1341-2

1341-3

باهمت مهران عبدشاه از شبکه IPN و فرید از کمپانی Dayan Entertainment، بعد از سالها در لس آنجلس یک کنسرت نوروزی برگزار میشود. کنسرت بزرگی با حضور لیلا فروهر، ستار و حمید طالب زاده مهمانی از ایران. در این شب پرشور،همه سمبل های نوروز را نیز شاهد خواهیم بود

ستار از کنسرت نوروز لس آنجلس می گوید
«ستار» از خوانندگان محبوبی است،که تقریبا  همه نوروزها را در طی دو دهه گذشته خارج از لس آنجلس گذرانده است، خوشبختانه امسال در یک کنسرت بسیار متفاوت و باب سلیقه همه سنین، حضور می یابد و چون همیشه دستی پر دارد چون ستار از نادر خوانندگانی است که بجرات حداقل 50 آهنگ خاطره انگیز و محبوب دارد.
«ستار» درباره کنسرت مشترک خود با لیلا فروهر و حمید طالب زاده می گوید:
همه ساله درنوروز لس آنجلس خالی است، چون 99درصد از خوانندگان برای اجرای کنسرت به نقاط مختلف جهان سفر می کنند.خوشبختانه امسال مهران عبد شاه همکار خوب و مدیر شبکه IPN و فرید یکی از کنسرت گذاران موفق در مالزی و خاوردور تصمیم گرفتند دل لس آنجلس نشینان را شاد کنند و نوروز پرشوری برایشان بسازند، چرا که بهرحال لس آنجلس مرکز هنری ایرانیان است وبالاخره حقی دارد.
من خوشحالم که بعد از سالها درنوروز برای ایرانیان مقیم لس آنجلس، همشهری های خودم می خوانم، خوشبختانه همکاران خوبی هم آن شب روی صحنه می آیند، لیلا فروهر با آهنگهای قشنگ اش خواننده مهمان مان حمید طالب زاده عزیز که از ایران آمده و با خود توشه ای از آهنگهای مورد علاقه مردم را دارد.
من برای شب 16مارچ آهنگهای شاد خاطره انگیز بسیاری دارم. ولی دو سه آهنگ را در نظر گرفته ام که خیلی ها از سالهای دور با آنها خاطره نوروزی دارند، از جمله یک آهنگ جاودانه که هایده عزیز خوانده ، آهنگ سال سالهاهی دور، دریغ از پارسال، که برای همه ما به نوعی خاطره دارد، اصولا شب های پیشواز نوروز باید با آهنگهای پرتحرک و شاد  ورقصان همراه باشد تا دل مردم را شاد کند.

1341-5

 

لیلا فروهر درباره کنسرت 16مارچ می گوید
«لیلا فروهر» خاطره ساز 3 نسل، در شب 16مارچ به مناسبت عید نوروز، با آهنگهای بیاد ماندنی خود از دیروز تا امروز، در هالیوود پالادیوم لس آنجلس، کنسرت متفاوتی را اجرا خواهد کرد.
لیلا با گروه اختصاصی خود به رهبری علی الهی و نوازندگان حرفه ای و جوان، مجموعه آهنگهای قدیمی اش که در ایران اجرا کرده وآهنگهایی که طی 25 سال گذشته خاطره ساز ایرانیان غربت بوده را باتنظیم ها و اجراهای جدید بروی صحنه خواهد برد که مطمئنم برای همه شنیدنی وپرشور است.
لیلا دوستداران وفادار خود را در این شب که به پیشباز نوروز می برد، به یاد لحظات شیرین نوروزی شان می اندازد. ضمن اینکه دوآهنگ جدید پاپ لیلا که بزودی ارائه می شود را در شب 16 مارچ اجرا می کند.
از لیلا می پرسیم چه شد پس از ارائه آلبوم From My Heart دوباره به اجرای کنسرت های پاپ می پردازی؟
می گوید: مگر قرار بود دیگر آهنگهای پاپ نخوانم؟! این سبک اصلی کار من بوده و هست، البته کارهای کلاسیک را شخصا خیلی دوست دارم و آلبوم From My Heart بسیار مورد توجه قرار گرفت و مسلما کارهای کلاسیک هم اجرا خواهم کرد.
برای طرفداران این نوع کار همانطور که در اولین آلبوم خود، آهنگ ساقی (شعر مولوی) را اجرا کرده بودم. دوست دارم هربار اثری متفاوت و تازه تقدیم شان کنم مثل آلبوم Planet Of Harmony، به زبانهای مختلف، با آلبوم «بهانه» کاری از استاد انوشیروان روحانی و آلبوم های پاپ با سیاوش قمیشی و اکثر آهنگسازان و شعرای خوب مان، یا کار بازیگری در تئاتر با هنرمند ارزنده پرویز صیاد و باآلبوم های دو صدایی، درواقع این حرفه ای است که من از کودکی با آن بزرگ شده ام.
این بار بمناسبت نوروز تصمیم گرفتم همراه با همکار بسیار خوبم ستار عزیز، که من وهموطنان با صدایش خاطرات زیبای بسیار داریم وهمچنین هنرمند جوان حمید طالب زاده، که بتازگی به امریکا آمده و صدای بسیار خوبی دارد و همه آنچه خوانده، بسیار مطرح است همراه باشم و برپایی شبی بیادماندنی و پرشور و هیجان، با هموطنان مقیم لس آنجلس، به پیشواز بهاری تازه و سال نو 1392 برویم.

1341-4

طالب زاده درباره کنسرت 16مارچ می گوید
«حمید طالب زاده» خواننده جوان و محبوب داخل ایران، که با آهنگهایی چون «همه چی آرومه»، خیالم راحته، آروم آروم دردل مردم درون و بیرون جای گرفته است، اولین خواننده درون است که بکلی به خارج کوچ کرده و اولین کنسرت خود را در شب 16مارچ به مناسبت نوروز در لس آنجلس اجرا می کند.
حمید طالب زاده می گوید: یک خواننده بعد از اینکه خدا مورد لطف اش قرار داد و شناخته شد، در دل مردم جای گرفت، همیشه آرزویش این است که روزی نفس به نفس همین مردم قرار بگیرد و برایشان بخواند واز همه شان سپاسگزاری کند متاسفانه من با اینکه در چند برنامه مربوط به ارگان ها برای جمعیت های 5تا 10 هزار نفری در داخل ایران خواندم، ولی هیچگاه اجازه کنسرت آزاد  نگرفتم وبرای مردم عادی نخواندم .
حالا که به اینجا آمده ام، امکان فعالیت آزاد و بدون دغدغه را دارم، با حس تازه ای همراه هستم، دلم می خواهد اینک به بهانه نوروز، شادترین آهنگهایم را تقدیم مردمی بکنم که دورادور حامی و مشوق من بودند، می خواهم از آنها انرژی مثبت بگیرم و با آهنگهای شاد به آنها انرژی مثبت منتقل کنم.
من اینک شانس اجرای برنامه در شبی دارم که دو پیشگام در موسیقی مدرن لیلا فروهر و ستار، برنامه دارند، من حداقل ده آهنگ برای اجرا آماده کرده ام از جمله «همه چی آرومه»، «میخوام باور کنی»، «خیالم راحته»، «آروم آروم که با برادرم عماد اجرا کرده ام و سرانجام آهنگ وترانه ای که در این جا خوانده ام که ژاکلین آهنگساز و ترانه سرای توانا آنرا ساخته است بنام «بهم رسیدیم امشب» که درواقع حرف دل من نیز بحساب میآید.: بهم رسیدیم امشب/ باز همو دیدیم امشب/ برای با بودن مون نقشه کشیدیم امشب/ باورکنید من پر از هیجان هستم . دیدار ایرانیان عزیز در اینجا برایم فرصت زیبایی است ، صورت مهربان همه شان را در شب 16 مارچ می بینم و پراز انرژی و حرکت می شوم.