javananMix1299-28

11‌مي‌2012‌ موزيك ويديوي جديد  شكيلا در سراسر جهان پخش ميشود

javananMix1299-29

جـديـدتـريـن موزيك ويديوي شكيلا خواننده محبوب مردم با نام  >فرشته بانو(<مادر) در تاريخ 11‌ مي، در سراسر جهان از طريق سايت هاي اينترنتي و شبكه هاي ايراني پخش ميشود.
اين موزيك ويديو، هديه اي اسـت از سوي شكيلا به تمام مادران در سراسر جهان بخصوص مادران فداكار ايراني.
 اين موزيك ويديو با جديدترين تكنيك هاي روز فيلمبرداري شده و از كـيـفيت بالايي برخوردار است. آن گدس معروف ترين عكاس بين المللي،  براي اولين بار با شكيلا هنرمند ايراني همكاري دارد. ترانه فرشته بانو از:  عليرضا حـسـيـنـي، ملودي از: حسين فاضل،  تنظيم از عليرضا توانگر، كـارگـردانـي موزيك ويديو از عليرضا توانگر و مدير فيلمبرداري محسن منوچهري‌ است.

 

استقبال بيسابقه از نمايش فيلم سرحد

javananMix1299-30

شنبه شب 28‌ اپريل،  فيلم سرحد Check Point‌ در جشنواره فيلم هاي ايراني يوسي ال اي در سالن ‌بيلي وايلدر تياتر،  به نمايش در آمد و با استقبال بيسابقه اي روبرو شد.
حاضرين در سالن بويژه گروه منتقدين امريكايي، دانشجويان و ايرانيان علاقمند، از پيش بيني ها و نظرگاههاي فيلم در 26‌ سال پيش، با  توجه به رويدادهاي اخير دچار حيرت شده بودند.
اين فيلم،  به كارگرداني پرويز صياد با شركت مري آپيك، هوشنگ توزيع، مايكل زند، ماشامنش،  علي پورتاش، علي فخرالدين، زهره رمزي و پرويز صياد ساخته شد.
در پايان نمايش فيلم، پرويز صياد و مري آپيك بروي صحنه رفتند و حدود يكساعت و نيم سئوال و جواب ادامه داشت.

 

هولوكاست و انتشار كتاب
سيد ضياء در برنامه انديشه ها

javananMix1299-32

هـفـتـه گذشته سهراب اخوان بـرنـامـه سـاز سـرشناس راديو تلويزيون و كارگردان با سابقه،  يــك بــرنــامـه ويـژه دربـاره هـولـوكـاسـت ارامنه در شبكه انديشه ارائه داد كه بسيار تكان دهنده و گويا بود.
سهراب اخوان با برنامه انديشه ها در اين شبكه،  بينندگان بسياري را پاي تلويزيون مي‌كشد چون با آگاهي به تهيه برنامه مي‌پردازد.
اين هفته هم بمناسبت انتشار كتاب سيد ضياء نوشته استاد صدرالدين الهي برنامه گزارش گونه اي را پخش كرد كه بسيار حـرفـه اي و در توانايي يك ژورنـالـيـسـت توانا و برجسته است.

 

مسعود اميني در لس آنجلس

javananMix1299-31

مـسعود اميني ترانه سراي نامي‌هفته قبل بعد از حدود يكسال و اندي دوري از لس آنجلس، با دست پر به شهر فرشته‌ها  بازگشت.
مـسـعود در اين مدت از كــانــالـهــاي مـخـتلـف و رويـدادهـاي سـياسي غير منتظره اي گذر كرده و خود در يك حادثه مرگبار دور از انتظار نيز عبور كرد. ضمن اينكه همكاريش با سيمين خـوانـنـده متفاوت و اميد خواننده نامدار با ترانه هاي ناب در اروپا ادامه يافت.
مسعود در اين مدت در چند كنسرت بزرگ اميد، اندي و سيمين  روي صحنه رفت و تـرانـه هايش را با زيبايي خـاصـي اجـرا كـرد كه با استقبال پرشوري روبرو شد.
مسعود در بازگشت به لس آنجلس، همچنان به ترانه سرايي ادامه ميدهد، در عين حال در تدارك برنامه مستقل خود و يك روزنامه است كه درباره آنها در هفته هاي آينده خواهيم نوشت.