بعنوان یک آرتیست آمریکایی ایرانی
به ریشه های فرهنگی تاریخی سرزمینم می بالم

“ندا پاترا” یک خواننده کاملاً متفاوت است. او به هیچکس شباهت ندارد، چرا که در زمینه خوانندگی روی صحنه، تهیه موزیک ویدیوها، شیوه لباس و آرایش، بکلی یک شخصیت مستقل و نوگراست. بدلیل عشق به جامعه ایرانی، فرهنگ وزبان و سنت های ایرانی، از جامعه ایرانی آغاز کرد. ولی اصولا بدلیل تحصیل و بزرگ شدن درجامعه آمریکایی، به آن سوی کشیده شد و خیلی بی سروصدا حتی از فیلم ها و سریال های آمریکایی هم سر درآورده وهنوز حرفی دراین باره نمیزند تا بقولی، در آن حیطه تازه به کمال برسد و دراوج سخن گوید.
ندا اخیراً همکاری با چندین چهره بسیار معروف آمریکایی را آغاز کرده است و تکخال هایی در دست دارد که در آستانه سال 2022 آنها را ارائه میدهد، ولی در عین حال جامعه زبان فارسی زبان را از یاد نمی برد. چون او درهمین جامعه ایرانی درخارج با زبان فارسی آشنا شده، با فرهنگ و سنت های سرزمین مادری خود آمیخته و گاه زمان حرف زدن ضرب المثل ها و جملاتی را به کار می گیرد که انگار همین دیروز از ناف تهران آمده است.
ندا میگوید فارسی را آموختم، تا بیشتر به عمق فرهنگ و میراث های تاریخی سرزمین مادری خود سفر کنم. ولی بعنوان یک آرتیست آمریکایی ایرانی امکان پرواز را در جامعه آمریکایی می بینم و ضمن اینکه آهنگهای پرطرفداری به زبان فارسی چون: قسمت نشد، انگارنه انگار، بی معرفت و یک آهنگ ترکی استانبولی بنام ضربه عشق خوانده ام و از سوی نسل جوان ایرانی در داخل و خارج و خانواده ها تشویق شده ام، با اجرای آهنگهایی به زبان انگلیسی، در تدارک آلبوم مستقلی هستم، که پایان آن به روی صحنه هم می آیم

این روزها با یک گروه هنرمند آمریکایی برنده جوایز گرمی
به تهیه آلبومی به زبان انگلیسی مشغولم

این بار برای تهیه این آلبوم با چند موزیسین و تهیه کننده برجسته آمریکایی که برنده جوایز گرمی هم شده اند همکاری می کنم و این گروه حرفه ای بین المللی، مرا به سویی می برند که من همیشه آرزو داشتم و درواقع می توانم افتخاری برای جامعه ایرانی ببار بیاورم.
درواقع ندا بدلیل همین تفاوت ها و توانایی ها و یک آرتیست بین المللی و چند زبانه بودن، چنان مورد توجه این چهره های معروف آمریکایی قرار رفته که قرار تهیه و تولید یک آهنگ به یک قرارداد طولانی منتهی شده و آنها اصرار دارند همکاری با ندا را در جامعه آمریکایی ادامه بدهند چون آینده او را طلایی می بینند، خصوصاً که ندا نه تنها در اجرای آهنگهایی به زبان فارسی، بلکه در اجرای آهنگهایی به زبان ترکی استانبولی اعجاز کرده و دو تهیه کننده ترک را به اشتیاق برای قرارداد به میدان کشیده است.
ندا به زبان اسپانیش و فرانسه وایتالیایی نیزبا توانایی می خواند ولی خود همه تمرکز را روی آهنگهای به زبان انگلیسی گذاشته و دو کارگردان و فیلمبردار و تولیدکننده موزیک ویدیوهای ام تی وی و خوانندگان معروف آمریکایی موزیک ویدیوهایش را می سازند و به روایتی ندا پاترا پل ها را یکی پس از دیگری بنا می کند و راه عبور خود را به سوی جامعه ای می گشاید که برای یک خواننده ایرانی، پیروزی بزرگی به حساب می آید

http://YouTube.com/nedapatra
http://Instagram.com/nedapatraartist
http://Facebook.com/nedapatraartist
https://t.me/nedapatraartist
http://tiktok.com/nedaPatra
All music available on Spotify Amazon music, iTunes …