1672-2

دکترجمشید الیست از 37 سال پیش با اختراعات و امتیازات پزشکی خود در زمینه درمان ناتوانی جنسی نه تنها اعجاز آفریده، بلکه دعای خیرهزاران زوج را بدنبال داشته است.
دکترالیست اخیرا متد بسیار جدیدی را اختراع کرده که توجه محافل پزشکی وعلمی را برانگیخته است این متد تازه، بهره از جراحی پلاستیک برای درمان ناتوانی جنسی است.
با دکتر الیست در طی 33 سال گذشته، بارها در مجله جوانان مصاحبه داشته ایم، درباره آخرین پدیده ها و راه های درمان ناتوانی جنسی سخن گفته است و هربار ابتکاری، اختراعی ، راه حل انقلابی ارائه داده است.
از دکتر الیست درباره سوابق فعالیت های پزشکی و علمی و اختراع جدیدش به گفتگو نشستیم.

1672-4

دکتر الیست گفت: به جرأت می توانم ادعا کنم که بیشتر تحقیقات و پژوهش های ناتوانی جنسی را من در طی 37 سال گذشته ارائه دادم، برای اولین بار در تاریخ پزشکی در نشریه معتبر پزشکی Urology Magazine از ارتباط مستقیم سیگار با ناتوانی جنسی نوشتم و مدتی بعد یکی از مسئولان بهداشت عمومی نماینده کنگره وکسمن با من تماس گرفت و اجازه خواست پشت بسته سیگارها بنویسند که سیگار با ناتوانی جنسی رابطه کاملا مستقیمی دارد و من بدلیل ارتباط آن با سلامت و بهداشت مردم موافقت کردم و دوستانم به شوخی می گویند خیلی از سیگاریها وقتی متوجه شدند یک پزشک ایرانی این مسئله را عنوان کرده درجستجوی شناخت بیشتری برآمدند.
من در طی سالها برای درمان ناتوانی جنسی، شیوه های مختلفی را بکارگرفتم، بیشتر آنها را بنام خودم به ثبت رساندم که شامل جراحی های مختلف میشود و هنوز آن شیوه ها با بهره از تکنولوژی جدید، بکار گرفته میشود، در این میان خیلی ها می پرسند آیا برای بالا بردن اندازه و قطر نیز راهی وجود دارد و این مسئله در همه محافل پزشکی مورد بحث بود، تا من به این نتیجه رسیدم که اگر می توان با عمل جراحی پلاستیک برای خانم ها سینه های بزرگتری ساخت، مسلما همین عمل در مورد مشکل ناتوانی و ضعف جنسی مردان هم کارگر است.
متاسفانه عده ای از پزشکان غیرمتخصص، با تزریق چربی و بهره از ژلاتین و حتی استفاده از بافت اجساد، این کار را برای تغییر اندازه ها بکار می بردند که کار بسیارخطرناکی است من مرتب در کنفرانس ها هشدار می دادم، تا همین چندی پیش یک میلیاردر معروف فرانسوی خود را به چنین پزشکانی سپرد و آنها با تزریق چربی در رگ خونی این شخص سبب مرگش شدند. حالا خیلی ها بخود آمده اند، حالا پزشکان متخصص متفق القول هستند که تنها با همین اختراع جدید جراحی پلاستیک می توان بدون خطر و دردسر و درست شبیه بزرگ کردن سینه خانمها، آنرا برای رفع ناتوانی و مشکل جنسی مردان بکار گرفت.
اینروزها ما در نیویورک، لس آنجلس، شیکاگو و هیوستن مراکز جراحی ویژه این کار را دایر کردیم و در همه موارد هم مورد تائید FDA هستیم. این اختراع جلوی هر خطری را میگیرد در کنار این عمل، جراحی های گذشته با شکل تازه و راحت تری انجام میشود و ما به سویی میرویم که مسئله ناتوانی جنسی بکلی معنای خود را از دست میدهد.

1672-7

1672-8

1672-9

• اخیرا حرف از شوک های الکترونیکی و گشودن رگها برای بکار اندازی سیستم جنسی مردان است شما در این مورد چه نظری دارید؟
– شاک ویو Shock Wave از سال 1970 وجود داشته، ما این شیوه را برای خورد کردن سنگ کلیه بکار می بردیم و مورد تائید FDA هم بود و هنوز هم آنرا بکار می برند اخیرا از شیوه ظاهرا برای گشودن رگهای دستگاه تناسلی مردها استفاده می کنند. که در مواردی موقتا رگها را باز می کند، ولی دوباره به حال عادی و سابق خود بر می گردد و اخیرا در چند کنفرانس پزشکی، مشخص شد که هیچ تائیدی براین عمل وجود ندارد چون رگی که بسته شد، مثل یک لوله آب است که با سیمان بسته میشود و هر اقدامی موقتی است.
اخیرا داروها وتزریق هایی وجود دارد که همین عمل را انجام میدهد و بصورت موقت رگها را بازمی کند و تنها شیوه جدید جراحی پلاستیک دستگاه تناسلی می تواند کمک کند و عوارضی هم نداشته باشد.
ما دردنیای پزشکی، وقتی با وسیله ای، دارویی، شیوه ی جدیدی روبرو میشویم، آنها را برای افراد مختلف بکار می گیریم، یادم هست دارویی برای پروستات در سوئد ارائه شده بود که ما در کلینیک های خود برای 100 نفر بکار گرفتیم، که برای 50 نفر داروی اصلی را دادیم و به 50 نفر دیگر محلولی از شکلات خوراندیم، بعد از مدتی 78 درصد از افرادی که داروی اصلی را مصرف کرده بودند درمان شدند و جالب اینکه 30 درصد از آنها که شکلات خورده بودند هم درمان شدند، که نشان میدهد سیستم مغزی و باور انسانها در مورد درمان، چه اعجازی را بدنبال دارد.
ما در مورد شیوه جراحی های معمولی خود، حدود 4 هزار نفر را عمل کردیم، 500 پرونده را بروی یک مرکز پژوهشی در واشنگتن فرستادیم این گروه IRB، بعد از بررسی بالا و پائین بودن عوارض، تائیدی بر آن گذاشتند و اخیرا سیستم متد جراحی پلاستیک کاملا مورد تائید FDA و مراکز بزرگ بین المللی قرار گرفته است و به گفته همکاران مان هیچ تفاوتی با جراحی پلاستیک سینه در خانم ها ندارد.
• خیلی ها درمورد فروش قرص های تحریک کننده جنسی در پمپ بنزین ها و برخی فروشگاهها می پرسند نظرشما چیست؟
– این قرص ها بیشترین خطر را برای سلامتی انسان دارند و ما شاهد بودیم که گاه برخی آدمها دچار بیماری Priapism یا نعوذ دائمی هستند، که نیاز به عمل جراحی فوری دارد و منجر به از بین رفتن نعوذ کامل می گردد.
این داروها که از چین، هندوستان، بنگلادش صادر میشود حاوی مقداری وایگرا و سیالیس ظاهرا شاخ گوزن، سم شتر و شکلات و شیرینی است که گاه ترکیبات خطرناکی با خود دارند.
همین چندی پیش من با یک پسر 25 ساله که با مصرف چند تا از این قرص ها تا پای مرگ رفته بود روبرو شدم که تحت عمل جراحی قرار گرفت و درواقع هنوز وایگرا وسیالیس قابل قبول است و آنهم بستگی به سیستم بدنی آدم ها دارد و باید تحت نظر پزشک مصرف شود.
• چرا رشته یورولوژی را برگزیدید؟
– خیلی ها می گویند درمیان این همه رشته تخصصی آسان و پولساز، چرا رشته یورولوژی را برگزیدم اولا درمان بیماری های مرتبط به سنگ کلیه و پروستات ابتدا در سرلوحه کارم بود و بسیاری را از مرگ نجات دادم و اصولا این رشته بخصوص در زمینه درمان ناتوانی جنسی درواقع بیک نفر کمک نمی کنیم، بیک زوج، به آینده شان، به اینکه جلوی طلاق را می گیریم که بروی صورت شان لبخند می نشانیم. من بارها در مراسم عروسی زوج هایی شرکت کردم، که قبلا دچار مشکل ناتوانی جنسی بودند یا در سالگرد ازدواج زوج هایی حضوریافتم که از طلاق شان جلوگیری کردم و اینک شاهد بچه دار شدن و دوام زندگی شان بودم.
آقایان زیادی را می شناسم که بدلیل مشکل ناتوانی جنسی، اعتماد به نفس خود را از دست داده بودند، از هر رابطه ای فرارمی کردند و بعد از ترمیم و درمان زندگی پر از سعادتی را شروع کردند، این درواقع سبب رضایت من از تخصص ام میشود.
تماس با دکتر جمشید الیست
جراح و متخصص بیماریهای کلیه و مجاری ادرار، عقیمی و ناتوانی جنسی مردان و زنان، تشخیص سرطان پروستات و درمان غیرجراحی بزرگی پروستات توسط لیزر در مطب

8500 Wilshire Blvd., #707
Beverly Hills, CA 90211
www.Drelist.com
Email: [email protected]

 1672-5