1655-2

1655-3

1655-4

1655-5

همه مهاجران چه ایرانی و چه غیرایرانی، بخصوص گروه های پناهنده، یا پدر ومادرهایی که به امید حمایت فرزندان خود حمایت های دولتی به امریکا رو می آورند، در طی 40 سال گذشته با بن بست ها و مشکلات فراوانی روبرو بوده اند. ولی یافتن یک فرد متخصص و با تجربه و درضمن پرانرژی، تحصیلکرده و آگاه، آسان نبوده است. مگی جلیلوند در طی سالها ثابت کرده که دلسوز، صبور، مهربان و آگاه به همه قوانین جاری مربوط به سوشیال سیکوریتی، از کارافتادگی، بازنشستگی و مزایای دولتی است.
بسیاری از ایرانیان براین باورند که دیدار با مگی جلیلوند، به آنها آرامش خاصی می بخشد، او چون یک عضو فامیل با پدر ومادرهای ایرانی، با پدر بزرگ ها و مادربزرگ ها، با مهاجرانی که تازه از راه رسیده اند برخورد می کند، خیلی زود پناه آنها میشود خیلی ها در طی حوادث گوناگون، تصادف ، بیماری، بالارفتن سن، دچارازکارافتادگی میشوند و مگی جلیلوند که با ارتباط مستقیم با مقامات سوشیال سکوریتی، با مقامات دولتی، با ادارات مختلف، با اطلاع از تغییرات جدید در این زمینه هاروبرو است، به راحتی و حرفه ای همه امور را از ابتدا تا آخر دنبال می کند و به گفته مراجعه کنندگان در دفتر مگی جلیلوند، او همیشه با جواب مثبت و امیدوارکننده از دادگاه ها و مراکز سوشیال سکیوریتی بیرون می آید تا با هورای مراجعان خود همصدا شود.

هزاران ایرانی درکارنامه خدماتی مگی جلیلوند جای دارند

در طی 4 دهه گذشته، خدمات اجتماعی و یاری به مهاجران ایرانی، با تلاش های شری جلیلوند مادرخانواده آغاز شد و تا امروز شما گله مند و شاکی در سیستم آنها ندارید از جمع ایرانیان، هزاران نفر در طی 20 سال گذشته، با حمایت مگی جلیلوند به همه حقوق قانونی خود دست یافته اند. مگی جلیلوند می گوید ایرانیان عزیز با قوانین سوشیال سکیوریتی، با تغییرات جدید قانون، آشناهستند، بیشتر آنها درباره SSA چیزی نمی دانند، خیلی ها درباره جزئیات قانون اطلاعی ندارند و گاه به توصیه اطرافیان خود اقدام به فایل پرونده خود، ایمیل ها، امضای نامه های اداری می کنند، بدون اینکه از کدهای مختلف که بسیار هم پیچیده هستند خبری داشته باشند.
من طی 20 سال شاهد بودم، که یک جواب غلط و نادرست، سبب شده بر پرونده های بسیاری مهر باطل بخورد، گاه ماهها و سالها پرونده آنها به کناری گذاشته میشود.
ما در دفتر خدماتی خود، مشاوران آگاه و ورزیده ای داریم که با زیر و بم قانون آشنا هستند، فرم های سخت وپیچیده را به راحتی پر می کنند، جای هیچ ایراد، اعتراض و اشتباهی نمی گذارند و بهمین جهت همه پرونده ها به راحتی پذیرفته میشوند. 

پرونده های ازکارافتادگی، آسیب های روحی و روانی،
دردهای ناشی از حوادث و بیماریها

ما دردفترمان، پرونده از کار افتادگی را فقط از دیدگاه سن و سال و ناتوانی های جسمی بررسی نمی کنیم، مراحل مختلفی وجود دارد، که ما مد نظر قرار می دهیم، گاه یک آسیب روانی و روحی، ناشی ازحوادث پیش آمده، درگیریها، تحت ستم بودن، مورد اذیت وآزار بودن، همچنین دردهای جسمی ناشی از حوادث، همه وهمه باید دقیقا مورد بررسی و مطالعه قرار گیرد و مشاوران ما قدم به قدم آنها را دنبال می کنند.
خیلی ها در امریکا سالها کارکرده اند، سابقه پرداخت مالیات دارند، سوشیال سکیوریتی پرداخته اند. اگر پزشک معالج شان تشخیص بدهد که توان کارکردن ندارند، میتوانیم مزایای از کارافتادگی برایشان بگیریم.
در دفتر ما با مراجعه کنندگان رو در رو، با حوصله و با بررسی کامل زندگی ، شرایط روحی و جسمی و شغلی و خانوادگی شان اقدام میکنیم.

1655-6

1655-7

1655-8

1655-9

فرق میان SSDI و SSI

2 بیمه خاص به افراد دچار ازکارافتادگی کمک می کند. یکی بیمه سوشیال سکیوریتی (SSDI) بعد بیمه تکمیلی. که دو برنامه جدا از هم که با یک هدف پیش میروند به سیتی زن های امریکایی که قادر به کار نیستند یا قادر به اداره زندگی خود بدلیل از کار افتادگی نیستند کمک می کند این برنامه ها در برنامه اصلی سوشیال سکیوریتی تائید شده از سوی رئیس جمهور فرانکلین دلانو روزولت نبود ولی در سالهای بعد اضافه شد. هر دو برنامه از سوی مسئولان سوشیال سکیوریتی سرپرستی و نظارت میشود و مراحل آن از هر جهت شبیه به هم است، مراحل ادعای حقوق و تقاضای رسیدگی و سن و سال و اینکه شما را ازهرشغلی به مدت یکسال باز می دارد. دفاع از حقوق از کارافتادگی (CDA) نیاز به یاری یک دفتر حقوقی با تجربه برای کمک به دریافت حقوق در مورد SSDI / SSI دارد و این خدمات اختصاصی دفتر ماست و آماده مشاوره رایگان با تلفن و وبسایت زیر هستیم.

310- 445-3322
jalilvandgroup.com

چرا ما نیاز به استخدام یک دفترحقوقی برای پیگیری حقوق از کار افتادگی داریم؟

خیلی ها خیال می کنند دریافت مزایای از کارافتادگی، یا جراحات بدنی یا صدمات روانی و روحی، آسان است ولی پیچ و خم قانون و حضور افراد حرفه ای و با تجربه در سیستم اداری سوشیال سکیوریتی این امکان را سخت می کند. در شروع گشایش پرونده بسیار مهم است که فرق بین SSDI و SSI را بدانیم و بسیاری از پرونده ها و تقاضاها از سوی افراد بدلیل عدم آگاهی تحت پیچ و خم این قوانین رد میشود و گاه برای دریافت جواب 3 تا 5 ماه باید انتظار کشید در چنین مواردی رسیدن به هدف و خواسته افراد، نیاز به یک مدافع حقوق از کارافتادگی است.
به مجرد اینکه شما دچار جراحات و صدمات بدنی شدید یا دچار صدمات روحی و روانی شدید که شما را از کار کردن باز میدارد، برای دستیابی به این مزایا باید بلافاصله کمک بگیرید و مشاوره کنید تا به حقوق واقعی و بحق خود برسید. این مراحل را دفتر ما با توجه به تجربیات و تخصص 20 سا له خود، به راحتی انجام میدهد و در صورت دریافت هرگونه جواب، قادر به پیگیری آن تا مراحل پیروزی است.
تیم مدافعان حقوقی ما که از سوی مقامات قضایی و دادگاهی مورد شناسایی در لس آنجلس و درسطح فدرال قرار گرفته اند خیال شما را راحت می کند که با جواب مثبت و قاطع روبرو میشوید. در دفتر ما چه از کارافتادگی موقت و چه دائم همیشه با موفقیت انجام شده است.

شما چه مبلغی می پردازید؟

معمولا در مورد چنین پرونده هایی، انتظار پرداخت دستمزد به مدافع قانونی شما وجود دارد. ما کارشناسی و بررسی پرونده ها را مجانا انجام میدهیم و همان لحظه به شما حق و حقوق تان را توضیح میدهیم که چگونه پرونده تان را بدون هیچ هزینه ای دنبال کنید یا به شما کمک می کنیم و تا زمانی که پرونده شما تائید نشده، هیچ دستمز دی را طلب نمی کنیم.
ما در همه زمینه های اینگونه پرونده ها، در خدمت شما و عزیزانتان هستیم. شما را به مسیر درست هدایت می کنیم. با ما با شماره

310-445-3322

و یا وب سایت

jalilvandgroup.com

تماس بگیرید.