1654-2

1654-3

1654-4

1654-5

كندى در خانواده اى هنرمند بدنيا آمد، مادر او خواننده راديو و تلويزيون بود و پدربزرگ او استاد موسيقى اصيل ايرانى بود، كندى از كودكى با آهنگ هاى ايرانى آشنا شد و با تشویق مادر خود از سن بسيار كم شروع به خواندن آهنگ هاى مهستى و هايده ميكرد و از ٣ سالگى تمرينات خود را آغاز كرد. در ٥ سالگى به كودكستان موسيقى رفت و با معلم خود روزانه تمرين موسیقی و خواندن ميكرد، در خانه با اولين ساز خود آكاردئون و پيانو آشنا شد و همانند مادر خود به سرودن شعر و ترانه علاقه بسزايى داشت. در خانه پدرى هميشه مورد توجه و تشويق هنرمندان در گردهمایی هايشان قرار ميگرفت و همه از هنر خواندن و رقصيدن او تعريف و تمجيد ميكردند .
از بچگى علاقه خاصى به سينما و تاتر داشت و به پيشنهاد چند كارگردان سينماى ايران به خاطر چهره فتوژنيك و شخصيت دلپذيرش براى بازى در فيلم تست بازيگرى داد و انتخاب شد كه به دليل مهاجرت از ايران نتوانست در اين راه قدم بگذارد.

1654-6

1654-9

در خارج از كشور تحصيلات آكادميك در رشته فشن و طراحى مد را به پايان رساند و همزمان خود را با ژانرهاى مختلف موسيقى دنيا اعم از راك و پاپ و جاز آشنا كرد كه اثرات اين آشنايي در اولين سرى از كارهاى حرفه اى موسيقى كندى نمايانگر است.
آثاری چون:
١- من در ميان مه
٢- متنفرم از اين عشق
٣- دختر خيابونى
٤- تو من بغل بگير
٥- همين چيزها
٦- فرشته … و غيره
كه از سوی شركت ترانه پخش شد، طولى نيانجاميد كه كارها مورد توجه جوانان قرار گرفت كه سرآغازى براى اجراهاى زنده كندى در شهرها و كشورهاى مختلف شد.
يكى از نكات بارز در مورد كارنامه هنرى كندى اين است كه او با علاقه و وسواس خاصى كارهاى خود را از آغاز تا پايان توليد و سرپرستى مى كند و تمام تلاش خود را بر اين دارد كه توليداتش در سطح استاندارد بازار موسيقى دنيا باشد، به همين دليل با سليقه خاصى با هنرمندان ايرانى و غير ايرانى همكارى می کند.
در یکسال اخير سرى جديدى از كارهاى خود را تهیه نموده که از سوی شركت ترانه به صورت تك ترانه و ويديو به بازار ارائه خواهد شد.
كارهايى اعم از :
١-ديگه برو
٢- تو كه نيستى
٣- امشب
٤- يه كارى كن
٥- فكرش نكن
كه آهنگ فكرشو نكن به خاطر مضمون اجتماعى و تم شادش:
چشاتو ببند فكرشو نكن
تصوير بد ديدنى نيست
دستامون اگه خاليه نترس
خوشبختى خريدنى نيست
مورد توجه بسيارى از علاقمندان موسيقى قرار گرفت، به طورى كه اين كار جزو يكى از پر بيننده ترين كارهاى اخير است.
كندى از جمله خوانندگان صادق و جسور ماركت امروز ایرانی است كه رد پاى اين صداقت و جسارت در كارهاى هنرى او پر رنگ است و از شكستن مرزها و نوآورى ابايى ندارد.
هنگامى كه از كندى پرسيدیم كندى كيست؟ گفت من انسانى آزاد هستم كه در دنباى مدرن امروز زندگى ميكنم و بدون ترس و نگرانى از قضاوت به خلق كارهاى هنرى ميپردازم، و اميدم اين است كه با خلق این آثار و صداى خودم الگويى باشم براى جوانهاى ديگرى كه آرزو دارند به رويا هايشان برسند.
تك تك اهنگ هاى کندی برگرفته از اتفاقات زندگى و احساسات دروني اش است كه در شعرها و اهنگ هايش گنجانده شده است.
بزودى آهنگ جديد كندى به نام «باران» توسط شركت ترانه به مدیریت وارطان آوانسیان و جهانگیر طبریائی منتشر خواهد شد، كه اين كار در يكى از استوديو هاى معروف هاليوود كه توليدات و ضبط American Idol را به عهده داشته، با سليقه كندى جمع آورى شده و ويديو باران به كارگردانى بهنام مكرى يكى از كارگردانان بنام موزيك و تيم حرفه اى اش تهيه و تدوين شده است.

1654-10

1654-8