1663-2

1663-3

1663-4

من با هنر و زیبایی زندگی کرده ام و در علم طب نیز به اندازه کافی دانش و تجربه کسب کرده و افتخارم بهره گیری از دو مکتب بزرگ زیبایی مکتب فرانسه و مکتب امریکاست و در طول تجربیات خود و زندگی در جوار فرهنگ های مختلف جهان دریافته ام که زیبایی به چشم فرهنگ های مختلف جهان متفاوت است ولی علم زیبایی در طب با تحولات بسیار عمیق و جدید تمامی روش های درمانی سنتی جهان را تحت تاثیر قرار داده و مخصوصا اختراعات اکتشافات و پیشرفتهای تکنولوژی جدید روش های درمانی را در سراسر جهان به هم نزدیک کرده است ولی هنوز قریحه ذاتی زیبایی شناسی عامل درمان یعنی پزشک معالج یکی ازعوامل موثر در پرورش این عملکرد است و باعث خوشحالی و رضایت متقاضیان این روش های زیبایی سازی میشود.
روش های اعجاب آور رادیوفرکانس. لیزرهای لایه بردار بوتاکس و فیلر دنیای زیبایی را چنان متحول کرده است و گاه باور آن مشکل است.
به نظر من و تجربه بیش از 40 سال و عملکرد در فرهنگ های مختلف جهان مثل آسیا و خاورمیانه و اروپا و امریکا «زیباسازی معنای تغییر قیافه را ندارد»
زیبایی به بهترین شکل آن جوان سازی است و گاه اصلاحاتی مثل جراحی در بینی قابل قبول همه جهان است.
پیری در چهره به معنای واقعی از دست دادن کلاژن در لایه های پوست است که نتیجه آن پوستی چروکیده و آویزان است.
و امروز بهترین تکنیک های جوان سازی مثل رادیو فرکانس هر دوی این دو مشکل یعنی چروکیدگی و آویزانی پوست را درمان کرده و جوانی واقعی را به چهره و بدن شما باز می گرداند. طبیعت به هر شکلی زیبا و قابل قبول است.
غرض اینجانب از این مقاله و محبت مجله محترم جوانان ایجاد جو تبلیغاتی نیست بلکه بیشتر میخواستم احساسات درونی خود را نسبت به این پدیده سریع السیر ابراز کرده با شم.
و تشکرخود از دوستان و بیماران که همیشه مرا با محبت های خود حمایت کرده اند ابراز کرده باشم.
زندگی سراسر زیبایی و نشاط است
سعی کنیم آهنگ زندگی را بشنویم
رژیم غذایی درست، ورزش، روش های بهتر زندگی، زندگی با طبیعت، با مهربانی ، سرگرمی های خوب و عادات درست مثل نقاشی کردن یا موسیقی نواختن، رقصیدن و هرگونه سرگرمی روح نواز با تاثیرات بسیار موثر بیولوژیک میتواند در زیبایی صورت و بدن شما تاثیرگزار مثبت و برعکس خشم تنفر، عصبانیت و بدرفتاری میتواند تاثیری منفی در زیبایی ظاهری و فیزیکی شما داشته باشد.

1663-15

1663-5

1663-6

1663-7

1663-8

1663-9

1663-10

1663-11

1663-12

1663-13

1663-14