1421-71

1421-72

دو مهندس جوان تحصیلکرده و در عین حال متخصص و باتجربه ایرانی، مسعود تهرانی و آرش احمدی، اینروزها کمپانی فعال و موفق خود Armax Tech در جهت خدمت به جامعه ایرانی گام بر می دارند.
وقتی درباره سوابق کاری شان می پرسیم می گویند ما حدود 8 سالی در نیویورک کمپانی Arma Soft را اداره می کردیم و اخیرا کمپانی Armax Tech را در جنوب کالیفرنیا راه انداختیم، ما از ایران با هم همکاری داشتیم.
مسعود می گوید: من در نیویورک بودم، آرش در ایران فعال بود، تا سرانجام به نیویورک آمد وهمکاری خود را بطور جدی دنبال کردیم.
زمینه کاری ما در 3 بخش خلاصه میشود:
1- سیکوریتی کامرا (دوربین های امنیتی) بخش امنیتی
2- سرویس دادن به کمپانی ها.
3- پروژه های مختلفی از جمله، یک سری نرم افزار و کار بروی ربات ها.
• می پرسیم مسئله ربات ها، همه را کنجکاو می کند؟
می گویند: این ربات ها درواقع شامل دو ربات است که مجموعه ای را تشکیل می دهد، یک ربات حالت پرنده دارد و دومین ربات روی زمین است. هر دو ربات برای تامین سکیوریتی کارخانه ها و ادارات و حتی خانه های بزرگ بکار گرفته میشوند. اگر حس کردند حرکتی ایجاد شده یا یک چیز غیرطبیعی وجود دارد، از طریق زمین و هوا آنرا دنبال می کنند، نمونه خارجی زمینی آن وجود دارد، ولی سیستم ما بروی زمین و هوا تواما کار میکنند هر دو دارای دوربین های پرقدرتی هستند، به طرف مختلف چه از طریق تلفن، آلارم، سیستم خطر به صدا در می آیند ما تا 80درصد این پروژه را انجام داده ایم، پروژه بزرگی است و آخرین مراحل آنرا طی می کنیم.
سیستم سکیوریتی کامراها چگونه عمل می کنند.
پروژه ای است برای شرکت ها و منازل، که صاحبان کمپانی، خانه ها، می توانند از طریق تلفن ها و کامپیوترهای خود، در هر نقطه دنیا که باشند، همه چیز را ببینند و تحت کنترل داشته باشند حتی می توانند ضبط کنند و بعد آنرا ببینند و یا برای منظوری بکار گیرند. می توانند روی آنها آلارم های دیجیتالی مدرن داشته باشند.
چون خیلی ها از خانه دور میشوند می خواهند بدانند خانه شان و یا دفتر کارشان در چه حالی است یا حتی اگر بچه های خود را به بیبی سیتر سپرده اند، همه مراحل آنرا زیرنظر داشته باشند یا اگر در دفتر کارشان جریانی می گذرد، ناظر باشند همه این موارد با تلفن دستی امکان پذیر است.

با کمپانی های بزرگ کار می کنیم
ما اخیرا با کمپانی های بزرگ امریکایی وایرانی کار می کنیم، سرویس های ما با قراردادهای ماهانه یا طولانی است اینروزها درجامعه ایرانی با «اوا دنتال» یک مجموعه بزرگ با شعبه های زیاد خدمات دندانپزشکی در لس آنجلس کار می کنیم، همین همکاری سبب شده هیچ نگرانی در مورد IT، اسمارت فون، سرویس های کامپیوتری ، سرورها، نداشته باشند.
همکاری اخیر ما با جوانان رادیو، مجله بین المللی جوانان برای نصب «اپ» به مراحل نهایی رسیده است بطوری که هر کسی درهر نقطه دنیا می تواند روی کامپیوترها، لپ تاپ، تلفن دستی، صدای رادیو جوانان را بشنود و مجله جوانان را به راحتی بخواند. بزودی جزئیات این مسئله را در مجله جوانان توضیح خواهیم داد.

1421-73