JavananCover-1281-2

حامد حدادي
سوپراستار تيم ملي بسكتبال ايران
براي دومين بار با تيم ممفيس گريزليزقرارداد بست

 

حامد حدادي
>حامد حداديملي بسكتبال ايران < هفته قبل براي دومين بار با تيم  ممفيس گريزليز قرارداد بست وخود مي‌گويد من اين قرارداد را مديون منيجر دلسوز و آگاه خود مهيار ذكايي هستم.JavananCover-1281-3
>حامد< در اوج اختلاف و تغيير و تحول  NBA‌ با بازيكنان تيم هاي بسكتبال، براي تابستان راهي ايران شد تا در مسابقات آسيايي شركت كند.
حامد مي‌گويد در اين فاصله نيز از سوي چين پيشنهادات خوبي دريافت داشتم، كه با دستمزدهاي بالايي هم همراه بود ولي مهيار ذكايي به من توصيه كرد، دور آن قراردادها را  خط بكشم، چون در پشت پرده  صحبت هايي ميان بازيكنان برجسته بسكتبال NBA و تيم هاي مختلف جريان دارد كه مسلما به نتيجه ميرسد. در همان زمان چند بازيكن معروف NBA از جمله  ,Wilson Chandler ‌
Kenyon Martin jr Smith بدون توجه به عاقبت اين جريانات، با چين قرار دادهايي بستند و دل به دستمزدهاي بالا خوش داشتند، من در ايران به تيم حفاري اهواز زادگاه خود پيوستم تا هم دين خود را به اين شهر ادا كنم و هم پدر و مادر و خواهر و برادرم  امكان تماشاي بازي هاي مرا داشته باشند.
همزمان برادر كوچكترم نيز در تيم بسكتبال  اهواز پذيرفته شد و اين فرصت خوبي پيش آورد تا من و برادرم در يك تيم بازي كنيم كه خود با هيجان و احساسات خاصي همراه بود.
من همچنان با توصيه منيجرم، در ايران همه روزه به تمرين و مسابقه مشغول بودم تا آمادگي كامل زمان بازگشت به تيم ممفيس را داشته باشم.
سرانجام مهيار بمن زنگ زد و خبر داد كه خوشبختانه اختلاف ميان NBA و بازيكنان و تيم ها پايان يافت و بايد هرچه زودتر آماده بازگشت بشوم.
در روز بازگشت، با پيشنهاداتي از سوي چند تيم  مواجه شدم، كه چون دلم مي‌خواست به تيم ممفيس وفادار باشم، د‌وباره قرارداد تازه ام را با همين تيم بستم و پيمان تازه اي ميان ما بوجود آمد.JavananCover-1281-4
حامد اضافه مي‌كند خوشبختانه من در اولين بازيهاي تيم از جمله قرار است در مسابقه ميان تيم خود با ليكرز همين هفته به لس‌ا‌~نجلس بيابم.
>حامد< درباره كمپ هاي پرهياهوي بسكتبال  كه دو بار در لس آنجلس با استقبال خانواده ها و نوجوانان روبرو  شد گفت من با راهنمايي مهيار ذكايي، تدارك كمپ هاي تازه اي را براي نوجوانان ايراني در شهرهاي بزرگ امريكا، كانادا از جمله نيويورك، واشنگتن دي سي، آتلانتا، هيوستن، ونكوور و تورنتو ديده ايم. چون كمپ ها سبب شده ، استعدادهاي تازه و غير قابل باوري از ميان همين نوجوانان كشف شده و بسياري با عشق فراوان اين رشته ورزشي را دنبال مي‌كنند.
حامد كه خيلي از مسئولان تيم ممفيس ممنون و سپاسگزار بود، گفت با صحبت هايي كه شده، اميدوارم براي سالهاي آينده هم قراردادم را تمديد كنم و اين  دوره از زندگي ورزشي خود را در اين تيم معتبر بگذرانم

 

JavananCover-1281-5JavananCover-1281-6JavananCover-1281-7.