Zanerooz1311-01

 

اين خانم هاي معروف تا پاي جان خود به ورزش و رژيم روي آوردند و اگر ادامه مي‌دادند،  از جان خود مايه مي‌گذاشتند.

مايلي سايروس 19‌ ساله

Zanerooz1311-02

 
ستاره و خواننده نوجوان، به مدت طولاني، هر روز هفته 90‌ دقيقه به ورزش سخت مي‌پرداخت،  قبل از آن ساعتي مي‌دويد، رژيم غذايي سختي را هم دنبال مي‌كردو ناگهان بخود آمد كه به پوست و استخوان مبدل شده بود و ماهيچه هايش در حال ذوب شدن بود و خيلي زود بخود آمد و همه چيز را محدود ساخت.

كلي ريپا 41‌ ساله

Zanerooz1311-03

 
بمجرد پايان برنامه تلويزيوني اش، خود را به جيم ميرساند به ورزشهاي مختلف مي‌پرداخت به كلاس يوگا ميرفت،  بعد هم دو ساعتي مي‌دويد، در يك نقطه پزشك متخصص به او هشدار دادكه ماهيچه هايش درحال سوختن است، استخوانهايش بيرون زده وبايد با احتياط پيش برود.

پائولا عبدول 50‌ ساله

Zanerooz1311-04

 
4 تا5‌ بار در روز ورزش هاي مختلف مي‌كرد. مي‌دويد،  غذا كم ميخورد،  تا آنجا كه احساس خطر كرد و بخود آمد و برنامه ورزش و غذا را در مسير عاقلانه و محدودي قرار داد.

هايدي مانتاگ 25‌ ساله

Zanerooz1311-05

 
از 5‌ صبح تا 7‌ بعد از ظهر ورزش ميكند. تا آنجا كه به يك بدن پوست و استخوان مبدل شد و خطر را احساس نمود و اينك همه چيز را به حال عادي بازگرداند چون 14‌ساعت ورك اوت،  اورا تا پاي مرگ برده بود

.
پورتيا دي روسي 39‌ ساله

Zanerooz1311-07

 
پورتيا  همه شب و روز خود را براي از دست دادن كالري گذاشته بود، در هر حركت ورزشي 60‌ كالري از دست مي‌داد،  غذا برايش مفهومي‌نداشت،  از صبح تا شب فكر و ذكرش ورك اوت بود تا به نقطه خطر رسيد و بكلي تغيير روش داد.

ويكتوريا بكهام 38‌ ساله

Zanerooz1311-08

 
ويكتوريا به دويدن،  سيت آپ،  رقص،  ورزش هاي سنگين چنان عادت كرده بود كه حاضر نبود دست بكشد. غذاي روزانه اش آب ميوه و سبزيجات و ماهي پخته بودتا آخرين فرزندش به دنيا آمد همين او را بخود آورد و از خطري كه او را تهديد مي‌كرد دور شد.