1336-2

 

1336-3

1336-4

موکلین دکتر رادنی مصریانی می گویند برخورد با این وکیل با تجربه به آدم اعتماد به نفس می بخشد، احساس آرامش می کنیم اینکه خود را بدست یک وکیل خوب و مطمئن و با تجربه سپرده ایم. دکتر رادنی مصریانی از همان اولین برخورد، صادقانه با موکلین خود ربرو میشود و تا اثبات  حقانیت موکلین خود، از پای نمی نشیند.
دکتر رادنی مصریانی زمانی شب راحت 1336-7سر به بالین خواب می گذارد، که موکلین خود را راضی و خوشحال روانه خانه ها می کند. وقتی از ته دل می خندد که در دادگاه پیروز میشود و حق یک انسان چشم به او دوخته را پس می گیرد وخود همیشه می گوید احترام به موکلین، گوش دادن به حرفهایشان، خواسته هایشان، پی بردن به حقانیت شان، وظیفه یک وکیل مسئول و با وجدان است.
دکتر رادنی مصریانی تحصیلات خود را در دانشگاه South Western پایان داده خود می گوید 1336-5دانشگاه دوم او جاری بودن در میان 1336-16مردم با تجربه اندوختن ،هزاران پرونده را زیر ورو کردن و درنهایت به پیروزی رسیدن است.
دکتر مصریانی بعنوان یک وکیل شناخته شده جامعه ایرانی، در زمینه تصادفات، مدافع حقوق موکلین خود  در برابر کمپانی های بیمه، به زانو در آوردن این کمپانی ها، همچنین گرفتن حق کارمند و کارفرما در مسیر عدالت واقعی است.
آنها که به طریقی در این سرزمین مورد تبعیض قرار گرفته، چه در مدرسه، دانشگاه و محل کار و چه در محل زندگی، به دکتر مصریانی مراجعه می کنند که 1336-6تجربه صدها پرونده جنجالی را در کارنامه وکالت خود دارد و مُهر پیروزی را که بزرگترین دادگاهها بر پرونده او زده اند. وقتی دکتر مصریانی با چنین پرونده هایی به دادگاهها مراجعه 1336-8می کند، تن وکلای مقابل و مقامات دادگاهی را می لرزاند، چون او با خونسردی و متانت، اطلاع وآگاهی کافی، تجربه لازم ، به جنگ قانونی میرود.
دکتر مصریانی می گوید در دفاتر ما در سانتامونیکا، ارواین، وودلندهیلز، با همکاری چند وکیل با تجربه دیگر، پرونده های بسیاری در زمینه تصادف با اتومبیل، دوچرخه، موتورسیکلت، جت اسکی، غرق شدن، عابر پیاده، زمین خوردگی، هر نوع حادثه ای در اماکن خصوصی و عمومی، صدمات ناشی از حمله حیوانات، صدمات ناشی از آتش سوزی، رسیدگی میشود.
در دفتر ما به موکلین در همان آغاز واقعیت ها گفته میشود، مسیر پرونده معین می گردد، بجای سرگردانی و صرف هزینه ها، ابتدا برایشان روشن میشود که پرونده شان چه نتیجه ای ببار می آورد و همین تکلیف موکل را در همان آغاز روشن می کند.
ما هممیشه بخصوص به ایرانیان توصیه می کنیم، زمان تصادف، همه 1336-10مراحل آغاز ین را با دقت دنبال کنند، هیچگاه در هیچ زمانی صحنه تصادف را ترک نکنند، ضمن گرفتن همه مدارک از جمله گواهینامه ، کارت بیمه، مدارک اتومبیل، تلفن و آدرس صحیح، لحظه تصادف و ساعت و روز و محل دقیق آن، متقابلا نیز مدارک خود را به طرف بدهند، در صورت جدی  بودن تصادف و احتمالا زخمی شدن، بلافاصله  به 911 زنگ بزنید، وکیل خود را خبر کنید یا با مشورت دوستان به یک وکیل با تجربه و شناخته شده زنگ بزنید تا از همان اولین قدم، همه مراحل قانونی پی گرفته شود. اگر زمان تصادف شخص مقابل زخمی شد، در هیچ موقعیتی نباید صحنه را ترک کنند، چون جرم قانونی این اقدام  جبران ناپذیر است.
دکتر مصریانی در مورد مشکلات کارمند و کارفرما می گوید مثلاً  تبعیض در محل کار، هرنوع توهین، هر نوع صدمه روحی، در فضای کار، خشونت های دور از انتظار، سوءاستفاده ها،بی توجهی به خواسته کارمند، همه و همه  می تواند در دفتر ما توسط تیم متخصص ما رسیدگی شود، دفاتر ما باگروهی 1336-11وکیل با تجربه، کارآگاه خصوصی، پزشکان متخصص و کلینیک ها کار می کند وهمین کمک می کند تا موکلین ما از اولین مرحله براحتی، مسیر خود را طی کنند و دفاتر ما آنها را در هر زمینه ای یاری می دهند. در دفاتر ما، ابتدا به ثروت و مکنت و درآمد موکلین توجه نمی کنند  ما به حمایت و دفاع از موکلین نگاه می کنیم، در حد توان مان،  آنها را تا مراحل نهایی همراهی می کنیم.
دکتر مصریانی وهمسرش دکترکتایون  عمرانی مصریانی، شانه به شانه هم به خدمت به جامعه ایرانی 1336-12مشغولند، جالب اینکه هر دو حامی هنرمندان ایرانی بوده و هستند، همین چند ماه قبل شاهد بودیم، که بعنوان اسپانسر کنسرت بزرگ گوگوش، آلبوم جدیدش را بعنوان هدیه به دوستداران گوگوش در آن شب تقدیم کرد، هزاران آلبوم گوگوش را که خود نوعی یاری به تهیه کننده های آلبوم و شاد کردن دل مردم در آن شب بود و مورد تحسین قرار گرفتند.
دکتر مصریانی، دکتر عمرانی مصریانی، هر دو تا امروز بعنوان اسپانسر ویاری رسان، حمایت کننده، هنرمندان سرشناسی چون: گوگوش، ابی، معین، پویا، اندی، لیلا فروهر، ستار و همچنین در جمع هنرمندان تئاتر و سینما با شهره آغداشلو همکاری داشته اند و همچنان این یاری را ادامه میدهندچون اعتقاد دارند وقتی هنرمندان  راستین ما بدانند که صاحبان مشاغل ایرانی پشت آنها ایستاده اند، قدرشان را می دانند، احساس آرامش بیشتر می کنند و بهترین آثار را ارائه می دهند.
دکتر مصریانی و همسرش از سالها پیش یار هنرمندان 1336-13محبوب بودند، با آنها رفاقت پر از صفایی داشته اند جالب اینکه این دو دوست سیاستمداران برجسته هم هستند، از روسای جمهوری امریکا چون پرزیدنت اوباما، پرزیدنت کلینتون، تا هیلری کلینتون، تا شهردار لس آنجلس، که در بیشتر مراحل انتخاباتی شان ، در جمع آوری کمک ها، در مهمانی های خصوصی شان، در دیدارهای ویژه سال نو، با آنها بوده اند، ولی جالب تر اینکه این زوج موفق و مهربان، هیچگاه از مردم دور نشده اند، آنها همچنان فروتن، مردم دوست و خالص باقی مانده اند.
شما وقتی با دفتر دکترمصریانی 1336-14و یا همسرش سر بزنید، از همان لحظه نخست با انرژی خوب، با فضای دوستانه، با چهره های بشاش و دلنشین  همکاران شان روبرو می شوید، شما در دفتر دکتر مصریانی  ودر مطب همسرش، احساس می کنید در خانه خود هستید.
تماس با دفاتر دکتر مصریانی:


(866) 99-VAKIL
(866) 998-2545
www.mesriani.com
[email protected]