1730-3

1730-4

1730-5

دکترجعفرشجره که با تخصص کایروپراکتیک از27سال پیش آغاز کرداینک مدیریت دو کلینیک جراحی های کوچک را در اورنج کانتی دارد که با گروهی از پزشکان متخصص و کارکنان با تجربه کار می کند.
دکتر شجره که یک برنامه تلویزیونی خاص سلامتی و دادن اطلاعات در
Dr. Shad Show به مردم ارائه می دهد، بنیانگذار وبسایت پزشکان متخصص در اورنج کانتی و لس آنجلس است، می گوید در این مراکز جراحی های کوچک انجام می پذیرد. در زمینه های مختلف کشش ستون فقرات، دیسک های مزمن، ستون فقرات، صدمات ناشی از تصادفات و زمین خوردگی و صدمات ورزشی، درمان دردهای کمر، دست و پا در زمینه جراحی اعصاب، معمولا فشارهای توام با درد درناحیه ستون فقرات، خوردگی دیسک ها، بیرون زدن دیسک ها، که هرکدام به نوعی بر مغز و اعصاب فشار می آورد، که با تزریق های طبیعی، بهره از سلول های بنیادی (استم سل) که در زمینه مفاصل معجزه می کند و بجای تعویض مفاصل و استخوان ها و یا استفاده از مسکن های قوی، می توان با بکارگیری استم سل و تزریق این مشکلات را حل کرد. ما بطریقه مایکروسرجری ، برش های کوچک در ناحیه ستون فقرات و مفصل ها به اندازه یک چهارم اینچ میدهیم، با اندوسکوپی، با دوربین های جدید کاملا مدرن به درون میرویم، آن قسمت را بررسی می کنیم. در چنین مواقعی بیهوشی موقت دارد، که بعد از برش کوتاه و جراحی کوچک مایکروسکوپی، بدون بخیه زدن، با چسب، محل را می بندیم و همان روز بیمار را روانه خانه می کنیم. این شیوه ها برای همه آنهایی که از جراحی های بزرگ واهمه دارند، از بیهوشی های طولانی می ترسند، از بستری شدن و دورماندن از خانه و کار پرهیز می کنند بهترین شیوه، مدرن ترین و آخرین شیوه های عمل جراحی است.

1730-6

دکتر شجره می گوید من در این دو مرکز جراحی های کوچک و همچنین کنترل درد، طی سالها با 150 جراح کار کرده ام و اینک نیز با یک گروه ازجراحان بسیار متخصص و با تجربه همکاری دارم. من از 27سال پیش شروع به کار کردم در اندیشه تسکین درد بیماران بودم ، اینکه آنها را بدون جراحی یا از جراحی های بزرگ رها کنم و با سیستم های جدید جراحی، کمترین وقت و کمترین دردسر، کمترین بیهوشی، کمترین برش و عمل جراحی را با بهترین نتیجه برایشان فراهم سازم.
خیلی ها که درحوادث ورزشی، تصادفات اتومبیل و زمین خوردگی، دچار ناراحتی های پا و کمر و گردن می شدند، تاندون هایشان، پاره می شد . دچار دردهای طاقت فرسا می شدند و ازاینکه تن به عمل های جراحی بزرگ ندهند و ماهها درخانه نمانند با سیستم استم سل کاملا به بهبودی کامل میرسند و چنان معجزه ای دراین مورد رخ می دهد که برایشان باورکردنی نیست .
دکتر شجره درباره برنامه دیتاکس می گوید:
دراین مراکز یکی ازمهم ترین موارد، مورد دیتاکس است، که بقولی دفع مواد مضراز بدن است. با این شیوه و دستورالعمل های آن، بدن شخص کاملا پاکسازی میشود، کلیه ها و کبد پاک میشود، یک تون آپ کامل طی 14 روز ، با دستورات تازه روی تغذیه، ورزش که خود من با همین شیوه از 188 پاوند خود را به 145 پاوند رساندم، بکلی متابولیسم بدنم به مسیرعادی افتاد، نفس کشیدن، حرکت کردن، ورزش و پیاده روی، همه وهمه نتیجه این دوره دو هفته ای را نشان میدهد.
همزمان ما در مراکزمان، جراحان زیبایی نیزداریم که درهمه زمینه های زیبایی تخصص و تجربه طولانی دارند ضمن اینکه شیوه های طبیعی و بهره از سیستم های جدید، حتی بدون جراحی نیز در این مراکز انجام میشود و بقولی افرادی که وارد این مراکز میشود از Aتا Zتحت آزمایش و بعد درمان قرار می گیرند.
جراحی های کوچک مراکز ما شامل جراحی های عمومی، ستون فقرات، ارتوپدیک، اعصاب، جراحی زیبایی چهره واندام، کلینیک ویژه دارد، فیزیکال تراپی و کایروپراکتیک همه و همه زیر سقف این دو مرکزاست.
خوشبختانه مردم از برنامه های تلویزیونی من بنام Dr. shad show در تلویزیون های پارس و ایران آریایی، Glwizو وب سایت ها، استقبال زیادی کردند چون من می کوشم اطلاعات مهم و مفید و کارسازی مرتب به آنها بدهم.

1730-7

1730-10