1645-4

1645-7

طی مراسمی رسمی، شهردار کنزاس سیتی در ایالت میسوری، با احترام خاص، کلید طلایی شهر را حضور لیدی جمیل خرازی تقدیم کرد و نام این بانوی سرافراز پارسی را برصدر نامداران افتخارآمیز شهر جای داد.
در تاریخ 6 دسامبر 2018، طی یک مراسم رسمی ویژه در محل شهرداری کنزاس سیتی درایالت میسوری، اسکات واگنر شهردار فعلی کنزاس سیتی کلید طلایی شهر را که از پرستیژترین هدیه مردم شهر است، به لیدی جمیل خرازی اهدا شد.
در طی مراسم یک ساعته شهردار رشد اقتصادی و پیشرفت های شهر را در طی یک دهه گذشته به اطلاع لیدی خرازی رساند وتوجه او را به سرمایه گذاری در کنزاس سیتی، یکی از ایده ال ترین شهرها برای توسعه ساختمان سازی بویژه برای پروژه خدمات رفاهی سالمندان تشویق کرد لیدی جمیل سپاس خود را به آقای واگنر اعلام داشت و گفت این سومین دیدار من از این شهر است. این شهر یکی از بهترین شهرها برای سکونت در ایالت متحده امریکاست من بدون تردید این شهر را هدف و مقصد بعدی خود برای توسعه سرمایه گذاری خود در امریکا می دانم.

بنیاد توس
بنیاد توس، یک بنیاد حامی فرهنگ و هنر وتاریخ سرزمین مان درخارج است.
لیدی جمیل خرازی از همه زندگی خود برای هدف های بزرگ بنیاد توس مایه گذاشته است
بت ها فرسوده شدند
کلام ها درمانده گشتند
راهها به پایان نزدیکند
و جز راه زیبایی و جاودانی تو ای موج
ای شعر سوزنده ی حیات
تصویر دیگری دربرابر چشمانم نیست
غلامحسین غریب

1645-8

بنیاد توس با همت و رهبری لیدی جمیل خرازی، یک بنیاد جهانی است، که همه ساله از سوی برجسته ترین دولت ها و سازمانها، بنیادها و شخصیت های بین المللی مورد تقدیرقرار می گیرد، همه ساله به بهانه ای لیدی جمیل خرازی مورد تجلیل قرار می گیرد که بسیاری او را در نهایت جوانی مادر ترزای ایرانی می نامند، در نهایت ایرانیان او را زنی عاشق تاریخ و فرهنگ وهنر ایرانی می شناسند، نیازمندان او را فریادرس و ناجی خود می خوانند.
بنیاد توس با نیت معرفی و شناساندن و گسترش فرهنگ و هنر ایرانی و میراث تاریخی سرزمین پارس در سال 2006 آغاز بکار کرد و تا امروز خدمات ارزنده ای در سطح جوامع مختلف ایرانی و همچنین جامعه اروپایی و امریکایی انجام داده است. پروژه های بزرگی چون: ساختن فیلم «فولان دوی»، مستند طاق کسری، تاریخ 3000 سال رقص در ایران، 100 سال ترانه در ایران، در امتداد جاده ابریشم از لندن تا لس آنجلس، ترنم یادها و خاطره ها در غربت، تاریخ موزیک کلاسیک ایران و…
بزرگداشت: لعبت والا، فرامرز پایور، جواد معروفی، عمرخیام، عبدالوهاب شهیدی که در بزرگترین سالن های اروپا و امریکا اجرا شد و بدلیل هدف های انسانی و وطن پرستانه در تاریخ ایرانیان درغربت ثبت شد و در این میان نه تنها نام بزرگان فرهنگ وهنر، ادب و شعر دوباره زنده شد، بسیاری از هنرمندان جوان و مستعد در دل این برنامه ها به جامعه ایرانی و بین المللی شناسانده شدند.

ToosFoundation.com

1645-9

1645-10

1645-11

1645-12

1645-13

1645-14

1645-15