Mix1308-18

طلاق ناگهاني كتي هولمز وتام كروز

Mix1308-20

تام كروز و كتي هولمز زوج طلايي هاليوود،  بعد از 5‌ سال زندگي بظاهر عاشقانه و پر از تفاهم،  هفته قبل ناگهان پرونده طلاق خود را به دادگاه كشاندند.
البته كتي ابتدا تقاضاي طلاق خود را تسليم دادگاه نمود. كروز 49‌ ساله در سال 2006‌ با كتي 33‌ ساله در يك قصر با شكوه ايتاليايي با هم ازدواج كردند و تام اين وصلت را پرهيجان ترين حادثه زندگي خود قلمداد كرد. ايندو يك دختر 6‌ ساله بنام سوري دارند.  تام دو بار ازدواج كرده، يكبار با مي‌مي‌راجرز و بار دوم با نيكول كيدمن كه حدود 10‌ سال طول كشيد و دو كودك راهم به فرزندي پذيرفتند. هنوز هيچكدام درباره علت جدايي سخن نگفته‌اند.Mix1308-19

 

 

 

 

 

 

 

جاني دپ بعد از جدايي رسمي
به عشق تازه پيوست

Mix1308-21

جاني دپ و ونسا پرادايز، كه بعد از 14‌ سال زندگي مشترك و دو فرزند،  هفته قبل رسما از هم جدا شدند، درواقع از دو سال پيش با هم در مـجـالس مختلف ديده نشدند.
جاني درست يكروز بعد از طلاق رسـمـي به سراغ عشق تازه و همبازيش در فيلم تازه،  امبرهارد رفت و با او به يك سفر دو روزه رفت، جاني در كلورادو به بازي در فيلم The Lone Ranger‌ مشغول است و نساهم در بورلي هيلز،  آپارتماني اجاره كرده و با بچه هايش بسر مي‌برد و از اين جدايي بنظر غمگين نمي‌آيد.