GonaGoon1306-27

 

‌فستيوال بين المللي فيلم دبي
به بهروز وثوقي چهره برجسته سينما و تئاتر ايران
جايزه ويژه افتخاري يك عمر در خدمت هنر

  Life  Achievment Award‌  را اهدا كرد

GonaGoon1306-28

بهروز وثوقي چهره سرشناس و ماندني سينما،  كه به دعوت مهشيد زماني به دبي رفته بود تا در يك ورك شاپ سينمايي ده روزه شركت كند،  با صدها علاقمند به سينما و بازيگري از داخل ايران و در جمع كارگردانان و دست اندركاران سينما در دبي روبرو شد.
همزمان مسئولان فستيوال فيلم دبي از بهروز وثوقي دعوت كردند تا جايزه افتخاري يك عمر در خدمت هنر را به او اهدا كنند.GonaGoon1306-29
در شب اهداي جايزه، جمعيت زيادي از فيلمسازان از سراسر جهان بازيگران و روزنامه نگاران حضور داشتند و بهروز ابتدا از ردكارپت گذشت و با خبرنگاران سخن گفت و سپس در سالن فستيوال حضور يافت و ضمن دريافت جايزه ويژه خود،  آرزو كرد اين فستيوال بتواند در منطقه خاورميانه، سبب رشد و تشويق فيلمسازان جوان شود. اين جايزه را پسر امير دبي به بهروز اهدا نمود.
فرداي آنروز بدعوت رئيس فستيوال، وزير فرهنگ و هنر دبي،  در هتل اينترنشنال، جلسه ناهاري به افتخار بهروز وثوقي برپا شده بود كه درباره امكان همكاريهايي با بهروز نيز سخن گفته شد.
بهروز گفت اين سفر پربار بود. از اينكه ديدم در دبي اين فستيوال برپا شد و در ابوظبي نيز فستيوال ديگري با همكاري نازي بيگلري و همسرش پيتر اسكارلت دست اندركار قديمي سينماي ايران برپا شده خوشحال شدم،  من اين زوج را از سالهاي دور مي‌شناسم،  از آن شب كه در فستيوال فيلم سانفرانسيسكو، عباس كيا رستمي  جايزه خودرا به من اهدا كرد و اسكارلت اين جايزه را بمن داد.
نكته جالب ديگر ديدار با ناصر ملك مطيعي دوست و همكار قديمي ام و بهمن قبادي و افشين بود كه لحظات خاطره انگيزي با آنها و ديگر دوستان داشتم.GonaGoon1306-30

 

 

GonaGoon1306-31