sharhe_royejeld1

 

 

فرامرز وحدت  شعار
 مديريت  Bullseyetraders.com
و برنده بهترين Traderجهان از موفقيت خود
 در مسابقه جهاني Trading سخن مي‌گويد

 

 

 

سالياني است كه با چهره فرامرز وحدت شعار مــديــريـت Bullseyetraders.com در تلويزيون و راديو آشنا هستيم. فرامرز وحدت شعار مديريت آموزشگاهي را در خصوص يادگيري خريد و فروش شاخص ها در بازار سهام بر عهده دارد. وي دراين امر تجربه بيست و پنج ساله دارد، فرامرز وحدت شعار فارغ التحصيل رشته كامپيوتر و اقتصاد از دانشگاه مريلند است وي سالياني با كمپاني
Mary Linch همكاري مي‌كرده پس از مدتي او بدليل آگاهي فراواني كه در خصوص خريد و فروش شاخص ها كسب كرد تصميم گرفت كه بصورت تمام وقت به كار Trading بپردازد، از سال 1996‌ فرامرز وحدت شعار بصورت تمام وقت بكار خريدو فروش شاخص ها مي‌پردازد و در عين حال بدليل اطلاعات فراوان  و ورزيـدگـي درايـن كار و عشق به تدريس آموزشگاه Bullseyetraders.com را پايه گزاري مي‌كند تا علاقمندان به يادگيري  خريد و فروش شاخص ها كه درعين حال به دنبال كاري با درآمد روزافزون هستند درحالي كه وي  بصورت زنده به كار خريد و فروش مي‌پردازد از وي اين مهارت را ياد بگيرند.
پس از موفقيت وي بدليل 25‌ سال مـهـارت در امر خريد و فروش شـاخص ها در مسابقه بهترين Trader جهان پاي صحبت هاي او مي‌نشينيم.sharhe_royejeld-3
• با سلام خدمت شما آقاي وحدت شـعار عزيز و باعرض تبريك در خصوص موفقيت شما در مسابقه بهترين Trader جهان.
-فـرامـرزوحدت شعار: با سلام خدمت شما وخوانندگان خوب مجله جوانان.
• آقاي وحدت شعار عزيز از مسابقه جهاني Trading براي ما توضيح بـدهـيـد وايـنـكـه چـگـونـه شما وBullseyetraders.com در ايـن مـسـابقه مقام اول را كسب كرديد؟
– در 25‌ سالي كه در اين كار هستم هميشه دلم ميخواست در مسابقات ايـن چنيني شركت كنم و مقام بياورم، البته همه آرزو دارند كه بتوانند بهترين باشند، در گذشته  من درچندين مسابقه شركت كردم بطورمثال در لاس وگاس در سال 1999‌ كه مسابقه  زنده اي بين چندنفر بود كه كمپانيهاي  بزرگ آنرا اسپانسر كرده بودند كه در آن مسابقه هم كه دو روزه بود من شركت كردم و مقام اول را كسب كردم البته آن مـسـابـقه گستردگي اين مسابقه كـنــونــي را نــداشــت و فـقـط درخصوص سهام بود. ولي اين دفعه  اين مسابقه، با مسابقات ديگر بسيار متفاوت بود. اين مسابقات جهاني مرتبا انجام ميشود ولي احتياج به وقت زيادي دارد و اگر بعد از مدت كوتاهي در رده ده نفر اول  قرار نگيريد بدليلي كه براي Trade كردن هم احتياج  بوقت داريد بي دليل است كه مسابقه را ادامه دهيد. در اين مسابقه اخير خوشبختانه زماني كه من شروع كردم به Trade كردن در همان روز اول متوجه شدم كه  جزء ده نفر اول هستم دراين مسابقه 447‌ شركت كننده وجود داشت كه 18‌ تاي آنها مدارس و آموزشگاه هاي Trading بودند و Trader هاي مشهور و بنام در اين مسابقه شركت كرده بودند كه در كمتر مسابقه اي ميشود آنان را ديد و اين  براي من زورآزمايي بزرگي بود. حدود  45‌ هزار نفر نظاره گر اين مسابقه بودند چرا كه  در حدود 50‌ نفر از بهترين Trader هاي جهان در اين مسابقه شركت كرده بودند راستش در نخست هدف من قرار گرفتن در يكي از جايگاههاي از يك تا دهم بود چراكه حريفان آگاه و كار كشتهاي را پيشرو داشتم، Trader هاي بنامي  كه يكي از آنان كه از فرانسه  است فقط  مبلغ يك ميليون يورو دستمزد مي‌گيرد تا به شما خريد و فروش شاخصها را آموزش دهد.
اين مسابقه 2‌ هفته بطول انجاميد ودليل دو هفته بودن آن اين است كه مي‌خواهند اطمينان حاصل كنند كه برنده شدن دراين مسابقه شانسي و يك شبه نيست. ولي اگر كسي دو هفته دوام بـياورد در رده خوب قرار بگيرد مشخص ميشودكه او داراي آگاهي و مهارت دركار خريد وفروش شاخصهاست. در اين مسابقه از 5‌ ابزار استفاده مي‌شد  و اين ابزارها كلاً: نفت،
Emini  500S&P‌ و  Nasdaq Emini, ‌(كه تخصص من در هر دوي آنهاست) و طلا و يورو بود. زمان اين مسابقه ماه آگست بود و درست زماني بودكه خبرهاي بد باعث تلاطم و تاثير روي ماركت شده بود و قيمت طلا سير صعودي  داشت و نفت نيز با ماركت دچار نوسان بود و بالا و پائين مي‌رفت. در اختيار  هر نفر  از شركت كنندگان صد هزار دلار پولهاي مجازي قرار داده بودند، اين مسابقه بسيار مهيج بود و مي‌توانم بگويم چيزي شبيه مسابقه اتومبيل راني بودبدليل هيجان و كش و مكشي كه داشت و من كه خستگي ناپذير در حال انجام مسابقه بودم در سه روز آخر مسابقه در مقام اول قرار گرفتم و بين مقام اول تا سوم در نوسان بودم تا اينكه دو روز به اتمام مسابقه رقباي من عقب افتادند و من كه 163‌ هزار دلار روي يك حساب مجازي صد هزار دلاري در آورده بودم به مقام اول رسيدم و نزديك ترين مبلغ بعد از من 103‌ هزار دلار بود كه مقام دوم راكسب كرد در روز آخر مسابقه بمن اعلام شد كه برنده شدم چرا كه ديگر رقبا هر چـقـدر هم سـعـي مـي‌كـردنـد ديـگـر بـمن نمي‌رسيدند وبراي اولين بار من كه موسس كمپاني Bullseyetraders هستم مقام اول را كسب كردم و درچنين مسابقه اي توانستم نشان دهيم كه وقتي ادعا مي‌كنيم كه كمپاني ما بهترين وشماره يك ترين در دنيا در خصوص يادگيري خريد و فروش شاخصهاست دليلي براي اثبات آن نيز داريم.  و دليل آن نيز برنده شدن دراين مسابقه  جهاني است و كسب مقام اول در مسابقه Top Trader Competition در پايان مسابقه مدركي هم بعد از بازبيني تمامي داوران اين مسابقه به من و كمپاني
 Bullseyetraders داده شد.
• آقاي وحدت شعار شما اشاره كرديد كه 18‌ موسسه وآموزشگاه Trading در اين مسابقه شركت كرده بودند كه موسسه
 Bullseyetraders.com يكي از آنها بود شرايط آموزشگاه هاي ديگر دراين مسابقه چگونه بود و آيا آنان نيز مقامي دراين مسابقه كسب كردند؟
– 18‌ مدرسه در اين مسابقه شركت كرده بودند كه جالب اين جاست كه از اين 18‌ مدرسه، 17‌ تاي آنها حتي نتوانستند منفعتي نشان دهند چه برسد به آنكه بتواند مقام اول بياورند و اين امر باعث شد كه متوجه شويم مدارس ديگري كه خريد و فروش شاخصها در بازار سهام و Future‌ را درس ميدهند كه اين همه هم تبليغ مي‌كنند نشان ميدهد كه آنچنان سيستمي ندارند كه حتي بتوانند درچنين مسابقه اي شركت كنند و خود را ثابت كنند كمپاني
 Bullseyetraders كه سالياني است روي سيستم خود كار كرده نشان داد كه داراي چه سيستم دقيق و كارآئيست.
• آقـــاي وحـــدت شــعـــار از كـمـپــانــي Bullseyetraders بـراي مـا بـگـوئـيـد و چگونگي آموزش خريد و فروش شاخصها در بازار سهام براي آناني كه علاقمند به كسب درآمد روزافزون هستند؟

– كــمــپــانــي Bullseyetraders.com آموزشگاهي است كه در عرض اين چند سال اشخاص بيشماري راكه علاقمند به يادگيري خريد وفروش شاخصها هستند در بازار بورس دنيا آموزش ميدهد. اين افراد مي‌توانند در ماركت درآمدهاي كوتاه مدت داشته باشند يعني چه؟ يعني اينكه هر روز بروند درماركت وكسب درآمد كنند و كنار بروند و به اصطلاح چيزي هم نگاه ندارند روزها بخرند و بعد از ظهر آنرا بفروشند و فردا دوباره از سر شروع كنند وآخر ماه هم منفعتي  راكه كسب كرده اند از ماركت بگيرند و هزينه هايشان  را با آن بپردازند.
اين كار براي اشخاصي درست شده كه به دنبال درآمد روزانه هستند ووقت دارند در چند ساعت از 24‌ ساعت شبانه روز به خريد وفروش شـاخـصـهـا بپردازند و جلوي كامپيوترشان بنشينند. كساني كه علاقمند به اين كار هستند با مهارت و انضباطي كه ما به آنان ياد مي‌دهيم  اين كار را آموزش مي‌بينند آنان در عين حال كه  من بصورت زنده در ماركت Trade مي‌كنم روي Online اين كار را آموزش مي‌بينند. آنان  در هيچ كجا وهيچ كلاسي لازم نيست  حضور پيدا كنند بلكه اين كلاسها روي كامپيوتر و در وب سايت Bullseyetraders.com انجام مي‌شود از هر نقطه دنيا مي‌توانند در كلاسهاي ما براي يادگيري خريد و فروش شاخصها شركت كـنند جز ايران عزيزمان بدليل تحريمهاي اقتصادي، لازم به يادآوريست كه  ما پول كسي را Trade نمي‌كنيم.  Brokerage Firm‌ هم نيستيم و فقط براي اسم نويسي  شهريه دريافت مي‌كنيم. در اين كار مي‌توانند درآمد روزافزون داشته باشند بدون اينكه سرمايه زيادي داشـتـه باشند. با يادگيري خريد و فروش شاخصها اشخاص پنجره جديدي از موفقيت و كسب درآمد بيشتر را به روي خود باز مي‌كنند وبدون داشتن مشتري، بدون اياب وذهاب بدون داشتن كارمند، هزينه جا و مكان فقط با داشتن يـك كـامـپـيوتر و يادگيري خريد و فروش شاخصها از آموزشگاهsharhe_royejeld-4 Bullsaytraders.com به درآمد روزافزون مي‌رسند و مهمتر از همه شما مي‌توانيد رئيس  خودتان باشيد، هزينه زيادي براي اين كار نداريد و ساعت كارتان هم دست خودتان است. تخصص ما بيشتر در Futures ماركت هست كه Emini 500S&P را خريد و فروش و Tradeمي‌كنيم و كساني كه دراين خصوص علاقمند هستند كه آگاهي كسب كنند يكروز به صورت رايگان مي‌توانند در كلاسهايBullseyetraders.com  شركت  كنند آنهم بر روي Online بعد از تايپ آدرس مـــا Bullseyetraders.com بـــر روي اينترنت.
اين كار، كار سختي نيست و اگر ميتوانيد كامپيوتر  خود را روشن  كنيد و ايميل هايتان را چك كنيد، مي‌توانيد اين كار را انجام دهيد.
• آقاي وحدت شعار بفرمائيد در آن كلاس اوليه رايگان افرادي كه شركت ميكنند چه چيزهايي را مشاهده مي‌كنند؟
– آنان مشاهده مي‌كنند كه چه ابزاري در ماركت وجـود دارد، و اگر از 500S&P صحبت مي‌كنيم  چي هست ؟ اصلا سهام چي هست؟  Trading به چه نحوي  انجام مي‌شود؟ چگونه ميشود پول در آورد؟ چگونه مي‌شود حساب باز كرد؟ چقدر ساده هست كار Trading و يا چقدر نيست؟ چه اشخاصي اين كار برايشان مناسب است؟ نوسانهاي ماركت را مي‌بينند، جاهايي را كه سيگنالها به ما مي‌گويند بخر و يا بفروش  را مي‌بينند و اينكه چگونه اين كلاسهاي آموزشي انجام مي‌شود و همچنين در كلاس اوليه رايگان در خصوص هزينه وشهريه اسم نويسي هم توضيحاتي داده ميشود و به تمامي سئوالاتي كه داشته  باشيد پاسخ داده ميشود.
• آقاي وحدت شعار لطف كنيد در خصوص مقام Bullseyetraders در خــريـد و فـروش  شاخصها در شبها توضيح دهيد چرا كه ماههاست كه در اين زمينه كمپاني شما مقام اول را دارد ودر خصوص Traderهاي روزانه و اينكه  به  تازگي در خريد و فروش روزانه هم مقام اول را داريد توضيح بفرمائيد؟
– اينترنت باعث نزديكي تمامي دنيا بهم شده است و همين امر باعث شده كه استاك ماركت كه پس از ساعت 30/9‌ صبح تا 4‌ بعد از ظهر بوقت نيويورك هميشه باز است،  يك مقدار انعطاف پذيرتر شود. و در نتيجه ساعات ماركت زيادتر شده و ماركتهاي جهان  بيكديگر پيوستند و اين باعث شد كه Futures قويتر شود. حال شايد بپرسيد كه Future Trading چيست؟ فرق آن با سهام اين است كه براي سهام بايد پول زيادي  داشته باشيد ولي در Future شما مي‌توانيد با پول كمي اين كار را آغاز كنيد. در سهام شما اگر بطور مثال 1000‌ دلار بگذاريد در مقابل آن 1000‌ دلار دريافت مي‌ كنيد. ولي در Future در مقابل 1000‌ دلار مي‌‌توانيد 130‌ هزار دلار پول را كنترل كنيد واين بسيار مهم است كه يك نفر با پول كم مي‌تواند ماركت و شاخص هاي بسياري را كنترل كند، دوم اينكه Future قوانيني كه شامل حال سهام ميشود را دنبال نمي‌كند، و محدوديتي  كه در سهام وجود دارد در Future نيست. در Future هر چقدر كه بخواهيد در طول روز مي‌توانيد خريد و فروش  كنيد ولي در سهام نمي‌توانيد اين كار را انجام دهيد. در سهام از لحاظ زماني محدوديت هايي هست مثلا بايد خريد وفروش كه مي‌كنيد تا 3‌ روزصبر كنيد تا پول دست شما برسد و در Future در آن واحد تكليف پول شما معلوم مي شود. Future شبانه روز باز است ولي سهام ساعت محدودي باز است. در Future همه چيز سريع انجام مي‌شود و Tradeنيز چند ثانيه و چند دقيقه و الي يك ساعت به نتيجه دلخواه و پول ميرسيد و لازم نيست كه آن را چند روز دست نخورده نگاه داريد و اين فرقهاي مهم Future و استاك ماركت هست. بعد از شكست Stock Market در سال 2000‌ بسياري به سراغ Future رفتند در مدرسه  Bullseyetraders.com ما براي خريد و فروش شاخصها سه شيفت تقسيم كرديم كه بعد از ظهر، شبانه و روزانه است. بعد از ظهرها اصولا Trade نمي‌كنيم و به وقت كاليفرنيا ساعت 30/1‌ بعد از ظهر تا 9‌ شب است چرا كه آن وقت زياد تعريفي ندارد. شيفت شب از ساعت 30/9‌ تا 30/6‌ صبح انجام مي‌شود كه در اين جا كه اين مقاله چاپ مي‌شود نزديك به 55‌ هفته است كه ما در درآمدهاي كوتاه مدت شبانه مقام اول را كسب كرده ايم و توانسته ايم بطور متوسط 50‌% كسب درآمد داشته باشيم

 

البته در سال 2011‌ ميزان درآمد ما بطور متوسط 75‌% بوده است و توانسته ايم درآمد خوبي داشته باشيم و  همين باعث شده كه ما در بهترين شرايط درTrade هاي شبانه قرار بگيريم. و در Trade هاي روزانه نيز كه از ساعت 30/6‌ صبح تا 30/12‌ ظهر بوقت كاليفرنيا هست ما در سال 2008‌ شماره يك بوديم ولي بدليل افت ماركت وبدليل اينكه سيستم ما Upgrade نبودكه البته الان در بهترين حالت خود قرار دارد و سيستم وقتي  ماركت تغيير مي‌كرد همانطور  متوقف مي‌ماند مقام روزانه را از دست داديم ولــــي در حــــال حــــاضــــر ســيــســتــم Bullseyetraders با ماركت حركت مي‌كند و همراه است چنانچه سه ماه شما پشت سر هم و پي در پي بالاي 50‌% درآمد داشته باشيد مي‌توانيد به مقام اول دست يابيد. علاقمندان به آگاهي بيشتر مي‌توانند دراين خصوص به وب سايت ما Bullseyetraders.com مراجعه كنند. ودر اولين صفحه وب سايت ما اين نتايج را ببينند.
• آقـاي وحـدت شعـار  شمـا در كلاسهـاي Bullseyetraders در خـصوص خريد و فروش شاخص ها دربازار سهام چه چيزهايي را آموزش مي‌دهيد؟ كه مهارت افراد را نسبت به اين كار بالا ببريد؟
– اشخاص دركلاسهاي ما ياد مي‌گيرند و آموزش پيدامي كنند كه چگونهTrade كنند و در عين حال  كه من بصورت زنده كار خريد و فروش شاخصها را انجام مي‌دهم از من فرا مي‌گيرند و تمام  نكاتي را كه بايد بدانند را كه من درعرض 25‌ سال آنها را تجربه كردم به آنان توضيح مي‌دهم، 7‌ ماه با ما خواهند بود كه دراين هفت ماه در دو ماه اول آن بايد با پولهاي غير واقعي كار Trade را انجام دهند و بعد از گذشت 2‌ ماه با پولهاي واقعي پس از آمادگي، كار خريد و فروش شاخصها را با صلاحديد من آغاز مي‌كنند،افراد در آغاز بايد با مبلغ كمي يعني 4000‌ هزار دلار كار خريدو فروش شاخصها را با پول واقعي شروع كنند كه تا زماني كه حداقل اين 4000‌ دلار را 2‌ برابر نكرده اند نبايد به فكر اضافه كردن اين پول بيفتند.هدف آنان بايد اين باشد كه در يكي دو ماه اول 50‌% روي پولشان درآمد داشته باشند.آنها بايد  انضباط خاصي داشته باشند و در كار خريد و فروش شاخصها 4‌ مورد را مد نظر داشته باشند كه عبارتند از: ترس، احساسات، طمع و صبور بودن. اين 4‌ مورد بايد بارها وبارها تمرين شده باشد و وقتي با پول واقعي شروع به خريد و فروش مي‌كنند مد نظر آنان باشد. در بسياري از مدارس با پول واقعي Trade نمي‌كنند و كساني كه آموزش اين كار را ميدهندTrader نيستند و با پول واقعي اين تدريس را انجام نمي‌دهند. ولي من Traderهستم و در آن واحد در كلاسها با پول واقعي به خريد وفروش شاخص ها در بازار سهام مي‌پردازم آن هم به صـورت زنـده. درآمـد اصلـي مـن از كار Trading حاصل مي‌شود نه تدريس ولي من كار تدريس را به اين دليل انجام مي‌دهم چرا كه به آن بسيار علاقمندم و بعنوان شغل دوم من محسوب مي‌شود.افراد انگشت شماري در دنيا هستند كه خودشان Traderهستند و در همين حال بكار تدريس هم مي‌پردازند. من در Bullseyetraders.com به افراد ياد مي‌دهم كه چگونه با سرمايه نه چندان زياد و كمي قادر خواهند بود براي خودشان يك بيزنس  بوجود بياورند كه در هر شرايطي در ماركت چه ماركت  بالا باشد و چه پائين پول در بياورند و درآمد داشته باشد. همه مردم فكر مي‌كنند وقتي استاك ماركت بالا مي‌رود فقط مي‌توانند پول در بياورند در صورتي كه اين درست نيست بلكه ما زماني كه ماركت پائين هم مي‌آيد مي‌توانيم  پول در بياوريم كه به آن مي‌گويمsharhe_royejeld-5.Short Trading هرچه نوسان درماركت بيشتر باشد منفعت ما هم در اين شرايط بيشتر خواهد بود. مثلا در همين ماه آگست اخير ماركت دچار نوسان زيادي  شد و خيلي ها در استاك ماركت ضرر كردند در صورتي كه ما توانستيم  143‌% منفعت كسب كنيم كار ما اين است كه در عرض مدت كوتاهي درآمدكسب كنيم و بعد از ماركت بيرون بياييم و منتظر موقعيت خوب بعدي شويم و در طول روز و شب بين 10 ‌تا 20 موقعيت  استثنايي بوجود مي‌آيد كه ما قصد داريم در 70‌% مواقع در آن برنده باشيم وبتوانيم  براي خودمان هر روز و شب درآمد كوتاه مدت داشته باشيم.
• آقاي وحدت شعار آيا افراد شاغل در زمينه هاي گـونـاگـون مي‌توانند بدليل انعطاف پذيري ماركتي كه شما Trade مي‌كنيد در اين كار موفق باشند وبراي خود ايجاد درآمد كنند؟
– ببينيد ماركتي كه ما در آن به كار خريدوفروش شاخصها  مي‌پردازيم24‌ ساعته باز است و معمولا كلاسهاي ما نيز 16‌ ساعت از 24‌ ساعت بــاز اســت. و درس را مــي‌تـوانـنـد روي Powerpoint ويديو نگاه كنند و همچنين مي‌توانند در كلاسهاي Training ما شركت كنند و مرتب به تمرين بپردازند اشخاصي كه شاغل هستند  در درجه اول بايد شغل خود را نگاه دارند تا  آنزمان كه ياد بگيرند كه راه و روش درسـت Trade كـردن چيست و ساعات مختلفي درماركت هست كه ميشود به خريد و فروش شاخصها پرداخت و درآمد روزانه داشت بطور مثال دركاليفرنيا مي‌توانند پيش از رفتن به كار  بين ساعت 30/6‌ تا 8‌ صبح به خريدفروش درماركت بپردازند درآمدي كسب كنند و بعد به دنبال كار روزانه خودبروندو يا شبها بين  9‌ شب تا 12‌ شب به كار خريد و فروش شاخصها  بپردازند و درآمدي كسب كنند.  در كلاسهاي ما افراد زيادي هستندكه شاغل هستند وبدنبال درآمد بيشتري هستند آنهم باگذاشتن سرمايه كم. پزشكان در كلاسهاي ما شركت مي‌كنند، وكلا در كلاسهاي ما شركت مي‌كنند و افراد  بازنشسته همچنين و  بخصوص افراد زيادي از Real Estate دركلاسهاي ما براي يادگيري خريد و فروش شاخصها شركت ميكنند. اصولا كساني كه بدنبال درآمد بيشتر هستند اين راه يكي از بهترين طروق براي كسب درآمد  روز افزون است. لازم به يادآوري است كه افرادي كه نيمه وقت كار مي‌كنند و يا حتي خانه دار هستند نيز در كلاسهاي ما شركت مي‌كنند، خوبي اين كار اين است كه شما رئيس خود هستيد و ساعات كارتان نيز دست خودتان است.
• آقاي وحدت شعار  علاوه بر مهارتي كه توسط تـدريسهاي شما درخصوص خريد و فروش شـــاخــصــهـــا افـــراد كــســب مــي‌كـنـنــد Bullseyetraders.om نرم افزارهايي را دراختيار افراد قرار ميدهد تا پيش از بوجود آمدن موقعيت خريد و يا فروش شاخصها به افرادآگاهي دهد كه در چه زمان بخرند و يا  بفروشند سپاسگزار مي‌شويم در اين خصوص هم توضيحي بفرمائيد؟
– دو چيزي كه ما از شاگردانمان مي‌پرسيم كه بيشترين سرويسي كه در آموزشگاه دوست داريد چه هست؟ يكي از كلاسهاي تقويتي ما خيلي راضي هستند و تعريف مي‌كنند  ودر ضـمــن نـرم افـزارهـايـي اسـت كـه مـا در Bullseyetraders.com ارائه مي‌كنيم، ما سيستم هايي را توسط اين نرم افزارها ارائه كرده ايم كه اين نرم افزارها  هوشمند  هستند و از پيش فـرصـتـهـاي خوب را در ماركت تشخيص مي‌دهند و پيشاپيش به شخص خبر مي‌دهند كه در كجا بايد بخرد و ياكجا و كي بايد بفروشد. اين سافت ورها منحصر به فرد هستند و در كمپاني ما ساخته و

sharhe_royejeld-6

پرداخته ميشوند ممكن است شما بشنويدكه مدارس ديگري هم در اين خصوص نرم افزار ارائه مي‌كنند ولي اين دليلي به كارآئي اين سافت‌ورها نيست، نرم افزارهاي Bullseyetraders.com پـس از سـالـها تحقيق و اطمينان از كارآيي آنها حال در دسترس شاگردان قرارگرفته است بسياري از سافت ورهاي مدارس ديگر فقط 35‌%مواقع موقعيت ها را تشخيص مي‌دهند حال آنكه  نرم افزارهاي Bullseyetraders.com 70‌ تا 90‌% مواقع موقعيت هاي خوب را تشخيص ميدهد و شخص را از پيش براي رسيدن موقعيت مناسب  براي خريد يا فروش آگاه مي‌كند، و ما تا آنجا كه در توان داشته ايم در ساخت و ساز اين نرم افزارها نهايت سعي مان را كرده ايم و بطور مثال از 10‌ موقعيت خوبي كه پيش مي‌آيد مي‌توانيم 7‌ تاي آنرا ببريم و اگر شما 7‌ تا از10‌ موقعيت خوب را برنده شويد ودر خريدوفروش موفق شويد مي‌توانيد پولساز باشيد و علاقمندان روزي كه بـطـور رايگان براي اولين بار در كلاسهاي Bullseyetraders.com شـركت مي‌كنند آنهم روي Online با نرم افزارهاي ما نيز آشنا مي‌شوند.
• با سپاس فراوان از توضيحات شما وباز هم تبريك براي برنده شدن شما در مسابقه جهاني بهترين  Traderلطفا  باز هم از نحوه شركت دركلاسهاي اوليه رايگان بفرمائيد.
– علاقمندان به يادگيري دركار خريدو فروش  شاخصها چنانچه دوست دارند دركلاسهاي رايـگـان مـا شـركـت كـنـنـد بـه وب سايت Bullseyetraders.com مي‌روند در بالاي صفحه دست راست  گزينه Contact us را كليك مي‌كنند پس از آن صفحه اي باز خواهد شد كه ساعات كلاسهاي ما در آن قيد شده است در پائين اين صفحه اطلاعات شما پرسيده شده كه آنرا پر مي‌كنيد و براي ما ايميل مي‌كنيد. پس از آنكه  ايميل شما به موسسه ما رسيد دو روز مانده به وبينار رايگان ما براي  شما ايميل مي‌فرستيم و شما را دعوت مي‌كنيم كه در اين كلاسهاي اوليه رايگان كه به زبان فارسي است شركت كنيد لازم به يادآوري است كه كلاسهاي اصلي ما به زبان انگليسي است.
• با سپاس فراوان از توضيحات شما آقاي وحدت شعار عزيز و به اميد موفقيتهاي بيشتر در مسابقات جهاني.
– من هم از شما وخوانندگان خوب مجله جوانان سپاسگزارم و براي شركت در كلاسهاي اولـــيـــــه رايــگــــان بــــه وب ســــايــــت Bullseyetraders.com مراجعه كنيد ويا با شـمــاره تلـفـن: 0509-489-877-1 بـراي اطلاعات بيشتر در تماس باشيد.