1713-2

1713-6

1713-7

پیام شایانی که اینروزها بعنوان وکیل میلیون دلاری شهرت دارد، با تیم برجسته و متخصص خود، به مراجعه کنندگان با پرونده های کوچک تا بزرگ، توجه خاص دارد و در طی سالهای اخیر با توجه به آمار 99 درصد از پرونده ها را به پیروزی رسانده و بالاترین خسارت را برای مشتریان دفاتر خود، بخصوص هموطنان عزیز دریافت می کند بطوری که کمپانی های بیمه به دلیل همین آگاهی، تسلط و تجربه تیم شایانی و همکارانش، همه پرونده ها را سریع و بدون تامل به پایان میرسانند و سعی می کنند با این تیم ورزیده درگیر نشوند.
پیام شایانی نگاه خاصی به جامعه ایرانی، به ایرانیان موفق دارد و درحالیکه خود از موفق ترین چهره های ایرانی حتی در جوامع مختلف است، به ایرانیان افتخارآفرین می نازد.
سربلندی ما در جامعه ایرانی، پدر ومادرهای تحصیلکرده و آگاه است، که در طی 37 سال گذشته بهترین فرزندان را به جامعه تحویل داده اند، شما در این امریکای بزرگ، هیچ جامعه ای را چون ایرانیان، اینگونه تحصیلکرده، متخصص، آگاه و سرآمد سراغ ندارید.

1713-8

من هر بار به نام های افتخارآفرین ایرانی در بزرگترین کمپانی ها و سازمانها و بنیادهای جهانی نگاه می کنم برخود می بالم و با همین احساس، با دوستان و همکاران امریکایی و بقولی غیرایرانی خود حرف میزنم، شما در گوگل، در ناسا در ebay در رسانه های بزرگ رادیو تلویزیونی چون فاکس و CNN نگاه کنید، برصدر همه آنها ایرانیان غرورآفرین نشسته اند. من به عنوان یک وکیل مسئول با توجه به چنین چهره های بزرگی، خود را در برابر این مردم، این جامعه مسئول تر احساس می کنم من هربار که به موفقیتی دست یافتم، به دریافت نشان و تقدیرنامه و هم شانه شدن با نام های بزرگی که جایزه نوبل را صاحب شده اند، عضویت در پژوهشکده انگلیسی «کارگاه خرد» مشاور حقوقی آکادمی علوم طبیعی روسیه در امریکا، همه و همه جا با تشویق و تائید جامعه ایرانی روبرو شدم، سیل تلفن ها و ایمیل هایشان به سوی دفتر ما سرازیر شد و شاهد بودیم که چگونه مردم با خیال آسوده در طی چند سال اخیر برای حوادث رانندگی، تصادفات، صدمات بدنی، به دفتر ما آمدند، دفاتری که در تمامی جنوب کالیفرنیا، در وودلند هیلز، لس آنجلس، گلندل، ارواین، سن دیه گو تا سن حوزه و… فعال هستند.
ما کارمندان خود را از میان زبده ترین افراد بر می گزینیم، افرادی که مسئول و دلسوزو متخصص و با تجربه هستند، ما با سرویس های اورژانس خود با تلفن:

777-7777- 818

1713-9

1713-10

1713-11

حتی از صبح تا شب، حتی نیمه شب، سحرگاهان، آخرهفته ها، روزهای تعطیل در اختیار مردم هستیم، ما امکاناتی فراهم خواهیم ساخت، که هموطنان نیازی نیست همیشه به دفاتر ما بیایند با تلفن و با امکانات فوری مشکل شان را حل می کنیم. بارها پیش آمده که هموطنی نیمه شب، در یک جاده فرعی و دورافتاده دچار تصادف شده و به ما زنگ زده و ما تا حد ممکن تلفنی مشکلات شان را حل کردیم، آنها را راهنمایی می کنیم و در موارد حساس و اضطراری بلافاصله به سراغ شان میرویم و ما این شماره را به دلیل آسان و سریع به ذهن سپردن انتخاب کردیم، چون خیلی ها زمان تصادف حتی شماره تلفن خود را فراموش می کنند.
دریافت بالای 100 میلیون دلار خسارت در طی سالهای اخیر، گاه برای خیلی از مشتریان دفاتر ما ابتدا دور از باور بوده است چون خیلی ها با اندیشه دریافت خسارت کمی به دفاتر ما مراجعه می کنند ولی ناگهان با رقم بالایی روبرو میشوند، که دچار هیجان وشور می شوند. نکته مهم اینکه کمپانی های معروف و معتبر بیمه با شناخت دفاتر حقوقی ما و و کلای با تجربه ما، قبل از آنکه جنگ حقوقی را با آنها شروع کنیم، خیلی راحت تن به پرداخت خسارت میدهند.
مسئله حفظ اسرار مردم زمان تصادف، یکی از مهترین اصول دفاتر ماست، تنها خواهش ما از مشتریان مان این است که از همان لحظه نخست با ما صادق باشند، همه آنچه گذشته بدون کم و کاست بازگو کنند، در پایان این وکلای دفتر ما هستند که تصمیم می گیرند چه مسائلی را رد کنند و بر گردن بگیرند.
ما همیشه سفارش می کنیم زمان تصادف، با بیمه اتومبیل طرف مقابل حرف نزنید، حتی با کمپانی بیمه خود هم حرف نزنید ضمن رد و بدل کردن مدارک اتومبیل خود و طرف مقابل، درصورت امکان عکس هایی با تلفن دستی خود بگیرید و یا مراحل مختلف را با اطلاع طرف مقابل ضبط کنید، بلافاصله با وکیل خود تماس بگیرید. اصولا زمان تصادف، حتی با وجود خسارات بالا، با طرف مقابل بگومگو و بحث نکنید. درد وناراحتی و جراحات خود را به دلیل مغرور بودن پنهان نکنید، در صورت لزم به بیمارستان بروید.
پیام شایانی می گوید: باور مردم نسبت به دفاتر ما، در طی سالها و نتیجه درخشان کار همکاران ما، سبب شده تا دفاتر حقوقی ما از پرقدرت ترین دفاتر حقوقی درجامعه ایرانی باشد تا آنجا که آوازه کار ما ونتایج ایده ال اقدامات ما سبب جذب جامعه غیرایرانی هم شده است.
دفاتر ما با بهترین ورزیده ترین وکلا، کارمندان ویژه، پزشکان متخصص، بیمارستان ها، همکاری دارند و شماره اعجاز آفرین

Lucky Number
777-7777- 818

سبب شده ارتباط با دفاتر ما سریعا برقرار شود و هیچ ایرانی درگیر تصادف، تنها نباشد و در تنگناها، کوره راهها و لحظات هولناک تصادف، ما را کنار خود ببیند و احساس آرامش وامنیت کند.