1635-2

1635-12

«لیلا فروهر» خواننده پرطرفدار میان طبقات مختلف، اینروزها با اندیشه های تازه و وطن پرستانه، با ترانه ای متفاوت و گروهی پرانرژی، خانه اجدادی را ارائه داده است، که بعنوان یک هنرمند زن ایرانی، بعنوان یک صدای اعتراض، همصدا با میلیونها زن در داخل ایران، گام بلندی برداشته است. لیلا همیشه مسئولانه خوانده، همیشه دلش هوای وطن داشته، همیشه دلواپس نسل جوان و دختران و زنان داخل ایران بوده است.

لیلا درباره «خاند اجدادی» می گوید:
شعر وآهنگ از هنرمند جوان ایرانی در ایران بنام آرش کاویانی که حرف دل خود و میلیونها جوان ایرانی را به صورت شعر در آورده و با ملودی زیبا در اختیار من گذاشته و تنظیم از هامون تهرانی عزیز که مثل من در غربت زندگی می کند و با مشکلات خارج از کشور دست و پنجه نرم می کند.
و این کار با صدای من خواننده زن ایرانی است که در کشورم ممنوع الچهره و ممنوع الصدا هستم و آرزو دارم روزی به ایران برگردم و به روی صحنه های کشورم بخوانم. و با موزیک ویدیوئی به کارگردانی سیروس کردونی که او نیز آرزو دارد در وطنش کار کند.
لیلا ادامه میدهد:
من سیاسی نیستم البته بودنم درخارج از کشور سیاسی است ولی اصلا سیاست را دوست ندارم و اهل سیاست نیستم. همیشه سعی کردم در این سالهای دور از سرزمینم همراه با هموطنانم باشم در کنارشان باشم و درحد توانم اگر کمکی از دستم برآمده انجام دهم و حرف دل آنها را با ترانه هایی که خواندم بازگو کنم. آهنگهایی مانند: کوه البرز- شناسنامه – فرشته های کوچولو- سرزمینم – ایران- تجربه – بدون ایران نمی میره و چند اثر دیگر و در آخر خانه اجدادی و اینکه قلبم و روحم برای میهنم می تپد و در این روزهای بحرانی کشورم «نگرانم».
نگران هموطنانم چه درایران و چه درسرزمینهای غریب هستم.

1635-5

نگران جوانان دلیر کشورم، زنان آزاده ای که برای آزادی زنان در ستیزاند و تلاش !
نگران مادران داغدیده، فرزندان پرپرشده، کودکان کار، گل فروش های خیابانی. پدرانی که با دست خالی خجالت زده خانواده خود هستند و نگران کسانی که گرسنه سر به بالین میگذارند. برای افکار پوسیده، برای از بین رفتن آب و خاک کشورم، برای جوانانی که برای بیان اندیشه و حق خود دراسارت هستند وآنهائی که حتی برای آب وهوای سالم می جنگند! وهزاران حق و حقوق دیگری که در کشورم پایمال میشود. و از خودم می پرسم چه باید کرد؟ جواب جوانترها را چه خواهیم داد؟ نا امیدی و پوچی!
نه! فکر می کنم اگر با هم باشیم اتحاد و همبستگی داشته باشیم اگر براستی به فکر ایران و ایرانی هستیم باید دست به دست هم دهیم و صدایمان را به گوش همگان برسانیم و برای فردای بهتر و حفظ خانه اجدادی و همراه با صلح، برابری، عشق وامید به آینده بنگریم.
از همه دوستانی که در تهیه این کار مرا همراهی کرده اند تشکر می کنم و از گروه دف به رهبری خانم آرزو و از داود روستایی عزیز که او نیز دلتنگ ایران است و نقشه ایران را برای من سر صحنه نقاشی کرد و در ویدیو هم با ما همراه شد و از هانری زادوری عزیز برای میکاب و آرایش مو و در آخر از خواهرم فریبا که همیشه یار و یاور من بوده و بخصوص برای این کار زحمات زیادی کشید.
برای شنیدن و دیدن اینکار همه میتوانند به App و وب سایت کلتکس مراجعه کنند و اکثر کارهای قبلی و جدید مرا تهیه کنند.

1635-8

1635-9

1635-10

1635-11

1635-6