javanan-Shayeat1291-01

 

بهزاد فراهاني در بيمارستان

javanan-Shayeat1291-02

شنيديم بهزاد فراهاني چهره قديمي سينما،  تاتر و تلويزيون،  اينروزها در بيمارستاني در تهران بسر مي‌برد.
>بهزاد فراهاني< بدنبال هياهوي تصاوير نيمه عريان دخترش گلشيفته فراهاني،  بروي سايت‌ها و بعد طرح آن در شبكه هاي تلويزيوني و مجلات،  او را به شدت  آزرد،  از سويي سرزنش ها و فشارهاي  داخلي چه مقامات  رتبه بالا و چه گروهي از همكاران،  چنان سبب بهم ريختن  آرامش  روحي اش شده كه سرانجام او را روانه بيمارستان كرد.
شنيديم اين فشارها،  ناراحتي قلبي او را بعد از سالها شدت  بخشيد و البته پزشكان گفته اند  همين روزها  روانه خانه ميشود

محمود استاد محمد بستري است

 javanan-Shayeat1291-03

.شنيديم محمود استاد محمد بازيگر و كارگردان تاتر،  اينروزها در تهران بستري است.
محمود استاد محمد بعد از سالها فعاليت در لس آنجلس، در زمينه تاتر و تلويزيون، از همسرش آهو خردمند جدا شد و به ايران رفت. در ايران بمرور در زمينه سينما، تلويزيون و بخصوص تاتر، فعاليت خود را پي گرفت و چند نمايش پرسر و صدا و پرتماشاگر هم بروي صحنه آورد.
>استاد محمد< از حدود دو سال پيش دچار بيماري شده و بمرور از صحنه تاتر دور شد .
دوستان نزديك او ميگويند استاد محمد تحت عمل جراحي  قرار گرفته واميدهاي فراواني براي سلامت او وجود دارد

فروش ميليوني آلبوم هاي جهان در ايران

javanan-Shayeat1291-04

…شنيديم اينروزها،  به هر تاكسي و اتوبوس واتومبيل شخصي گوش مي‌كنيد،  صداي زنده ياد جهان  خواننده معروف به گوش ميرسد.
مردم درون جهان را از چند جهت مي‌شناسند،  ابتدا  سفر جسورانه  او زمان زلزله بم  به ايران بود،  درست زماني  كه هيچ خواننده مقيم خارج  جرات ورود به ايران را نداشت،  آنهم  با گذرنامه امريكايي، ولي جهان يكسره از فرودگاه به بم  رفت و كنار مجروحين و داغداران  شب ها و روزها را گذراند و تحت تاثير آن نيز آهنگي  خواند،  اقدام بعدي او گرفتم مجوز  براي  ‌پخش آهنگهايش در درون ايران بودكه چند رسانه هم به آن اشاره كردند و تائيد نمودند كه به جهان بايد مجوز بدهند.
زمان درگذشت او نيز در ايران بزرگترين مجلس ختم را برپا داشتند و بسياري از هنرمندان و مردم عادي  بي محابا در آن شركت نمودند و  همين ها از جهان شخصيتي ساخته كه بسياري از مردم درون به او باور دارند و آهنگهايش را ورد زبانها كرده اند، نكته مهم  اينكه يكي از خوانندگان مقيم خارج بود،  كه چه زمان حيات و چه بعد از درگذشت اش،  آلبوم هايش بالاترين  فروش را در ايران داشت، گرچه چيزي نصيب او وخانواده اش نشد،  ولي در نهايت مردم را شاد كرد.