farzane1318-1

 

 دليل خاموشي راديو صداي ايران

 farzane1318-6 

سرانجام پس از كش و قوس هاي فراوان راديو صداي ايران به مديريت عليرضا مروتي كه از جمله اولين راديوهاي فارسي زبان جعبه اي بودكه شنوندگان بيشماري داشت و برنامه سازان صاحب نامي‌با اين راديو از روز آغازين راه اندازي اش همكاري داشتند، ناگهان خاموش شد و تعدادي از برنامه سازان و كاركنان راديو خانه نشين شدند. تماس هاي پي در پي با مديريت اين راديو عليرضا مروتي داشتيم كه علت اين خاموشي را جويا شويم كه متاسفانه ا ين تماس ها هر بار بي جواب ماند. اغلب برنامه سازان وكاركنان اين راديو علت خاموشي اين راديو را نداشتن درآمد كافي عنوان كردند.

  

وصيت خسرو مسلح چه بود؟

farzane1318-7

پيكر خسرو مسلح بنا به وصيت خودش سوخته شد تا با حضور دوستانش بدريا ريخته شود ضمن اينكه روز يكشنبه اي كه در پيش داريم مراسمي از ساعت 6‌تا 8‌ بعد از ظهر در خانه فرهنگ ايران كه بنيانگزار آن مرتضي برجسته هنرمند صاحب نام مي‌باشد برپا خواهد شد تا دوستانش ياد او را گرامي‌بدارند از جمله عليرضا ميبدي درباره اش سخن خواهند گفت.

 

 

 خاطره سازان

 farzane1318-9 

خاطره سازان اين هفته دو خواننده بنام، زنده يادان پوران و الهه و ايرن بازيگر مشهور سينما و تئاتر و تلويزيون مي‌باشند كه ديگر در ميان ما نيستند و نفر نشسته ياسمين خواننده ديگر را ديو و تلويزيون در دهه چهل است كه خوشبختانه در قيد حيات است و با همسرش كه يك روزنامه نگار معروف زمان خودش است “پرويز ايزدخواه” زندگي مي‌كند.

 

تلاش براي آشتي پدر ومادر

farzane1318-11

فرزندان مهندس شجره مدير تلويزيون پارس و هاله كه دو پسر و يك دخترند در تلاشند تا بار ديگر ميان پدر ومادر خود را صلح و صفا بدهند تا مجددا  در مسير مشتركي قرار گيرند.

 

دوستي هاي ماندني

farzane1318-10

عكس زيبايي است از سه خواننده جوان شهره– هنگامه و سپيده كه در كنار هم در يك مهماني از آنها گرفته شده است.