1716-13

1716-16

آرین اقبالی چون همیشه پرانرژی و آگاهانه سخن می گوید و به کمپین جدید We Got It می پردازد، که با هدف های انسانی و بزرگی همراه است. اقبالی می گوید چون کادر کمپانی ما به شهادت 14 سال خدمت به جامعه ایرانی در بالاترین مقام در این رشته ایستاده است و ستارگان و یا بروایتی جنگجویان این کمپانی که شامل 67 نفر در شهرهای مختلف لس آنجلس، گلندل، سن حوزه، ارواین، کلباسس میشوند بعد از گذر از تست های مختلف و دیدن دوره های تخصصی، از میان جوانان تحصیلکرده و آگاه برگزیده شده اند.
این کارشناسان که در زمینه کانکشن، کاستومرسرویس، ترمیم کردیت، ارتباط با کمپانی های بزرگ کردیت و خدمات پس از فروش، وام دانشجویی، بیزینس کردیت، جدا سازی کردیت شخصی و بیزینسی، وامها و مجوزهای مختلف دارای تجربه های گرانقدری هستند.
در بخش ترمیم و پاکسازی در کردیت 23 نفر در بخش We Got It وارد میدان شده اند و با درک مشکلات مردم با دلسوزی، با مشورت، با گفتگوی دقیق و دلسوزانه، با همه قدرت درحل مشکلات شان گام بر می دارند.
برای این تیم های ارزنده، جنگجویان عرصه کردیت، مشکل کوچک و بزرگ فرقی ندارد، آنها تا نهایت حل آنها همراه با مردم پیش میروند چون کمپانی های بزرگ کردیت، بانک ها و فروشگاه ها، به کمپانی Enrich Financial اطمینان دارند، سالهاست کار می کنند، با توجه به اطلاعات ما عمل می کنند و ما هیچگاه مشکلی با آنها نداریم.
یک پدر زحمتکش که با بدهکاری 50 تا 100 هزار دلاری، خواب راحت ندارد، مادر مهربانی که نیاز به کردیت خوب برای کمک به فرزندان خود داده اند زندگی خود دارد، در کادر We Got It جای می گیرند.
ما در طی 14 سال گذشته، صدها هزار پرونده موفق با تکیه به کادر ورزیده و آگاه خود را پشت سر گذاشتیم.
وقتی هموطنان با دلواپسی و ترس از کالکشن ایجنسی ها، از هجوم تلفن های جورواجور، از ویرانی کردیت خود و آینده خود به کمپانی ما می آیند، خیال شان راحت است که کادر پرقدرت ما که با صداقت و صبر و حوصله و تکیه به تجربیات خود، به جنگ مشکلات آنها میرود، زندگی را برایشان رنگی تازه میزند و امید و شادی را زیر سقف خانه هایشان می آورد.
کادر با تجربه و خستگی ناپذیرما در کمپین We Got It یک تجربه تازه و موفق دیگر را در جامعه ایرانی به محک گذاشته و سربلند بیرون آمده است.

1716-20

1716-17

1716-22

1716-21

1716-23