1638-11

1638-3

1638-4

ترانه و میوزیک ویدئوی «خاطره ها» با صدای سلطان قلبها عارف و تک ستاره موسیقی لیلا فروهر از هم اکنون در دسترس همگان میباشد. کاری ارزنده و متفاوت و دیدنی با صدای دلنشین دو هنرمند محبوب موسیقی ایران و ملودیهای زیبای انوشیروان روحانی و سیاوش قمیشی و ترانه های علی شیرازی، هما میرافشار و مسعود تهرانی و تنظیم زیبای اندی جی و تصاویر ویدئو به کارگردانی سیروس کردونی، میکاپ و مو از هانری زادور و مهران، لباس ها از سیمین و تهیه کننده فریبا فروهر یک مجموعه از چند آهنگ عارف و لیلا فروهر که از طریق کمپانی آونگ در سراسر جهان ارائه شده و این کار ماندنی به بهانه کنسرت چهارشنبه 21 نوامبر در دالبی تیاتر خواهد بود. با اجرای این دو اسطوره عزیز و یک دنیا خاطره در یک شب بی تکرار این دو هنرمند تصاویر زیبایی از خاطرات دیروز و امروز را به جای خواهند گذاشت. با یک کهکشان ترانه، یک آسمان ملودی و یک سرزمین خاطره دو ستاره ای که از فیلم سلطان قلبها باهم آشنا شدند هنگامی که انوشیروان روحانی ملودی زیبای آهنگ سلطان قلبها را ضبط می کرد، آنها را برای اجرای این آهنگ به استودیو دعوت کرد، لیلا کودکی با استعداد و بازیگر توانا و عارف خواننده جوانی که با صدای مخملی و زیبای خود تاثیر بسیاری در دل همگان گذاشته آشنا میشود و خاطره مشترک آنها از آن زمان آغاز شد طی این سالها همکاری و روابط بسیاردوستانه و خوبی داشتند. اولین بار در سالن کداک تیاتر لیلا، عارف را به صحنه دعوت کرد و خاطره خوش آهنگ سلطان قلبها را برای مردم زنده کردند و طی این سالها دوستان خانوادگی بسیار نزدیکی برای هم بوده و هستند.

1638-5

1638-6

این دو هنرمند نقش بسیاری در موفقیت فیلم سلطان قلبها داشتند که هم چنان یکی از فیلمهای موفق و خاطره ساز ایرانیان میباشد از طرفی بازیگری لیلا فروهر در آن زمان و استعداد و توانایی او برای ایفای نقش خود، بازیگر و خواننده ای که عاشقانه کار خود را شروع کرد و به عنوان یکی از بهترین خوانندگان زن ایرانی در قلب طرفداران و مردم ایران جا باز کرد و همچنان در دنیای هنر می درخشد و شخصیت بسیار والایی در جامعه خود دارد چرا که طی این سالها همیشه برای مردم و در کنار مردم بوده!
و عارف که با کوله باری از ترانه و ملودیهای زیبا در چند دهه برای ما خوانده و همچنان با قدرت و صدای دلنشین صحنه را متحیر خود می کند و مردم را به وجد می آورد. اسطوره ای که شبیه خود ندارد و نیز در چند فیلم سینمایی نقش آفرینی کرده و باید گفت او نیز بازیگر و خواننده قلبهای میلیونها ایرانی است.
این دو هنرمند عزیز طی تمام این سالها برای چندین نسل خوانده و در شب 21 نوامبر به مناسبت شب تنکس گیوینگ در باغ سبز خاطره ها با بارانی از ترانه و ملودیهای ماندگار به میهمانی عشق خواهند رفت با ارکستر بزرگ و بازی نور و صدا و تصویر.

1638-7

برگزارکننده این کنسرت با شکوه شهرام پیرعلی میباشد که او نیز از علاقمندان هنر موسیقی است و به تازگی از شهر آتلانتا به لوس آنجلس آمده و در گذشته برای اکثر هنرمندان ایرانی در آتلانتا کنسرت برگزار کرده و با همه هنرمندان روابط دوستانه و خوبی دارد و برای کار خود از همه توان خود برای بهتر شدن این برنامه استفاده کرده و این بار برای چهارشنبه 21 نوامبر در دالبی تیاتر از دو هنرمند دعوت کرده که در کنار هم و با هم بخوانند و با یک گروه حرفه ای در کار نور و صدا و صحنه شب پرشوری را برای همگان فراهم کنند و از طرفی با همکاری فریبا فروهر که همیشه در کارهای تیمی تاثیرگذار بوده و تمام تجربیات خود را بکار گرفته برای اجرای متفاوت و بیاد ماندنی در شب 21 نوامبر.
این برنامه راس ساعت شروع خواهد شد ودرهای سالن 7 شب باز خواهد شد و 8 شب برنامه شروع خواهد شد همراه با اجراهای متفاوت دو هنرمند عارف و لیلا با هم و درکنار هم همراه با ارکستر بسیار خوب و بازی نور و صدا و کوله باری از خاطره های دیروز و امروز و طنین صدایشان در قلب و خاطره همه باقی خواهند گذاشت.

1638-8

1638-9

1638-10