1736-29

بدری همت یار عاشق پدرومادرهاست

1736-31

بدری همت یار، که کمدین توانایی است، بازیگری هنرمند در صحنه تئاتر است، بخاطر صدای دلنشین اش مورد علاقه مردم است، ولی عجیب اینکه بدری زیاد خوانندگی خود را جدی نمیگیرد.
بدری هربار از سوی پدرو مادرهای ایرانی درخانه های سالمندان دعوت میشود با همه شوق و عشق به دیدارشان میرود، برایشان ساعتها برنامه های کمدی اجرا می کند و همه ترانه های خود را با آنها می خواند و تا امروز حتی یکبار به آنها «نه» نگفته است.

عباس کیارستمی آمده بود لس آنجلس

1736-30

سالها پیش بود، آنروزها که فستیوالی از فیلم های ایرانی در یوسی ال ای برپا بود دو یار قدیمی، دو همکار هنرمند، پرویز صیاد، عباس کیارستمی، که سالها سابقه کارگردانی دارند با هم دیدار کردند، کلی حرف برای گفتن داشتند، سعی می کردند دور از چشم و گوش اطرافیان درد دل هایشان را بگویند، بعد هم قرار یک دیدار رفیقانه تری را گذاشتند و همدیگر را بغل کردند  و وداع گفتند.

هردو از ایران آمده بودند

1736-32

سالها پیش بعد از حدود 25 سال دوری، دو چهره محبوب هنر، همدیگر را در دفتر مجله جوانان در لس آنجلس دیدار کردند.
پوری بنایی و سیمین غانم که هر دو در ایران زندگی می کنند ولی همدیگر را طی سالها ندیده بودند هر دو آغوش بروی هم گشودند، اشک هایشان سرازیر شد و خاطره های دور را زنده کردند و از تاریخ بازگشت پرسیدند، تا از این ببعد همدیگر را در ایران دیدار کنند.

پوری بنایی در نقش یک افسر ایرانی

1736-34

پوری بنایی ستاره قدیمی سینما، چند سال قبل از انقلاب، در فیلمی بنام «موشک سری» محصول مشترک ایران و امریکا بازی کرد، که در آن با پیتر گریوز بازیگر سریال بالاتر از خطر همبازی بودکه درواقع نقش یک افسر ایرانی را عهده دار بود.
پوری بعدها در چند فیلم خارجی از جمله در فیلمی با میکی رونی و جان آیلند و بعد در فیلم قهرمانان با استوارت ویتمن و بهروز وثوقی و سپس در فیلم گلگو 13، یک فیلم ژاپنی، چند فیلم ترکی و فیلمی با حضور توشیرو میفونه و ویلیام هولدن حضور داشت. پوری برای فراگیری زبان یکسال به نیویورک سفر کرد.