پس از پشت سرگذاشتن یک دوره 9 ساله تجربه و مطالعه

مجله جوانان از سال آینده یک برنامه وسیع برای ایجاد “اسکارایرانی” آغاز خواهد کرد

یک گزارش کوتاه ولی سرشار از شادی و صمیمیت
ضیافت پرشور به مناسبت معرفی محبوب ترین چهره های هنری سال ۳۵

دراجتماع و ضیافت پرشوری که به افتخار محبوبترین چهره های هنری کشور برگزار شد ر-اعتمادی سردبیر مجله جوانان اعلام کرد که پس از گذرانیدن یک دوره 9 ساله تجربه برای انتخاب چهره های محبوب هنری اینک مجله جوانان در تدارک برنامه های تازه ای است تا در سال آینده این برنامه را در مقیاس وسیع و مالی برگزار کند و به این رفراندوم که همه ساله بیشتر و بیشتر مورد استقبال قرار می گیرد رنگ رسمی تر و جدی تری بزند.
سردبیر مجله جوانان اعلام کرد که نظرخواهی مجله جوانان به شکل کاملا تازه ای انجام خواهد شد و در حقیقت ما یک اسکار ایرانی تازه ای خواهیم داشت که در آن تنها محبوبین نیستند که به مردم معرفی خواهند شد بلکه بهترین ها نیز در کنار آن انتخاب و معرفی میشوند و برای رسمیت دادن و ارزش گذاشتن به این نظرخواهی مردمی مدالها و جوایزی نیز تعیین و اهدا میشود و کمیته ای از سوی مجله جوانان این برنامه را زیرنظر خواهد داشت و در پایان طی یک اجتماع پرشور و مراسمی در خور و شایسته جامعه هنری ایران جوایز و مدالها توزیع خواهد گردید.
اظهارات سردبیر مجله جوانان نشان میدهد که ما دوره تازه ای را در انتخاب محبوبترین چهره ها که 9 سال از انجام آن می گذرد شروع خواهیم کرد که به احتمال قوی از نیمه دوم سال مقدمات اجرای آن شروع می شود و مسلما این تدبیر تازه به سود جامعه هنری ایران و ایجاد تلاشهای بیشتر در جهت بهبود کیفیت و کمیت کار در سطوح مختلف خواهد شد

هنرمندان چه نظری درباره اسکار ایرانی دادند
دراین شب پرشور فرصتی بود تا با فریدون فرخ زاد، ستار و گلپا درباره اسکار ایرانی گفتگو کنیم

سپیده میخواهد با یک نوشیدنی خنک ازخودش پذیرایی کند، نوش آفرین مواظب دوربین عکاس!، سعید راد. با میز پهلوئی حرف میزند و “گلپا” به گارسون دستور پذیرایی می دهد
و میگوید دوستان انگار از گرسنگی درحال ضعف هستند

سه اصفهانی محبوب و هنرمند “شماعی زاده- هوشمند عقیلی و جهانبخش پازوکی” سرمست از پیروزی بزرگ خود در رفراندوم جوانان، مرتب درحال خنده و شادی بودند.

به دنبال اعلام نتایج با شکوه ترین رفراندوم هنری سال در رشته های موزیک، سینما و رادیو تلویزیون از طرف مجله جوانان، هفته گذشته جشن پرشوری به افتخار برگزیدگان محبوب رفراندوم در بورسالینو (ساقی) برگزار شد.
این مراسم که با همت و میزبانی گلپایگانی محبوب ترین چهره موزیک اصیل ایرانی برپا گردید در حقیقت یک اجتماع استثنایی با برخوردهای شیرین بود.
از میان چهره های محبوب موزیک، حمیرا، هما میرافشار، جهانبخش پازوکی، عارف، شماعی زاده، هوشمند عقیلی، ستار، نوش آفرین، فریدون فرخزاد از محبوبین سینما: سپیده، بهروز وثوقی، ایرج صادقپور، نادره، امیر مجاهد و فرزان دلجو، سعید راد.
از هنرمندان تلویزیون: ژاله کاظمی، ساسان کمالی از هنرمندان محبوب رادیو تاجی احمدی، به این مراسم آمده بودند و در حقیقت هنرمندانی که بعلت گرفتاریهای شغلی کمتر با هم روبرو میشوند به دعوت مجله جوانان در یک ضیافت پرشور و صمیمی گردهم آمدند.
جالب ترین نکته در این جشن، جمع اصفهانی های محبوب وهنرمند بود که برای اولین بار در یک رفراندوم رکورد شکستند. جهانبخش پازوکی، هوشمند عقیلی، شماعی زاده و حسین توصیفیان چهار اصفهانی محبوب در تمام مدت مراسم نیز با شیرین زبانی و خاطرات جالب، همه را سرگرم ساختند و در پایان گفتند مطمئن باشید در سال آینده افراد دیگری از خطه هنرپرور اصفهان را به جمع خود می افزایند.
دراین شب پرشور، جمال وفائی، فیروزه، غزاله برنامه های جالبی اجرا نمودند و سپس به دعوت گلپا،”عارف” روی صحنه رفت و در میان هیاهوی مردم یکی از ترانه های قدیمی خود را اجرا نمود.
بعد از عارف، از مرتضی احمدی که عنوان چهره محبوب رادیویی را داشت دعوت شد و هنرمند قدیمی به اجرای چند قطعه ضربی جالب پرداخت که فوق العاده مورد توجه قرار گرفت.
کلام تهنیت آمیز و آواز جادویی “گلپا” محبوبترین خواننده آواز اصیل ایرانی به این شب خوش حسن ختامی شیرین داد و مجله جوانان در اینجا از صمیمیت و علاقه گلپایگانی هنرمند نام آور که این مجلس پرشور و حال را ترتیب داد صادقانه تشکر می کند.