1641-2

1641-4

1641-5

1641-6

جدیدترین کنسرت بیژن مرتضوی در امریکا، در تاریخ شنبه دوم مارچ 2019 در City Notional Grove اناهایم برگزار میشود.
مسئولیت این کنسرت بزرگ را کمپانی A.J Entertainment به مدیریت آقای جعفری بعهده دارد و از هم اکنون تدارک وسیعی دیده است.
دوستداران بیژن در کالیفرنیا، از مدتها پیش در انتظار کنسرت او هستند، چرا که بیژن را بعنوان فاتح بزرگترین دروازه های بین المللی هنر می شناسند، بیژن اولین هنرمندی بود، که درهای گریک تیاتر را حدود 17 سال پیش بروی جامعه ایرانی و موزیک ایرانی گشود و بدنبال آن بیژن به گشودن دروازه های دیگری در سراسر امریکا و سپس اروپا و کانادا و استرالیا پرداخت و هربار هزاران نفر ایرانی را به سالن ها کشاند و رکوردهای بزرگی برجای نهاد.
دوستداران بیژن که فقط ایرانی نیستند، چون بسیاری از امریکایی ها با دیدن کنسرت او در گریک و شیوه نواختن ویلن اش، به تحسین او آمدند و هنوز در همه کنسرت هایش، گروهی غیر ایرانی با شوق به دیدارش می آیند. بیشتر تمرکز بیژن در 10 سال گذشته بروی کشورهای همسایه ایران بوده، چون خواسته بوی وطن را به مشام بکشد، خواسته هموطنان داخل را به آغوش بگیرد.

1641-7

1641-8

1641-9

جالب اینکه بیژن در سالهای اخیر بعنوان استاد موسیقی در بزرگترین کالج موسیقی لندن ضمن دریافت بالاترین نشان ها، به تدریس پرداخته و با بزرگترین موزیسین های اروپایی همکاری کرده است. گرچه بیژن همیشه پیشتاز بودن خود را ثابت کرده و آهنگها و ترانه هایی که در این مدت اجرا کرده بیشترین هیت و لایک را در سوشیال میدیا بدست آورده است از جمله آهنگ «بوسه زمستونی» که در سراسر جهان هیاهو بپا کرد و یا «هواتو ازم نگیر» که به دل میلیونها نفر نشست و نشان داد که بیژن نه تنها در نوازندگی بلکه در خوانندگی همچنان نوآور است.
بیژن برای کنسرت بزرگ دوم مارچ 2019، یک ارکستر بزرگ را آماده کرده و با سورپرایزهایی که همیشه در صحنه دارد، برای دوستداران خود، زیباترین هدیه را در آستانه سال نو ایرانی خواهد داشت.
بیژن برای این شب چند آهنگ و ترانه جدید اجرا کرده که همان شب بطور اختصاصی می خواند و همچنان با دست های معجزه گر خود به نوازندگی سازهای مختلف بخصوص ساز اختصاصی اش ویلن می پردازد.
بیژن قبل از اجرای کنسرت آناهایم، در چند کشور از جمله در اروپا، به مناسبت کریسمس و سال نو کنسرت هایی دارد که درباره آنها و جزئیات کنسرت دوم مارچ، در هفته های آینده بیشتر خواهیم نوشت.

1641-12

1641-11