1684-33

1684-34

1684-35

شنبه 26 اکتبر کنسرت بزرگ اندی و مکس امینی در سیگرستروم اورنج کانتی با شکوهی هرچه بیشتر اجرا می شود. گروه هنری Parish Entertainment و Stream Live World با افتخار تقدیم میکنند دو هنرمند نامی، دو هنرمند موفق در صحنه های جهانی و دو هنرمند از دو رشته ی هنری مختلف موسیقی و کمدی.
نماینده کنسرت گذاران می گوید: در بیرون از سالن کنسرت زیباترین رستورانها آماده پذیرایی از مردم هستند، در کنار سالن کنسرت هتلهای مجلل وجود دارند که مهمانانی که ازخارج از لوس آنجلس می آیند راحت تر به کنسرت بروند. بیشترمردم بعد از ظهر به رستورانهای کنار Segerstrom می روند و ساعت 7 درهای سالن باز می شود و صندلیهای مخمل و قرمز این سالن با شکوه آماده زیباترین شب اورنج کانتی میشود. برنامه ویژه مکس امینی رأس ساعت 8 شروع می شود و پس از آن کنسرت پرانرژی اندی تا نیمه شب ادامه دارد. جالب اینکه در طول برنامه اندی، قرار بر این است که اندی و مکس یک آهنگ دوصدایی با همدیگر اجرا کنند. این یکی از آهنگهای اندی خواهد بود که مکس با کلام دیگری خنده برلبان مدعوین می گذارد.

1684-36

اندی که همانند همیشه با ارکستر بزرگ، گروه رقص و مهمانان هنرمند که با او همصدا خواهند شد، بهترین های خود را به روی صحنه Segerstrom می آورد. اندی قول داده است که بیشتراز همیشه آهنگهای عاشقانه خود را که طرفدارانش عاشقانه دوست دارند اجرا کند. در این کنسرت برای اولین بار اندی آهنگ نازنین را که با حسین تهی اجرا کرده است و این روزا بزرگترین Hit شهر می باشد، اجرا خواهد کرد.
امسال سال بسیار خوبی برای اندی بوده است. او که دو سال قبل مدال ارزنده Ellis Island Medals Of Horor را از نیویورک گرفته بود یکبار دیگر افتخاری بزرگ برای ایران در صحنه جهانی کسب کرد.

1684-37

Hollywood Chamber of Commerce درماه جون اعلام کرد که اندی، جولیا رابرتز، 50Cents و چندین تن از هنرمندان بزرگ هالیوود، برای سال 2020 ستاره معروف هالیوود را دریافت می کنند. مراسم نصب این ستاره در اواسط ماه ژانویه درخیابان هالیوود اجرا خواهد شد و انتظار می رود هزاران ایرانی برای تشویق و سپاسگزاری از شهر هالیوود به آنجا بروند که ستاره دار شدن اندی را حمایت کنند.
حضور مکس امینی در این شب استثنایی، حرکتی متفاوت در کنسرت های ایرانی میباشد. طرفداران اندی و مکس که همه بسوی آنها می روند و کنسرت هایشان را سولدات می کنند، در این شب شاد و مثبت با خنده و پایکوبی و رقص از زندگی لذت می برند این یک حرکت بسیار جالب است که اصولا مردمی که یک شب را برای تفریح و لذت از زندگی درکنار هنرمندان خود سپری کنند .

1684-40

مکس یکی از موفق ترین کمدین های دنیا می باشد. برنامه های او در همه جای دنیا سولدات می باشد و حتی در بعضی شهرها دو شب وسه شب سولدات میباشد. سبک کار مکس که یک هنرمند تحصیل کرده میباشد بسیار یونیک است، او فی البداهه با مردم صحبت می کند، جوک درست می کند، با ذکاوت کامل صحنه را در دست می گیرد و مردم را به وجد و شادی دعوت می کند. تخصص مکس در این است که دنیای کمدی شرق و غرب را کاملا می شناسد در برنامه هایش ایرانی و امریکایی را همزمان می خنداند. این روزها مکس سخت مشغول ساختن فیلمهای سینمایی خود است و با همکاری با تلویزیون VOA کارهای بسیار ارزنده ای به بازار ارائه داده است.
کنسرت اندی و مکس امینی در 26 اکتبر از هم اکنون بوی سولدات دارد و طرفداران این دوهنرمند بی صبرانه منتظر این شهرشاد و پرانرژی میباشند.
مجله جوانان تبریکی دارد برای کنسرت گذاران این شب استثنایی و اندی و مکس

1684-39

1684-38