JavananMix1293-09

 

در پشت راز موهاي بلند ابي،
يك قصه انساني خوابيده بود

JavananMix1293-02JavananMix1293-03JavananMix1293-01

درحاليكه دو سه سالي بود همه دوستداران ابي خواننده محبوب و دوستان، دستاندركاران رسانهها مرتب از او مي‌پرسيدند چرا ابي موهايش را تا اين حد بلندكرده و در ضمن آنرا در پشت سر خود پيچيده؟ ابي هميشه با سياست خاصي از ان مي‌گذشت،  گاه لبخندي ميزد، و گاه به شوخي سخن مي‌گفت تا هفته قبل راز موهاي بلند ابي فاش شد.JavananMix1293-04
درست بعد از سه سال،  درحاليكه ابي در نهايت موهاي بلند را دوست داشت به سراغ مكس آرايشگر معروف رفت، و آنرا بدست قيچي سپرد. و در اينجا بود كه مشخص شد در پشت اين راز يك  قصه انساني و احترام آميزي نهفته است.
چند سال پيش وقتي ابي در ديداري با بچه هاي مبتلا به سرطان،  همان كودكان ونوجوانان معصومي‌كه در جريان معالجات خود موهاي خود را از دست مي‌دادند، فهميد كه  آنها ميخواهند ظاهرشان همچنان دلپذير باشد و  نياز به موهاي طبيعي انسانها دارند، آن هم  موهايي كه حداقل بايد 10‌ اينچ باشد، ابي از همان لحظه اقدام كرد و  موهاي خود را بلند كرد. در پشت پرده  همسرش مهشيد و پسرش فرشيد نيز اورا تشويق ميكردند و ابي مي‌بايست در طي اين مدت از رنگ كردن موهايش خودداري كند، تا موها سالم و زنده بماند.
سرانجام ابي هفته قبل موهاي خود را كوتاه كرد و آنها را به بنيادي كه براي چنين كودكان و جوانان اقدام مي‌كند هديه كرد.درود به ابي عزيز، هنرمند شايسته،  خوش تيپ و پر از چشمه هاي انسانيJavananMix1293-05.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بهمن مقصود لو
در جشنواره ابن عربي در اسپانيا

JavananMix1293-06

بهمن مقصود لو پس از يك سخنراني درباره ي >سينماي ايران :ديروز وامروز< در كتابخانه كنزينگتن لندن در روز جمعه 24‌ فوريه كه مورد استقبال بسياري قرار گرفت به اسپانيا رفت تا در جشنواره بين JavananMix1293-07المللي فيلم >ابن عربيسفر و خلاقيتابن عربي< عارف، عالم ، شارح و شاعر متولد مورسيا را بر خود گذاشت.
اين جشنواره در دو دوره گذشته ميزبان چهره هاي سرشناسي چون مجيد مجيدي و ويتوريو استورارو فيلمساز برجسته ايتاليايي بوده است. امسال عباس كيارستمي فيلمسار مشهور ايراني كارگاه فيلمسازي ده روزه اي را با شركت 35‌ فيلمساز از سراسر اروپا در جشنواره برگزار كرد. اين جشنواره هر ساله به بهترين فيلم در سه بخش سينمايي، مستند و داستاني كوتاه با تم >سفر و خلاقيت< جوايزي ميدهد.
در سومين دوره جشنواره بهمن مقصودلو رييس هيئت داوران بين المللي را بر عهده داشت كه در مرام پاياني جايزه اول فيلم سينمايي را به فيلم >متل نانا< از كشور صربيا اهدا كرد

 

 

 

 

 

رامين اولادي، عكاس هنرمند

JavananMix1293-08

عكس گوگوش در روي جلد مجله شماره ويژه نوروزي را رامين اولادي عكاس هنرمند گرفته بود كه با سپاس فراوان و پوزش از اينكه هفته گذشته نام ايشان جا افتاده بود..