Farzane1317-00

خسرو مسلح رفيق صميمي هنرمندان هم رفت

Farzane1317-01

اين آخرين عكسي بودكه از خسرو مسلح نزديك به يكماه پيش در جلوي درب تلويزيون پارس از او گرفتم آنچه در اين عكس مشهود است خنده مخصوص او بود كه هميشه  در چهره اش مي‌ديديم.
يادش بخير رفيقي بود صميمي وهمراه و چه راحت با زندگي وداع گفت.
خسرومسلح سالها در نشريات ايراني در لس آنجلس جنوبي  چون رايگان و روزنامه عصر امروز به عنوان طراح  كار مي‌  كرد و با تلويزيونهاي كيبلي و ماهواره اي فعاليت داشت گاه به گاه بعنوان مدير برنامه هاي هنرمندان نيز فعال بود واخيرا در يك فروشگاه اتومبيل كار مي‌كرد و چون هميشه آماده خدمت به دوستان و آشنايان و حتي مردم غريبه بود.
خسرو مسلح هميشه خنده بر لب داشت و گرچه در جمع هنرمندان و دست اندركاران رسانه ها بود،  اما مرد تنهاي شهر بود و هميشه دردهايش را باخود همراه داشت. او از درد معده رنج  فراوان مي‌برد ولي هرگز از آن به ديگران چيزي نمي‌گفت.
او با آنكه ثروت هنگفتي از پدر به او  به ارث رسيده بود،  ولي هرگز دنبالش نرفت و زندگي در لس آنجلس را به همه جا ترجيح مي‌داد و مي‌گفت خوشحالم كه در جمع ايرانيان زندگي مي‌كنم.

آيا گوهرخيرانديش ممنوع التصوير شده؟

Farzane1317-02

گوهر خيرانديش از بازيگران بنام سينما وتئاتر و تلويزيون است كه در بيشترين سريالهاي تلويزيوني  بازي هاي درخشاني ارائه داده كه از جمله مي‌توان به سريال >ميوه ممنوعه< اشاره كرد. او نزديك به يكسال و اندي است كه بيشترين زمان را به اتفاق فرزندش،  عروس اش و نوه هايش در لس آنجلس بسر ميبرد و اخيرا در ايران شايعه اي بر سر زبانها افتاده كه تلويزيون ايران خيرانديش را ممنوع التصوير كرده است. آخرين بازي گوهر خيرانديش در يك سريال با نام ساخت ايران بود كه بصورت DVD‌ هفته به هفته در سوپرماركت ملي ارائه ميشد.

خاطره سازان

Farzane1317-03

خاطره سازان اين هفته را اختصاص داده ايم به عكسي از يك ستاره محبوب سينما و تئاتر ايران ويدا قهرماني كه در زمان خود يكي از ستارگان زيبا و نام آور سينما و تاتر بودكه مرتبا عكس هايش روي جلد مجلات آن روزگار چاپ مي‌شد. ويدا قهرماني نخستين بار توسط زنده ياد ساموئل خاچيكيان به سينما راه يافت و در فيلمي بنام چهارراه حوادث دركنار آرمان و حسين دانشور ايفاي نقش نمود فيلم هاي پرفروش بعدي اين ستاره :  فرياد نيمه شب– فردا روشن است نام دارد كه همين دو فيلم شهرت و معروفيت او را صد چندان كرد و پس از آن حدود پنجاه فيلم ديگر از او بروي پرده سينما ‌آمد.
ويدا سالهاست كه در شمال كاليفرنيا ساكن است وهم چنان هرازگاه در يك اثر هنري ظاهر مي‌گردد.
معين در كنارخانواده

آخرين عكس معين به اتفاق دختر دانشجويش،  خواهرش،  كه ضمنا منيجر پشت صحنه معين است و همسرش پانته آ كه هم چنان در كانادا زندگي مي‌كند و معين اين روزها بيشترين زمان زندگي اش را در كانادا در كنار همسر و فرزندانش مي‌گذراند.

چهره امروز سپيده ستاره محبوب سالهاي 1350‌

Farzane1317-05

اينهم آخرين عكس سپيده هنرپيشه معروف سينماي قبل از انقلاب كه به اتفاق همسر و تنها فرزند پسرش كه يادگاري است از ازدواج با زنده ياد امان منطقي زندگي مي‌گذراند.


زندگي بدور از جنجال

زندگي بدور از جنجال

Farzane1317-06

اين هم نخستين عكسي است از خواننده صاحب نام حسن ستار كه اين روزها در سوگ مادرش نشسته است به اتفاق همسرش و دخترش كه تحصيلات دانشگاهي اش را بپايان رسانده است.
زندگي خانوادگي ستار هميشه بدور از جنجالهاي متداول هنري بوده است.

شباهت نوه فردين به اين چهره ماندگار سينما

Farzane1317-07

زنده ياد محمد علي فردين يكي از چهره هاي بياد ماندني سينماي ايران صاحب پنج فرزند سه دختر و دو پسر  بودكه يكي از پسرانش نزديك به سه سال پيش با زندگي وداع گفت. عكس نوجواني كه مقابل رويتان است نوه سياوش پسر ديگر فردين است. عكس اين نوجوان در سن يك سالگي در همين صفحات شانزده سال پيش چاپ شده بود با نام فردين نوه پسري فردين.تمام كساني كه ازنزديك اين نوجوان را ديده اند بر اين عقيده اند كه او كاملا شباهت به پدر بزرگش دارد.