1711-45

1711-43

کامران وهومن دوخواننده محبوب ایرانی، در آلمان روی صحنه با هیجان همیشگی می خواندند، سالن از جمعیت جای سوزن انداختن نبود، بزرگ و کوچک، مرد وزن دختر، کودک با آهنگهای کامران و هومن می خواندند و پای می کوبیدند و آن سوی سالن بزرگترین منیجر هنری، منیجر سابق مایکل جکسون اسطوره موزیک بین المللی با همکاران خود به تماشا ایستاده بود و با حیرت و تحسین این منظره را تماشا می کرد و باورش نمی شد دو خواننده جوان ایرانی با این همه هنر و استعداد صحنه را تسخیر کرده و هزاران نفر را به حرکت و جنبش واداشته اند و او بعنوان یک مدیرهنری در سطح جهانی از آنها بی خبر مانده است.
«دیترویزنر» برای همه دست اندرکاران موزیک بین المللی چهره معتبر و آشنایی است، بسیاری از خوانندگان بین المللی آرزوی همکاری با او داشته و دارند. دیتر سالها بعنوان مدیرهنری مایکل جکسون، او را به بالاترین مرتبه ومقام در عرصه موزیک بین المللی هدایت کرده است.
«دیتر» از همان زمان علاقمند به شناخت بیشتر این دو خواننده بر می آید بدعوت او و همکارانش کامران و هومن به آلمان میروند. در آفیس بزرگ دیتر که به یک موزه هنری شباهت دارد با او دیدار می کنند موزه ای که با تصاویر، آلبوم ها، یادگارها و پوسترهای مایکل جکسون تزئین شده بود.
دراین ملاقات ها، تهیه کنندگان آلمانی که موزیک ویدیوها و فیلم و گزارش کنسرت های ایندو را دیده بودند علاقمندی خود را برای همکاری اعلام کردند و برای گفتگو به لس آنجلس آمدند.
در پشت پرده چهره محبوب و پرقدرت در عرصه تهیه موزیک و کنسرت های بین المللی، سعید سیام نشسته بود که این دیدارها با حضور او که درواقع برای دیتر و تهیه کنندگان آلمانی آشنا بود صورت گرفت.
در این دیدارها دیتر درباره سوابق کاری خود با مایکل جکسون گفت و اینکه آخرین نفری بود که قبل از سفر ابدی مایکل با او تلفنی حرف زد و تدارک بزرگترین تور جهانی او را دیده بود و حالا چنین منیجری اشتیاق و علاقمندی خود را برای همکاری طولانی با کامران و هومن اعلام می کند.
این رویداد و این همکاری را ساده نگیریم، چون چهره معتبر و پرقدرتی چون دیترویزنر با مطالعه، با دوراندیشی، با بررسی و تحقیق همه جانبه تصمیم می گیرد و دیتر و تهیه کنندگان آلمانی به پخش موزیک ایرانی کامران و هومن نیز علاقمندی نشان دادند و می خواهند ایندو همچنان به خواندن آهنگها و ترانه های ایرانی ارائه بدهند ولی مسئله مهم دیگر اجرای آهنگهای اینترنشنال به زبان انگلیسی است که پای بزرگترین آهنگسازان و تهیه کنندگان امریکایی را نیز پیش می کشد واین دیتر است که پای کامران و هومن را به بزرگترین رادیو تلویزیون های آلمانی و اروپا باز می کنند. در طی مدت کوتاهی معروف ترین تاک شوهای آلمانی با ایندو مصاحبه کرده اند و آنها را بعنوان نسل جدید موزیک شرق و نماینده ای در عرصه موزیک غرب معرفی کرده اند.
کامران و هومن که اولین آلبوم های خود را با حمایت سعید سیام تهیه کردند، اینک خوشحال از اینکه چهره پرقدرت موزیک وکنسرت های ایرانی را بعنوان حامی با خود دارند وهمزمان یک آلبوم کامل به زبان فارسی و آلبوم های دیگری به زبان انگلیسی آماده میشود.
کامران و هومن که تقریبا همه آلبوم هایشان با فروش بالا و بقولی سولداوت روبرو بودند بدلیل اخلاق و منش خاص و ذات ایرانی خود نه تنها در میان نوجوانان وجوانان، بلکه میان پدرمادرها هم از محبوبیت فوق العاده ای روبرو هستند و ایندو آخرین آهنگ خود «این منم که می شکنم» کاری از کامران و هومن و عارف شکوری، اینروزها درسطح جهان شنیده میشود.
در این باره بسیار سخن داریم که از هفته های آینده با کامران وهومن سخن خواهیم گفت.

1711-30

1711-31

1711-32

1711-33

1711-35

1711-36

1711-37

1711-38

1711-40

1711-39

1711-41