1595-2

1595-3

«امیر حشمت پور» یک چهره موفق و افتخارآفرین ایرانی در جامعه امریکایی است که با هدف های انسانی همراه با ابتکارات بیرینسی، علمی پیش میرود.
«امیرحشمت پور» در جامعه امریکایی بعنوان یک مغز متفکر بیزینس و سرمایه گذاری شهرت دارد و با همکار پرقدرت خود دان هنکی DON HANKEY یکی از بیلیونرهای معرفی شده از سوی نشریه Forbesاست و چند همکار برجسته چینی و امریکایی خود، که همه آنها فارغ التحصیل هاروارد، USCLA. Mit هستند تیم متخصص و قابل اعتماد و شگفت آوری را تشکیل داده اند.
امیر حشمت پور دانشجوی رشته بیزینس بود و زمانی که پدر جوان 47 ساله خود را براثر حمله قلبی از دست داد، درس را نیمه رها کرد تا همه مسئولیت خانواده خود را بعهده بگیرد و با همه وجود کوشید آینده ای طلایی با توجه به نبوغ خود در بیزینس و سرمایه گذاری بسازد و خیلی زود یکی از بزرگترین کمپانی های سرمایه گذاری و توسعه بیزینس را در جهان راه انداخت.
امیر حشمت پور بدلیل بیماری مادرش در Osteoporosis، سهامدار و پیگیر درمان در Nell-1 یوسی ال ای شد، حتی داروی آنرا از سوی ناسا در ایستگاه بین المللی فضایی بکار گرفتند که در تابستان نتایج آنرا اعلام می کنند.
اهدای کمک مالی و پول برای دانشجویان UCLA Anderson Business School، که امیدهای آینده نه تنها امریکا بلکه جهان هستند. بزرگترین اقدام فرهنگی و دانشگاهی و انسانی خود را برای نسل جوان انجام داد.
اهدای سرمایه به اندرسون یوسی ال ای نام او را بعنوان یک ایرانی افتخارآفرین نه تنها در لیست :
Bound Of Advisors at UCLA Anderson Business School جای داد، بلکه بعنوان یک شخصیت تاریخی برجسته بروی دیوار ساختمان ثبت کرد.
کمپانی AFH Holding & Advisory یک کمپانی جهانی است که برصدر آن امیر حشمت پور نشسته است و به ایرانی بودن خود افتخار می کند.
می گوید من زاده تبریز هستم و با پدرم که در ایران صاحب سینما و هتل بود، در سال 1978 و 80 به امریکا آمدیم و من از همان آغاز بدنبال تحصیل بودم، اینک هم به نسل جوان توصیه می کنم بدنبال تحصیلات عالیه دانشگاهی باشند جسورانه و با اعتماد به نفس پیش بروند، چرا که بزرگترین نام ها و بیزینس ها و کمپانی امریکایی، نام های ایرانی است.
امیر حشمت پور عاشق خانواده است، او همسر و سه دختر دارد، که همه دلبستگی اش به آنها است و در نهایت به چارچوب خانواده بسیار اهمیت می دهد و آنرا پیشاپیش همه امور زندگی خود می داند.
در لیست همکاران امیرحشمت پور می توانیم به نام های بزرگی چون:
Don Hankey / Chia Soo
Kang Ting / Benjamin Wu
بربخوریم که هر کدام برای خود برجسته و سرشناس و صاحب قدرت هستند.
حشمت پور و دان سهام کمپانی بزرگ جهانی Bone Biologics Corp را دارند که همه هدف های انسانی و علمی سرلوحه کارشان است.
اینروزها بسیاری از چهره های نامدار هالیوود نیز برای مشورت در مورد سرمایه گذاری به سراغ امیر حشمت پور و همکارانش می آیند، نمونه اش نام بزرگ کارگردان هالیوود جو سیلور است که به امیرحشمت پور تکیه دارد.