JavavnanMix1295-15

 

  ‌

سفر دور دنياي ليلا فروهر براي ديدار طرفدارانش در نوروز 1391‌ با موفقيت به پايان رسيد

JavavnanMix1295-16

نوروز امسال ليلا فروهر به ديدار طرفدارانش در دبي– استراليا – مالزي – ارمنستان– اروپا و امريكا سفر كرد و كنسرتهاي موفقي را پشت سر گذاشت و فصل تازه اي را باآلبوم جديد خود شروع كردJavavnanMix1295-17، From My Heart آلبومي‌ متفاوت و ماندگار و با ارزش.
ليلابديدار ايرانياني رفت كه از ايران با مشكلات و سختي هاي زياد به كشورهاي اطراف براي  ديدار با ليلا مي‌آمدند وليلا  با ترانه هايش و اجراي متفاوت پيام عشق و محبت و صلح را براي تمامي‌آنها آرزو كرد. ليلا بديدار ايرانيان مقيم استراليا– مالزي وسوئد و دانشجويان دانشگاه پنسيلوانيا كه نوروز را با شكوه برگزار كردند رفت .
مردمي‌كه با آهنگ و موزيك ليلا خاطرات جواني خود را دوباره زنده كردند وبا  او همصدا شدند. براي او هداياي نوروزي آوردند و به او عشق و انرژي دادند تا ليلا با كوله باري از محبت  طرفدارانش به لوس آنجلس برگردد. ليلا بزودي موزيك ويديوهاي جديد خود را يكي پس از ديگري از آلبوم تازه اش ارائه خواهد كرد وبا يك تيم حرفه اي مشغول آماده كردن تورآلبوم
From My Heart‌ در سراسر دنيا ست كه با اجراي متفاوت تر از هميشه همراه است كه خبرهاي تازه اين تور را در هفتههاي آينده به اطلاع خوانندگان مجله جوانان خواهيم رساند.
ليلابا آهنگهاي تازه خود باز آمدم– طوفان – فرياد– سرزمين من – نوروز– ريتم صلح – نيايش  پيام صلح– آزادي – عشق ودوستي و بهاري تازه را براي دوستداران خود به ارمغان آوردJavavnanMix1295-18.

JavavnanMix1295-19