای این رادیو را به گوش ها رساندند تا اسدالله مروتی رفت، علیرضا مروتی بسیار مقاومت کرد، ولی در کوران بد اقتصادی رادیو خاموش شد.
هنوز مردم سراغش را می گیرند و اینکه آیا دوباره شروع به کار می کند؟
عکس از:مرتضی فرزانه

نام ببرید و جایزه بگیرید
از این جمع 11 نفر رفته اند و جایشان خالی است

1462-77

از این جمع نامداران رادیو و تلویزیون و سینما، 11 نفرشان دیگر در میان ما نیستند، اگر نام این 11 نفر را ببرید، به حکم قرعه، یک دستگاه کپی رنگی، یک دستگاه ویدیو، 4 مجموعه موزیک جایزه می گیرید.
 جواب خود را با فکس  و یا ایمیل پائین ارسال دارید.
 818-710-8999    [email protected]