1574-2

تکنیک و شیوه جدید Radio Frequency

 یک اعجاز تازه برای Face Lift(جراحی صورت) و بدن بدون جراحی است

1574-4

1574-5

دکترنجفی را از حدود 30 سال پیش می شناسیم، از معدود پزشکان ایرانی که از اولین روز انتشار مجله جوانان، حامی ما بوده است، همیشه او را در حال فعالیت و ارائه شیوه ها و تکنیک های جدید جراحی دیده ایم اخیرا نیز در جریان ارائه یک تکنیک شگفت انگیزش قرار گرفتیم.
• از دکتر نجفی درباره این تکنیک تازه و کاربرد آن در جراحی زیبایی می پرسیم.
می گوید: من همیشه هدفم در حرفه پزشکی خدمت به مردم بوده ، من هیچگاه در پی پرکردن حساب های بانکی نبودم، من قبلا جراح و متخصص عروق بودم، راهی برای نجات جان انسانها، که در کنار آن علاقه زیادی هم به جراحی زیبایی داشتم ولی همچنان مسئله جراحی های عمومی و قلب وعروق مرا سرگرم ساخته بود. تا یکروز در پالم اسپرینگز پسر جوانی را نزد من آوردند که با ضربات چاقو در حال مرگ بود، من بلافاصله دست بکار شدم و با تلاش و دقت طی 5 ساعت و بکارگیری تجربه، او را با جراحی های حساب شده نجات دادم، دو هفته بعد که آن جوان را دیدم، پرسیدم از اینکه نجات یافتی خوشحالی؟ گفت نه، بخاطر زخم های رو شکم ام ناراحتم، باور کنید حاضر بودم بمیرم ولی این زخم های عمیق را نداشتم، در یک لحظه انگار ضربه ای سنگینی بر من وارد آمد، تکان خوردم و فهمیدم که جراحی زیبایی در چنین مواقعی چه اعجازی می کند، بلافاصله تصمیم گرفتم، 3 سال بعد از جراحی عمومی و عروق، به این رشته روی آورم و از همان لحظه ، من یک دانشجوی دائم شدم و هیچ سمینار ومیتینگی نبود که من بعنوان جوانترین جراح در آن حضور نداشته باشم. من در سال درحداقل ده سمینارو میتینگ بزرگ متخصصین شرکت می کردم و هر بار می دیدم که چقدر تجربه های تازه آموخته ام وقتی دوره رزیدنسی من تمام شد، 3ماه تمام نزد پیشکسوتان این رشته در امریکا و اروپا رفتم، از مکتب آنها اندوخته های تازه ای با خود آوردم در سال 1986، با یک شیوه جدید جراحی پلاستیک و زیبایی را شروع کردم و نکته جالب اینکه در آغاز خجالت می کشیدم از مراجعین پولی بگیرم چون من عادت کرده بودم بدون دستمزد جان مردم را نجات بدهم، ولی کم کم یاد گرفتم که بهتر است عدالت و انصاف را پیشه کنم ولی دستمزد هم بگیرم.

1574-7

تکنیک جدید
دکتر نجفی درباره تازه ترین تکنیک می گوید مسئله جوان سازی صورت و بعد هم بدن، همیشه مورد توجه خانم ها و اخیرا آقایان بوده ولی به دلیل بعضی ناراحتی ها و بیماریها چون بیماری قند، فشار خون، بیماری های قلبی و عروق، امکان جراحی ندارند و اینک برای آنها مژده بزرگی دارم، اینکه با تکنیک جدید آنها به آرزوی خود میرسند.
اگر یادتان باشد حدود 6 سال پیش من بدنبال یک دستگاه جدید رفتم که در مجله جوانان درباره اش توضیح دادم ولی از دیدگاه من آن دستگاه به اندازه کافی قوی و کارساز نبود و به همین جهت به دنبال تکنیک جدید رادیو فرکوئنسی Radio Frequency رفتم واین تکنیک در هیچ شرایط شخص را دچار سوختگی و درد نمی کند، این تکنیک کاملا امن است. یک دستگاه هوشمند با بهره از گرما بسیار دقیق و حساب شده کار می کند وهمین گرما در زیر پوست شروع به ساختن کلاژن با سرعت زیاد می کند چون وقتی سن آدم ها از 30 بالاتر میرود، به مرور کلاژن کمتر میشود و از سنین 60 و 65 سال بالاتر چین و چروک ها شروع می شود و این تکنیک رادیو فرکوئنسی می تواند در از بین بردن چروک ها اعجاز کند، چون به مرور بافت های زیر پوست تحریک می شوند پوست جمع میشود و اگر من در جراحی فیس لیفت تا 5 و ده درصد امید داشتم، اینک با تکنیک جدید تا 40 درصد اثرش را دیده ام و بقولی دیگر کلا استاندارد جراحی صورت و بدن تغییر مسیر داده و با جراحی کاری ندارد.
البته با تکنیک جدید حداقل مراجعه کنندگان باید 5 ساعت زیر مراحل این تکنیک باشند چون نیاز به وقت فراوان حوصله، تجربه و صرف وقت کافی دارد و تنها با یک و یا دو تا سوراخ کوچک، مراحل آن پیش میرود.
همه کسانی که زیر این تکنیک قرار می گیرند همانروز بعد از انجام آن روی نیمی از صورت، خود متوجه تفاوت آن با بخش دیگر صورت خود می شوند، البته بعد از دو هفته تا حدی متوقف میشود ولی بعد به سرعت پیش میرود و حدود 3 ماه بعد و در مورد بعضی ها 6 ماه بعد کاملا شاهد اعجاز آن خواهند بود.

نقاط دیگر بدن
این تکنیک به کلی جای جراحی های زیر بغل و افتادگی آنرا می گیرد، افتادگی سینه ها را ترمیم می کند آنها که به دلیل حاملگی ناحیه ناف و زیر آن دچار افتادگی و یا چربی اضافی شده، با همین تکنیک قابل درمان و همچنین کشاله ران و باسن و در بعضی ها دور زانوان، تا 60 درصد کارساز است، چون ما قبلا برای افتادگی زیر بغل دستها و کشاله ران و یا باسن، ناچار به عمل جراحی بودیم اینک با همین تکنیک همه این نقیصه ها را جبران می کنیم و من در طی 6 هفته گذشته که از این تکنیک بهره گرفتم شاهد اثرات بسیار شگفت انگیز آن به روی صورت و بدن خانم ها و آقایان بوده ام و خوشحالم که با این تکنیک خدمت دیگری به جامعه و مردم می کنم.
با دکتر نجفی در هفته های آینده همچنان گفتگو را ادامه می دهیم.

1574-8