1366-2

1366-3

«باهره اردلان» با 30 سال تجربه ، 30 سال خدمت به جامعه ایرانی و امریکایی، 30 سال خوش نامی و اعتبار دفتر خدمات بیمه، سی امین سال فعالیت خود را در روز سه شنبه 27 اگوست 2013، ساعت 5 بعد از ظهر در شماره 20012 ونتورا بلوار در شهر وودلندهیلز جشن می گیرد. و چون همیشه دنیائی از اطلاعات جامع در کنار انواع بیمه های اتومبیل، مسکونی، تجاری، عمر و خصوصا تغییرات و تحولات جدید در بیمه های درمانی اوباما هلت کرObama  Health Care Reform را در اختیار هموطنان می گذارد.
باهره اردلان و همکارانش ضمن تشکر از همه ایرانیان و غیر ایرانیانی که در 30 سال گذشته ، آنها را حمایت و پشتیبانی کرده اند دعوت می کند که در جشن روز 27 اگوست با آنها سهیم شوند.
• از باهره اردلان درباره سوابق تحصیلی اش پرسیدم.
– می گوید: تحصیلات من در رشته معماری داخلی در ایران و در امریکا ازدانشگاه CSUN  در رشته هنر وتاریخ می باشد. در سال 1976، برای ادامه تحصیل به امریکا آمدم و در سال 1983 کار بیمه را شروع کردم، در حال حاضر بعنوان بروکر Broker در تمام انواع بیمه ها فعالیت دارم، شوهرم مهندس جهانگیر اردلان که مهندس شهرداری لس آنجلس و مسئول مجوزهای ساختمانی Plan Check Engineer  است. دارای سه فرزند گل و نازنین هستم: آرش وکیل است، آوا راه مرا دنبال کرده و 13 سال است در زمینه بیمه فعالیت دارد و با شرکت بیمه فارمرز کار می کند در آستانه فارغ التحصیلی از UCLA است که رشته پزشکی را برای ادامه تحصیل برگزیده است.
• در جریان هستیم که شما همیشه از چهره های فعال این شهر هستید، یکی از ابتکارات شما مرکز راهنمایی اطلاعات مشاغل بانوان است در این مورد توضیح بدهید.
– در سال 2007 مرکز راهنمایی اطلاعات مشاغل بانوان ایرانی را در لس آنجلس ایجاد کردم و همه ساله به برگزاری نمایشگاه و جشنواره مشاغل بانوان اقدام کردم، که در طی 5 سال گذشته بسیار موفق بود و با استقبال خانم ها وخانواده ها روبرو شد و بسیاری از مشاغل بانوان ایرانی در این نمایشگاه معرفی شدند، که جامعه ایرانی آنها را برای اولین بار شناختند.
این نمایشگاه و جشنواره چنان موفق بوده که مقامات مهم امریکایی، آنرا تائید و تشویق کرده و تقدیرنامه ها و لوحه هائی را به ما اهدا کرده اند، و خودشان در این مراسم شرکت کردند، چون در باورشان نمی گنجید که این همه خانم های موفق ایرانی  داریم که مصدر مشاغل مهمی هستند و شانه به شانه مردان در جامعه امریکایی و جامعه ایرانی فعالیت می کنند.
ششمین جشنواره و نمایشگاه مشاغل بانوان  در سال آینده در تاریخ 9 مارچ 2014 در لس آنجلس برگزار خواهد شد.

1366-6

• از دیگر فعالیت های خود بگوئید.
– ایجاد سازمان خیریه غیر انتفاعی (.Valued Iranian Professional Inc) یا سازمان VIP است که در سال 2011 باهدف ایجاد یک مرکز کمک رسانی به جامعه ایرانی بخصوص تریج و حفظ زبان فارسی و تهیه مواد غذایی برای افراد نیازمند شروع بکار کرد.
• در مورد طرح اوباما و تغییرات مهم بیمه های درمانی  بیشتر صحبت کنید:
طرح جدید «اوباما» برای افزایش تعداد افراد با بیمه درمانی، بهبود مراقبت های بهداشتی، کاهش هزینه ها و افزایش مزایای بهداشت و درمان می باشد.  هدف از این طرح کمک، خدمت به بیماران و صاحبان مشاغل و موسسات کوچک در سراسر امریکا می باشد.

***

• آیا میدانید که داشتن بیمه درمانی از اول ژانویه 2014 اجباری و در صورت عدم اقدام به موقع، افراد با جریمه های مالیاتی روبرو خواهند شد.
• آیا میدانید که نزدیک به 99درصد از خانواده ها و 97درصد از موسسات کوچک از طرح «اوباما» بهره مند خواهند شد.
• آیا میدانید حدود 30 میلیون نفر که درحال حاضر فاقد بیمه درمانی هستند، تحت پوشش قرار خواهند گرفت.
• آیا میدانید که خانواده های کم درآمد می توانند ازکمکهای دولتی برای پرداخت هزینه های بیمه درمانی استفاده کنند.
• آیا میدانید که در طرح جدید«اوباما» تمام افراد بدون توجه به پیشینه سلامتیشان دارای بیمه درمانی خواهند شد.
• آیا می دانید که حق بیمه درمانی درطرح جدید «اوباما» متناسب با درآمد خانواده ها تعیین می شود.
برای ثبت نام در برنامه های جدید بیمه درمانی و ثبت نام از مزایای «اوباما» با دفتر خدمات بیمه باهره اردلان هرچه زودتر تماس حاصل فرمایند.

***

خدمات بیمه باهره اردلان و همکاران با
 30 سال سابقه، نماینده رسمی بیمه های اتومبیل، درمانی، مسکونی، تجاری و
عمر درخدمت شما می باشد.

تلفن:   818-888-8221

1366-7

1366-8