1526-88

یکشنبه هجدهم سپتامبر رونمایی آلبوم «با من بخوان» با آهنگسازی امید سیاره و صدای «الهام»

همراه با کنسرت در «خانه فرهنگ و هنر ایران» برگزار می شود

آشنایی با این زوج هنرمند
الهام
الهام در خانواده اي علاقمند به هنر،به خصوص موسيقي، پا به عرصه هستي نهاد. مشوقين اصلي وي در زمينه آواز، پدر ومادر او بودند، كه خودشان از صداي خوبي نيز برخوردار هستند. او از كودكي به خواندن آواز علاقه زيادي داشت و با برادرش كه نوازنده كيبورد و پيانو است و با پدر و مادرش همراهي مي كرد. در سن بيست سالگي نزد هنرمند گرانقدر “بانو پريسا ” به فراگيري جدي تر آواز در رديف خواني و تصنيف خواني همت گماشت و به مدت دو سال از محضر ايشان كسب فيض نمود. پس از ازدواج با اميد سياره، آهنگساز و نوازنده سنتور، كه ايشان خود پرورش يافته ي خانواده اي اديب وهنرمند است، از تشويق هاي او نيز بهره مند گرديد. الهام دوره اي كوتاه در پیرس کالج لوس آنجلس در زمينه تكنيك هاي آواز غربي وصداسازي نيز گذراند.
او تا كنون اجراهاي متعددي درايران – به صورت هم خوان – ودر خارج از ايران داشته است . از او موزیک ویدیوهایی مثل «تو همونی»، «با من بخوان» و همچنین «در خاطرم بمان» تاکنون منتشر گردیده است. همچنین آلبوم موسيقي «با من بخوان» و آلبوم دكلمه اي را آماده پخش دارد. که در روز هجدهم سپتامبر در خانه فرهنگ و هنر ایران از آن رو نمایی می شود. الهام تحصيل كرده رشته مترجمي انگليسي از دانشكده زبان هاي خارجي تهران است وهم اكنون نيز تحصيلات خود را در رشته پزشكي در امريكا دنبال مي كند.

امید سیاره
امید سیاره در خانواده ای هنرمند بدنیا آمد. پدرش قاسم سیاره با تخلص شعری آشفته و برادرش بهرام با تخلص شعری «پریش» از شعرای به نام استان اصفهان اند.
او آهنگسازی و تنظیم را از سن ۱۹ سالگی شروع کرد و از محضر اساتیدی چون فرهاد فخرالدینی، محمد علی کیانی نژاد، دکتر محمد تقی مسعودیه، دکتر علیرضا مشایخی و زنده یادان مجتبی میرزاده و پرویز مشکاتیان بهره ها برد. امید آهنگسازی و تنظیم اولین آلبوم موسیقی خود را زمانی که فقط بیست و یک سال داشت به پایان برد. این اثر که برای ارکستر ملی بر روی اشعاری از آشفته و پریش شهرضایی و رهی معیری آهنگسازی کرده بود، در سال ۱۳۷۵ با صدای عبدالحسین مختاباد توسط شرکت سروش منتشر شد. وی تاکنون آثار متعددی در گونه های سمفونیک، ارکستر ملی، موسیقی فیلم، موسیقی سنتی ایران، موسیقی پاپ ، موسیقی کردی و موسیقی پاپ اهنگسازی و تنظیم کرده است.
امید سیاره در سال ۱۳۹۲ به کشور امریکا مهاجرت کرد و فعالیت موسیقیایی خود را در همان جا دنبال می کند. وی تاکنون کنسرت های متعددی در لس آنجلس و سن دیه گو و اورنج کانتی برگزار نموده است.
وی در نوامبر سال۲۰۱۴ بعنوان تنها نماینده قاره ی آسیا نامزد دریافت جایزه ی بهترین موسیقی در دو بخش موسیقی ارکسترال معاصر و موسیقی جهانی از فستیوال بین المللی موسیقی هالیوود گردید و در مراسم اختتامیه و فرش قرمز، تیتراژ سریال تلویزیونی» عکاسخانه «بعنوان یکی از پنج اثر برتر این جشنواره در بخش موسیقی ارکسترال معاصر» معرفی گردید.
امید سیاره در ایران عضو شورای موسیقی صدا و سیما و کانونهای موسیقی، مدرس خلاقیت موسیقی، سرپرست و رهبر ارکستر مجلسی جوانان پرنیان، مدرس سازشناسی موسیقی جهانی و آنالیز موسیقی سنتی و مشاور موسیقی شبکه های صدا و سیما، و مدیر آموزشگاه موسیقی هنر و اندیشه تهران بوده است.

***

برای تهیه بلیط از مراکز و فروشگاه های ایرانی و همچنین با تلفن و وبسایتهای زیر تماس بگیرید:

Tel: (818) 966-2322
www.elhamsong
www.omidsayareh.com

1526-89