HaftHoanar-1304-02

 

 

 

شب وداع طوفان چگونه  برگزار شد

پنجشنبه شب 31‌ مي‌ ‌شب وداع هنرمندان و مردم با طوفان بود

پنجشنبه شب 31‌ مي‌در هيلتون يونيورسال لوس آنجلس
شب ويژه اي كه هنرمندان محبوب براي همكار عزيزشان طوفان برپا داشتند
شب  همبستگي هنرمندان و شب آغاز يك حركت تازه براي دست دردست هم دادن

داريوش از همبستگي هنرمندان، از آغاز يك جنبش تازه در جمع هنرمندان سخن گفت
 و اينكه طوفان بهانه اي براي ساختن انجمن وخانه و صندوق هنرمندان شده

 HaftHoanar-1304-03

پنجشنبه شب 31‌ ماه مي‌2012‌،  شب همبستگي هنرمندان، شب تجليل از طوفان، شب دلگرمي‌به طوفان وشبي كه طوفان سالها انتظارش مي‌كشيد،  در واقع شب وداع با طوفان بود، انگار همه هنرمندان حاضر در سالن با طوفان خداحافظي مي‌كردند و برچشم همه اشك نشسته بود،HaftHoanar-1304-04 اشكهاي طوفان هم در تمام مدت سرازير بود.
>طوفان< بعد از آن شب فراموش نشدني، به اتفاق دكتر نصير به بيمارستان انتقال يافت،  هنرمندان مرتب به عيادتش رفتند تا روز شنبه،  طوفان كم كم توان خود را از دست داد. روز يكشنبه در حالتي شبيه به كوما فرو رفت،  بعد بمرور حالش رو به وخامت رفت تا سحرگاه سه شنبه با زندگي وداع گفت. درحاليكه بسياري از هنرمندان و دوستانش پشت در اتاقش اشك مي‌ريختند.
پنجشنبه شب 31‌ ماه مي، شب ويژه هنرمندان براي همكار عزيزشان طوفان،  شب همبستگي وآغاز يك حركت هماهنگ و انديشه براي يك بنياد ياري به هنرمندان بود.
نياز به همبستگي،  نياز به ايجاد يك بنياد ياري بيش از 30‌ سال است درخارج از ايران و درجمع هنرمندان احساس مي‌شد، ولي هر بار كه هنرمندان دور هم جمع شدند، كوشيدند تا به ياري هم بشتابند،  چند نفري،  گروهي وخلاصه بعضي كه به طريقي منافع شان به خطر مي‌افتاد،  جلويHaftHoanar-1304-05 اين همبستگي را گرفتند.
اين بار بيماري طوفان خواننده و موزيسين نامدار،  محجوب و مهربان و ياور،  بهانه اي شد تا هنرمندان دست اندركار موزيك شبي را براي حمايت از اين همكار خود بپا دارند وهمين دليلي شد تا براي نخستين بار زير يك سقف بيايند، هم صدا با هم بخوانند، نه تنها به طوفان عزيز عشق و دوستي وپشتيباني خود را نشان بدهند،  بلكه بهم خبر بدهند، كه مي‌توان دست به دست هم داد، پشت هم ايستاد، ياور هم بود. از ماهها پيش زمزمه برپائي چنين شبي به گوش ميرسيد،HaftHoanar-1304-06 هنرمندان در گفتگو با هم، با گفتگو با جوانان، با طوفان، اين اشتياق را نشان دادند،  چون خوب مي‌دانستند چنين حركتي در طوفان، چه احساسي، چه انرژي و چه نيروي اميدي بوجود مي‌آورد. ديديم كه ياور دلسوز طوفان،  كيان پاشا خواننده معروف ،  شب و روز خود را گذاشت و از همه هنرمندان ياري گرفت و با كمك هم، با دلسوزي دوستان خوب،  چنين شبي برپا شد.
پنجشنبه شب، هيلتون يونيورسال، اولين پايه اين همبستگي گذاشته شد. شبي كه درواقع تجليل از 40‌ سال فعاليت هنري طوفان هم بود. شبي كه براي اولين بار ستارگان موزيك،  زير يك سقف آمدند، در جمع آنها امير طراح برجسته و جيمي دلشاد شهردار سابق بورلي هيلز نيز حضور داشتند.
برنامه با ردكارپت آغاز شد، سپس  صحنه با گروه اركستر به رهبري اميربدخش شروع كرد. خوشHaftHoanar-1304-07 آمد هم به دو زبان انگليسي و فارسي بود،  سانيا به زبان انگليسي و پرويز فيروزكار به فارسي شب را گشودند.
از جمع دهها خواننده و موزيسين در سالن ابتدا هنگامه خواننده معروف آغاز كرد، مايكل با همان قدرت ويژه صحنه را اداره كرد، اميد خواننده سرشناس با اركستر اختصاصي با احساس سخن گفت و با احساس دو ترانه زيبا خواند،  هلن برنامه را با صداي دلنشين خود پي گرفت، ضمن اينكه در فاصله هاي مختلف، روي اسكرين ها،  موزيك ويديوهاي طوفان پخش مي‌شد،  كه هر كدام با خاطره اي همراه بود و هر بار همه شاهد اشكهاي طوفان بودند،  طوفان كه به اتفاق پزشك معالج خوددر جلوي همه نشسته بود از اين همه محبت وعشق همكاران سپاسگزار بود.
ليلا فروهر هنرمند سرشناس دو ترانه زيبا اجرا كرد وهمه را تحت تاثير قرار داد،  ابي خواننده محبوب با اركستر خود روي صحنه آمد و با اجراي خليج فارس، همه را به حركت آورد واز طوفان و حمايت از جامعه هنري گفت. اين شب پراحساس با ديدار عاطفي و دوستانه شهره و ليلا فروهر، اينكه اگر در صحنه موزيك باهم رقابت دارند در صحنه همبستگي ياور و رفيق هم هستند.HaftHoanar-1304-08 نمايي تازه از قلب مهربان هنرمندان را نشان داد.
برنامه ويژه اندي و كوروس ديدني بود،  ايندو  هنور در صحنه پرشور و پرهيجان هستند و آهنگهايي زيبا خواندند.
 آزاده به اين شب رنگي ديگر زد و با دكلمه ترانه اي روي صحنه، و به تقاضاي اندي و كورس  هنرمندان به صحنه آمدند و  خداي آسمانها را با هم خواندند و  به اين شب ماندني، احساسي ديگر بخشيدند .
دكتر يورام نصير پزشك معالج طوفان روي صحنه از پيشرفت هاي پزشكي سخن گفت و از اميدهاي تازه براي همه بيماران، كه در راه است. او اعلام كرد اگر هنرمندان احساس ناراحتي ميكنند مي‌توانند قبلا با آفيس او تماس گرفته تا تسهيلاتي براي شان در صورت لزوم  فراهم شود و همين مسئله ميان هنرمندان انعكاس خوبي داشت.
در اين لحظات كيان پاشا در صحنه از دكتر يورام نصير به نمايندگي از طرف همه هنرمندان تشكر كرد و از دلسوزي مهر و توجه خاص دكتر نصير گفت وسپس يك بغل گل به منظور قدرداني به اين پزشك عاليقدر و انساندوست اهدا شد و دكتر نصير هم سه شاخه گل بعنوان سپاس به طوفان، كيان پاشا و همسرش اهدا كرد.
در اوج شب،  شهره صولتي و شهرام شب پره روي صحنه آمدند و ضمن اجراي برنامه، با آهنگي كه شهرام خواند، شهره با همه عشق خود رقصيد. بعد شهرام صولتي خواننده روز با صداي گرم خود دو ترانه پرطرفدار خود را خواند و به طوفان درود فرستاد و پشتيباني خود را نشان داد.HaftHoanar-1304-09حضور داريوش خواننده محبوب در صحنه و سخناني درباره همبستگي هنرمندان همه را تحت تاثير قرارداد، اينكه من از عشق مي‌خوانم،  از عاطفه،  از انسانيت،  ولي اگر جوهر آن در وجود من نباشد،  همه شعاري بيش نيست، اگر بتوانيم كنار هم باشيم، فقط رويا نسازيم، همه مثل سرباز در خدمت جامعه هنري مان باشيم،  بنيادي برپا داريم، صندوقي بسازيم، تا در تنگناها ياور هم باشيم، خود خواهيم ديد كه چه اعجازي بوجود مي‌آيد. درحاليكه رسانه هاي مسئولي داريم رسانه هايي هم داريم در اين سالها ميان ما نفاق انداخته اند،  ما بايد دست بدست هم بدهيم، از پايگاه هميشگي مان مجله جوانان آغاز كنيم شب طوفان عزيز،  بهانه اي شده كه ما اولين قدم اين حركت انساني را به نفع هنرمندان برداريم و من هم يك سرباز كوچك اين حركت هستم.
درجمع مهمانان اين شب پرشور، نادر رفيعي،  عليرضا اميرقاسمي، تايم تي وي، از جمع هنرمندان و دست اندركاران موزيك وارطان آوانسيان،HaftHoanar-1304-10 جهانگير طبريايي، معين، ستار،   شاهرخ، صادق  نوجوكي، شهبال شب پره، فرشيد امين، اردشير فرح، فردمنش، آريس،  سعيد محمدي،  پويا،  كامران و هومن،  كوجي،  كيا، نيما، كاميار، عباس قادري، دنيل نيز حضور داشتند.
يكي از لحظه هاي پراحساس اين بود كه  كيان پاشا و پيروز دو خواننده معروف، دو يار صميمي طوفان بروي صحنه رفتند و 3‌ ترانه محبوب طوفان را با مهارت و احساس اجرا كردند كه مورد توجه همه حاضرين قرار گرفت.
در پايان شب همبستگي هنرمندان،  همه ستاره ها بروي صحنه رفتند و سرود >اي ايران< را هم صدا خواندند، كه اشك به چشم ها نشاند و طوفان را پر از احساس و عاطفه كرد و در واقع آخرين صحنه را در زندگي طوفان رقم زد و او را با روحيه شاد و سبكبال روانه بيمارستان كردند.HaftHoanar-1304-11
HaftHoanar-1304-12HaftHoanar-1304-13HaftHoanar-1304-14HaftHoanar-1304-15HaftHoanar-1304-16HaftHoanar-1304-17HaftHoanar-1304-18HaftHoanar-1304-19HaftHoanar-1304-21HaftHoanar-1304-22HaftHoanar-1304-23HaftHoanar-1304-24HaftHoanar-1304-25HaftHoanar-1304-26HaftHoanar-1304-27HaftHoanar-1304-28HaftHoanar-1304-29HaftHoanar-1304-30HaftHoanar-1304-20