1686-7

1686-8

عکس روی جلد از نوید سهیلیان
—————————

دکترمهدی عابدی، بزودی کلینیک مجهز و بزرگ خود را در اورنج کانتی می گشاید و همزمان کلینیک خود را در منطقه ردآیلند می بندد، تا همه فعالیت های خود را درمناطقی که ایرانیان بیشتری اقامت دارند متمرکز نماید.
دکتر عابدی که تحصیلات پزشکی خود را از دانشگاه تهران آغاز کرده، ابتدا فعالیت خود را دراینگل وود هاسپیتال شعبه نیویورک سیتی آغاز کرده و بعد در دانشگاه های مختلف تخصص های پزشکی گرفته و بقولی با دست پر، فعالیت خود را دامنه داده است.
دکترعابدی می گوید: در پی تحصیلات پایان ناپذیربود، پروفسور رادیولوژی از دانشگاه براون، سوپر پروفسور از دانشگاه هاروارد و جراحی NYU و بدنبال آن در بیمارستان مخصوص به جراحی های بینی، کشیدن صورت، گذاشتن سلیکان در سینه به شیوه ای جدید، ودانشگاه مین، رشته طب داخلی، غدد گوارشی، اندوسکوپی معده و روده بزرگ. و در دانشگاه ردآیلند دوره های تخصصی روانشناسی را گذرانده ام.
• این تخصص ها در کلینیک جدید انجام میشود:
ماموگرام، MRI، کت اسکن، التراساند، طب هسته ای، عمل پیوند مو، انژیوپلاستی شریانهای کلیه و پا، هیستروسالپینگوگرام، باز کردن لوله های گذر تخمک.

(949) 529-8030

Professor of Radiology
from Brown University
Super Professor of Radiology From Harvard
Surgery From NYU
Hospital for Special Surgery (Nose, Facelift, Breast Implant)
Maine University Internal Medicine, Endocrinology, Gastroenterology
Upper & Lower Endoscopy
URI. Psychiatry
Performing CT. MRI. Mammogram. Ultrasound. Nuclear Medicine. Stent Placement, Hair Implant (FUT. FUE), Angioplasty (Renal & Lower Extremity), Hysterosalpingogram + Dilation of the Fallopian Tubes + Sperm Count Motility
(949) 529-8030

1686-9

1686-10

1686-11

1686-12

1686-13