1591-2

1591-3

1591-4

همزمان با جشن هاى كريسمس در ايالات متحده محسن يگانه از مشهورترين و پر طرفدار ترين خواننده هاى پاپ ايران كه مدتى است در كاليفرنيا به سر مى برد خود را براى اجراهاى فوق العاده و كم نظير در شهرهاى سن حوزه و لس انجلس به ترتيب در تاريخ هاى پانزدهم و شانزدهم دسامبر آماده مى كند ، اجراى او در شهر سن حوزه در سالن سيتى نشنال سيويك و در لس انجلس سالن بزرگ مايكروسافت (نوكيا سابق) برگزار خواهد شد و محسن يگانه قصد دارد اجراهاى بزرگ و موفق ديگرى را در كنار هوادارانش در كاليفرنيا تجربه كند .
او همچنين به تازگى در صفحه اينستاگرام شخصى خودش عكسى از حضورش در كنار فرزاد فرزين در سواحل كاليفرنيا را منتشر كرده است كه تاييد مى كند اين دو هنرمند مشهور ايرانى در آمريكا با يكديگر ديدار كرده اند .
محسن يگانه پس از سال ها فعاليت هنرى و انتشار چندين آلبوم موفق و پر فروش و اجراى بيش از هزار سانس كنسرت در داخل و خارج از كشور از جمله هنرمندان ركورد دار در اين زمينه است و او با انتشار ويدئو «بهت قول ميدم» بار ديگر توانست نام خودش را به عنوان هنرمندى پر طرفدار بر سر زبان ها بياندازد.
همچنين او در سفر سه سال قبل خود به آمريكا اجراهاى موفقى را تجربه كرده و توانسته بود سالن بزرگ و مشهور مايكروسافت (نوكيا سابق) را سولداوت كند و نام خود را در ليست مشاهير اين سالن بزرگ ثبت كند و اين طور كه به نظر مى رسد قصد دارد در اين سفر نيز تجربه قبلى خود را تكرار كند.
اجراى قطعه زيباى «بهت قول ميدم» و اجراى قطعات جديد از ديگر برنامه هاى محسن يگانه براى هوادارانش در كاليفرنيا خواهد بود .
محسن يگانه متاسفانه به دليل مشغله كارى و حرفه اى زياد نمى تواند در اين سفر به شهرهاى مختلف آمريكا سفر كند و قرار است پس از اجراى سن حوزه و اجراى بزرگ لس انجلس ايالات متحده را ترك كند و اجراى ديگرى در آمريكا نخواهد داشت.

1591-5

1591-6