1624-2

1624-3

1624-5

«دکتر اوشین» یک دندانپزشک متخصص زیباسازی دندان، یک درماتولوژیست با سابقه کار در معروف ترین بیمارستان و کلینیک های دندانپزشکی در کالیفرنیا، که بچلر خود را از دانشگاه ارواین، مستر خود را از دانشگاه معتبر بوستن و 4 سال دوره جنرال دندانپزشکی را گذرانده و با وجود پیشنهاد کار در دانشگاه ها و بیمارستان ها، ترجیح داده به لس آنجلس و به کنار خانواده برگردد چرا که بزرگترین مشوقین او پدر و مادرش بودند.
دکتر اوشین درباره انگیزه روی آوردن به رشته دندانپزشکی می گوید در ایران که بودیم، زیر بمباران ها، یکبار با خانواده به شمال رفتیم و پدرم دچار درد شدید دندان شد و ما یک متخصص پیدا نمی کردیم و من با خود گفتم باید در آینده یک دندانپزشک بشوم به مردم و دردمندان کمک کنم. در کالیفرنیا چند سالی در دنتال اسکول و بعد کلینیک های مختلف کار کردم، با رشته های مختلف دندانپزشکی آشنا شدم و تجربه آموختم سرانجام بعد از 4 سال کلینیک خودم را باز کردم.
دکتر اوشین انجیرقلی، در ظاهر یک دندانپزشک بسیار جوان بنظر می آید، ولی جالب اینکه بیماران اش می گویند او یک دنیا مهربانی، عشق و تجربه و تخصص دارد، وقتی وارد کلینیک اش میشوید احساس آرامش می کنید. گاه با درد به درون میروید و بعد از ساعتی با لبخند خارج می شوید.
دکتراوشین در کلینیک خود، در اصل امکانات درمان همه مشکلات دندان شما را در اختیار دارد، چون در آن ساختمان، با بهترین و با تجربه ترین متخصصین دندان همراه وهمکار است.
دکتر اوشین می گوید: داشتن لبخندی زیبا، اعتماد به نفس در روابط اجتماعی، شغلی، عاطفی و احساسی از اهمیت خاص برخوردار است، بسیاری به دلیل یک نقص دندان، زمان خندیدن و حرف زدن، دهان خود را می بندند و شخصیت درونی و گاه درخشان خود را پنهان می کنند.
دندانپزشکی آمیخته ای از هنر، دانش و تجربه است. یک دندانپزشک با تجربه، ابتدا شخصیت وخواسته های یک بیمار را بررسی می کند، بعد در اولین قدم، دهان و دندانهایش را دقیقا معاینه می کند تا در مورد هر بیماری و ناراحتی مطمئن شود. با بیمار خود مشورت می کند، برایش وقت می گذارد.
خیلی ها با درد و نگرانی وارد کلینیک ما میشوند و ما سعی می کنیم در همان مرحله اول اعتماد به نفس و آرامش را به او باز گردانیم شاید همه درمان ها در کلینیک ما امکان پذیر نباشد ولی ما در همان ساختمان با تجربه ترین پزشکان را داریم، همکاران عزیز ما هستند و در مواقع ضروری و اضطراری من حتی آنها را به کلینیک خود می خواهم تا بعد از یک بررسی سریع، راه های درمان را ارائه بدهد و او را به کلینیک خود ببرد.

1624-6

1624-7

1624-8

در کلینیک ما با چکاپ اولیه، مشورت و توجه به خواسته، مشکلات بیماران، قدم به قدم پیش میرویم. توصیه ای که من به عنوان یک دندانپزشک با تجربه دارم این است که همه باید به مسواک زدن، فلاکس، تمیزکردن دندانها، پیشگیری های ضروری، اهمیت به هر درد وناراحتی، خونریزی، ورم، بوی دهان و مشکل جویدن، درد در ناحیه فک و استخوان گیجگاه بدهند.
تکنولوژی های جدید به ما کمک می کند، هر نوع ناراحتی، درد، مشکل بزرگ را به آسانی درمان کنیم، خیلی ها هنوز نمی دانند ناراحتی لثه، با چه خطراتی همراه است، هنوز نمی دانند که بی اهمیت بودن به جرم دندان ها به عفونت ها، دردهایی بظاهر کم اهمیت، چه بروز نه تنها دندانها، بلکه فک، استخوان های صورت و حتی عفونت داخلی تا مغز سر و گردن و گلو می آورد. درحالیکه مراجعه به موقع، چکاپ 3ماهه یا حداکثر 6 ماهه، کمک می کند جلوی بسیاری از ناراحتی ها گرفته شود هنوز درجامعه ایرانی چکاپ مرتب مفهوم خود را ندارد.
بیمارانی به کلینیک ما می آیند که دچار شکستگی رویه دندان، زرد و بد رنگ شدن دندان ها، کج و نامرتب شدن دندان ها و تغییر اندازه و شکل و نظم دندان ها، بوجود آمدن فاصله میان دندانها شده اند و ناراحتی «بایت» دارند. این بیماران نمی دانند اگر سریع و به موقع به داد دندان های خود نرسند، با مشکلات بسیار، هزینه های سنگین و دردسرهای مختلف مواجه میشوید.
در کلینیک ما برای همه این مشکلات، دردها، ترمیم پوسیدگی ها، ترک خوردگی ها، مشکلات مفصلی صورت راه های درمان با کمک همکاران خود داریم. در زمینه روت کانال، ایمپلنت، روکش، پایه، دندان کامل، با متخصصین کار می کنیم.
اینروزها تکنولوژی جدیدا امکان بهره از «وینرلمینت» هایی را برای پوشاندن لکه های دندان، بد رنگ و سائیده شدن دندان ها میدهد، روکش های زیبایی با مواد پرسلین برای ظاهر دندان ها، اتصال بریج ها، اعجاز می کند.
اینروزها ارتودنسی نامریی، مشکل سیم کشی های فلزی دردآور را حل کرده است، همزمان مشکلات نامرتب و نا منظم بودن و فاصله ها را ترمیم می کند.
• از مراجعین به کلینک اش می پرسیم.
می گوید از همه سنین، از نوجوان تا سنین 90 سالگی مراجعه می کنند و من با دل و جان در خدمت شان هستم و حتی اگر کسانی توان مالی خوبی نداشته باشند، من تا حد توان به آنها کمک می کنم و در ضمن امکان دادن وام های بدون بهره و آسان هم وجود دارد.
• می گوئیم در جریان مراجعه ستارگان معروف به کلینیک تان هستیم.
می گوید: من دهها چهره معروف سینما و تلویزیون را در کلینیک خود درمان کردم، اغلب آنها همچنان می آیند چون ما یکی از وظایف مان پیگیری بیماران و اطلاع از نتیجه درمان هایمان است. ولی بدلیل اینکه این چهره ها اجازه نمی دهند نام شان در رسانه ها بیاید ناچاریم فقط خصوصی نام وعکس هایشان را نشان بدهیم.

*****************

شماره تلفن و آدرس کلینیک دکتر اوشین:

(310) 246-0995
9201 Sunset Blvd #518
Los Angeles, CA 90069
www.droshin.com

1624-10