1328-61

1328-1

1328-2

یک کنسرت کاملا جوانگرایانه و پرشور در پیش است، یک کنسرت که از آغاز تا پایان، با رقص و پایکوبی و حرکت همراه است.
 کنسرتی با حضور یک خواننده جوان و محبوب «سمی بیگی» که برای اولین بار در لس آنجلس، کنسرت مستقل خود را اجرا می کند.
این کنسرت همین شنبه 24نوامبر، در ماربلا کنسرت ونیو1328-4
MARBELLA  CONCERT VENUE
در لس آنجلس در
HOLLYWOOD BLVD., 6757  بمناسبت تنکس گیوینگ ویک اند برگزار میشود.
«سمی بیگی» که در هیجان دیدار با دوستداران صدای خود در لس آنجلس است می گوید بعد از تور دبی و اروپا، با گروه و ارکستر 5نفره خود  فریدون بنجار(پرکاشن ) اندی جی(کی بورد) انو(بیس) فلیپ (گیتار) انزو (جاز) برای اولین بار در لس آنجلس روی صحنه میرویم، این گروه بند، سابقه فعالیت های طولانی با گوگوش و منصور دارند و حرفه ای هستند، من همه آهنگ هایی را که در طی 3 سال گذشته آماده کرده ام در آن شب روی صحنه می خوانم، آهنگهایی با تنظیم های خوب و اختصاصی.
•سمی بیگی را به دوران کودکی و نوجوانی اش می برم، به آنروزها که عاشق صدای هایده بود و فکر نمی کرد روزی خود یک خواننده معروف  بشود.
-می گوید: من از 8 سالگی عشق به موسیقی داشتم، از همان روزها 1328-3عاشق صدای هایده بودم، او را یک هنرمند نابغه می دانستم از همان سالها با پیانوهای کوچولو می نواختم، در 13 سالگی به خوبی گیتار می زدم، در 15 سالگی رشته موسیقی را در سوئد دنبال کردم، در 16 سالگی به خواندن هم پرداختم.
همان زمان در سوئد بودم، با شهبال شب پره عزیز و گروه کامران وهومن1328-5 وبعد هم کامیار همکاری می کردم، وقتی تحصیلاتم تمام شد از سوئد به امریکا کوچ کردم، با دعوت و تشویق شهبال شب پره در تغییر و تحول تازه در گروه بلک کتز همکاری آغاز کردم. از سال 2007 تا 2009 باگروه بلک کتز همکاری داشتم، خاطرات خوبی با شهبال شب پره و دوستانم دارم، بعد تصمیم گرفتم بدنبال فعالیت مستقل بروم، در دبی متمرکز شدم، با دوستان قدیمی خودم، کمپانی  تولید موسیقی EMA را براه انداختم که هم کارهای خودم را تهیه و ضبط می کردیم و هم برای گروه های  جوان و زیرزمینی ایران، امکانات خوبی 1328-6فراهم ساختم، که بتوانند خود را معرفی کنند.خودم 6تا سینگل ضبط  را ارائه دادم که با موزیک ویدیو همراه بود.
•سمی درباره شنبه شب 24 نوامبر می گوید:
-برنامه خوبی آماده ساختم، یک آغاز خوب و پرشور است دلم میخواست از لس آنجلس پرواز را شروع کنم، بدنبال آن در لاس وگاس برنامه دارم بعد تور سراسری را دنبال می کنم.
شنبه شب، شب فقط گوش دادن به موسیقی نیست، شب حرکت و جنبش و پایکوبی با موسیقی است، شبی که از هم اکنون می توانم پیش بینی کنم، قشنگ ترین خاطره ها را می سازیم. چون ارکستر جوان و حرفه ای، آهنگهایی که مردم قبلا همه شان را تائید کرده اند و به دل شان نشسته است.