1680-2

1680-3

دکترسامان حیدری را موکلین او، وکیل 5 ستاره و با 100 درجه امتیاز تعریف می کنند.
• شهرام بروی سوشیال میدیا می نویسد: دکتر حیدری، حرفه ای و هشیار وسریع العمل است.او همیشه با موکلین خود در تماس است و دوست صمیمی آنها میشود.
• لیلا می نویسد: در زمینه جراحات بدنی، دکتر حیدری با گروهی متخصص کار می کند از لحظه اول با موکلین ارتباط مستقیم دارد
• اندی می نویسد: برای دکتر حیدری پیرو جوان فرق نمی کند. پرونده های کوچک و بزرگ در دفترش رسیدگی میشود، دراولین روزها به موکلین خود درمورد سرنوشت پرونده شان حرف میزند.
• امیر می نویسد: بعد از یکسال من به دکتر حیدری مراجعه کردم، امیدی نداشتم، ولی دکترحیدری و همکارانش برای من وقت گذاشتند و با هشیاری و مسئولیت پرونده مرا پی گرفتند و آنرا با موفقیت و دور از انتظار من پایان دادند.
• گیلدا می نویسد: مراحل کایروپراکتیک، MRI و روان درمانی، همه موارد زیرنظر خود دکتر حیدری انجام میشود.
• بهزاد می گوید: من در حادثه تصادف اوبر مجروح شدم، دکتر حیدری بالاترین خسارت را برای من گرفت.

***

دکترسامان حیدری فارغ التحصیل دانشکده ایالتی حقوق نواداستUNLV و فعالیت خود را از همانجا با کار در پست Judicial Clerkship برای قاضی های ایالتی نواداآغاز نموده و بعد بدلیل موفقیت در پرونده های مختلف، موکلین او را به نقاط مختلف امریکا بخصوص کالیفرنیا کشاندند.
دکترحیدری می گوید: با فعالیت در دادگاههای مختلف و تجربیات عملی، حرفه خود را قوت بخشیدم و بدلیل همکاران پرقدرت دیگر چه در دفاتر نوادا در لاس وگاس و چه در کالیفرنیا و لس آنجلس، جوابگوی همه نوع پرونده های مربوط به تصادفات از جمله اوبر و لیفت و ماشین های سنگین، زمین خوردگی، صدمات بدنی منجر به فوت، موتورسیکلت و حمله حیوانات می باشیم و تا 80 درصد پرونده ها قبل از رفتن به دادگاه، با کمپانیهای بیمه به توافق میرسند.

1680-6

دکترحیدری درمورد بالا گرفتن پرونده های اوبر و لیفت میگوید چون در زمینه کامرشال است و سرنشینان میتوانند از بیمه های بزرگ کمپانی های اوبر و لیفت بهره ببرند، خصوصا اگر راننده خطاکار باشد، ادعای خسارت بسیارسنگین خواهد بود و مثل کمپانی های بیمه کوچک و بی نام و نشان دردسرو پیچ وخم ندارد.
دکترحیدری درباره موکلین ایرانی می گوید: بیشترشان منطقی و آگاه و وجدانی عمل می کنند، چه در لاس وگاس و چه لس آنجلس، ما بیشتر پرونده هایمان به جرات به مسئله صدمات و جراحات بدنی مربوط است، خیلی ها بدلیل عمل جراحی و ضربه مغزی و در نهایت تعدادی منجر به فوت بالاترین خسارت را می گیرند درهمین کالیفرنیا، دفتر ما برای خانواده هایی که یک عضو خانواده خود رادر تصادفات از دست داده اند، میلیونها دلار در همین 4 سال گذشته دریافت کرده اند.
ما با توجه به تعداد تصادفات در این زمینه بالاترین خسارت را گرفته ایم که کمتروکیلی می تواند بگیرد.
در نوادا و لاس وگاس بدلیل عبورو مرور اتومبیلهای سنگین، اخیرا یکی از آنها با ترکیدن لاستیک، حادثه آفرید که درواقع فاجعه بود که چند اتومبیل و چند نفر به شدت مجروح ویا جان باختند، و دفتر ما بالاترین خسارت را در تاریخ نوادا دریافت کرد.

1680-7

1680-8

1680-9

نقش دوربین های خیابانی و درون اتومبیل
دکترحیدری درمورد استفاده از دوربین خیابانی و بقولی مداربسته بدنبال تصادف می گوید متاسفانه این دوربین ها چیزی را ثبت نمی کنند، ولی بهرحال حضور شاهد که مهمترین اصل در تصادفات است و همچنین بعضی دوربین های تعبیه شده درون اتومبیل ها، به این مسئله کمک می کند.
توصیه ای که ما همیشه به مردم داریم این است که به مجرد پیش آمدن تصادف، اگر امکان دارد و اتومبیل در فری وی نیست بلافاصله با تلفن دستی خود از آن موقعیت عکس بگیرند. یعنی قبل از آنکه اتومبیل ها جابجا شوند و به کناری بروند. این عکس ها چون کاملا موقعیت تصادف و مسئله خطای طرفین را نشان میدهد، بعد با همان تلفن ازهمه جوانب اتومبیل و پلاک، مدارک راننده مقابل عکس بگیرند و یاددداشت کنند. همه اینها زمانی که شخصی مجروح میشود، تفاوت دارد، در آن لحظه شخص باید از پلیس و آمبولانس کمک بگیرد چون جان آدمها مهمتر از صدمات اتومبیل و خطای طرفین است. اصولا توصیه میشود قبل از صحبت با پلیس و یا بیمه خود و یا شخص مقابل، درصورت جدی بودن تصادف با یک وکیل حرف بزنند. سکوت آنها در آن لحظه ها، به سرنوشت پرونده تصادف کمک می کند. یک وکیل زبان پلیس و کمپانی بیمه را می داند و هر سخن راننده اتومبیل ممکن است مسیر پرونده را تغییر بدهد. در نهایت چه بیمه خود شخص و چه بیمه شخص مقابل در اندیشه منافع خود هستند بارها پیش آمده که بخصوص ایرانیان عزیز زمان تصادف بدلیل آن غرور خاصی که دارند، با وجود درد، از درد شکایت نمی کنند. گاه درد ناشی از تصادف، بعدا خود را نشان میدهد، کمپانی بیمه سعی می کند از زبان ر اننده بشنود که دردی ندارد، همین را در پرونده جای می دهد، بعد که شخص درد احساس میکند به سراغ وکیل میرود و کمپانی بیمه تصور می کند، این وکیل است که برای موکل خود درد ساخته است. درحالیکه در اولین لحظات تصادف، 70 درصد درد جدی احساس نمی کنند و بعد از چند ساعت یا چند روز دردها خود را نشان میدهند و یک وکیل با تجربه می تواند کمک کند و بجز صدمات بدنی، مسئله ناراحتی روانی و رنج و دردی که یک تصادف ببار می آورد را هم در پرونده جای دهد.

***

تماس با دفاتر حقوقی دکتر سامان حیدری

Los Angeles:
3530 Wilshire Blvd. Suite 710
Los Angeles, CA 90010
818-818-0707
Irvine – OC:
949-239-1020
Las Vegas – Nevada:
702-722-1500

 1680-4