1332-111

 

بهانه خواهر و برادر بودن!

تازگی ها درمیان ایرانیان نیز بهانه هایی برای چلاندن و بوسیدن هم پیدا شده است،مثلا فلان آقا از فلان دختر و زن خانواده دوستش خوشش می آید و با ادای لغت خواهرجان، طرف را بغل می کند و می بوسد و میگوید درست مثل خواهر خودم دوستش دارم! باور کنید شکل و شمایلش هم مثل خواهرم هست!!
این قصه تازه در میان خیلی از خانواده ها مد شده و حتی گاهی 1332-112بهانه ای برای شوخی، دنبال هم دویدن، همدیگر را چلاندن هم شده است، نمونه اش همین یکشنبه گذشته در منزل دوستی بودیم، آقایی که من خوب او را می شناسم و به هیز بودن و نخاله بودنش اطمینان دارم، به دختر یکی از دوستان بند کرده و مرتب دختر 18 ساله را بغل کرده می بوسید و می گفت دختر خودم، دختر نازم، درست مثل دختر خودم هست… دلم میخواد تو عروسی اش عربی برقصم!  کاش یک پسر به سن و سالش داشتم، حیف که پسرم 15 ساله است! بعد به بهانه ای دنبال او گذاشته و کنار استخر دخترک را می چلاند و بقولی دستمالی میکرد!
عاقبت من به خشم آمده و مردک را به گوشه ای کشیدم و گفتم تو چرا فقط به دخترها ورمیروی آنهم دخترهای خوشگل؟!
اولا اینجا این همه پسر هست که همه هم سن و سال پسر خودت هستند، در ضمن دهها دختر دیگر هم هست که بر و روی زیبایی این دختر را ندارند، چرا نسبت به آنها احساس پدری نداری؟! طرف فهمید که مچش باز شده، خیلی زود بهانه آورده و مجلس را ترک گفت!!
البته در میان بعضی خانمها هم مسئله برادر بودن مد شده، بعضی خانمها وقتی از آقایی خوششان می آید، به بهانه برادر جان، مثل برادرم هستید! انگار مثل دو سیب بابرادرم نصف شده اید! با طرف سر شوخی و سربسر گذاشتن را باز می کنند و کار به بوسه به بهانه سلام و خداحافظی و بغل کردن و گاه به شوخی چلاندن طرف هم میرسد… خواستم اطلاع بدهم که ایهاالناس ما هنوز ایرانی هستیم… و با این نوع فرهنگ و اخلاق بیگانه!!
رضا .م- لوس آنجلس

امتیازات زن لاغر!

من به همه مردها توصیه می کنم دنبال زن لاغر بروند، خصوصا اینروزها که اوضاع اقتصادی زیاد درخشان نیست! می پرسید چرا؟ اجازه بدهید بگویم که اولا زن لاغر همیشه لباس هایش ارزانتر است، معمولا لباسهایش در حراجی فروشگاه ها 1332-113زیاد در دسترس است! زن لاغر خیلی کم غذا می خورد و خود بخود سرو ته قضیه را با یک ساندویچ هم می توان بهم آورد!
زن لاغر معمولا نمی تواند شوهرش را خصوصا شوهر چاق اش را کتک بزند! زن لاغر معمولا می تواند لباسهایش را با دخترهای خود قسمت کند ویا مشترکا لباس بخرندو بپوشند!
زن لاغر کفش کمتر پاره میکند، زن لاغر مشتش سنگین نیست یعنی منظورم این است که مثل زن 250 پوندی من چنان به زیر چشم آدم مشت نمی زند که  تا سه ماه دنیا و همه چیزش را دو تا ببینی!
مثل زن من نیست که تا بگویی بالای چشمت ابروست بروی سینه ات بنشیند و نفس ات را بگیرد!
مثل زن من نیست که هر روز و هر هفته به بهانه تنگ شدن لباسهایش، مرتب جیب آدم را خالی کند و مرتب لباس بخرد و انبار کند! مثل زن من نیست که روزی 4 وعده غذا بخورد و یخچال را امروز پرکنی فردا خالی کند… خلاصه من به مردها خصوصا مردهای نجیب توصیه می کنم دنبال زن لاغر بروند تا بر طول عمرشان اضافه شود! راستی!! مهمتر از همه اینها مراجعه ایشان به کارشناسان رژیم گرفتن و لاغر شدن و کلی هزینه سنگین مربوطه معاف خواهید بود!!!
احمد .د. تگزاس