1378-2

1378-4

هر بار که به دفتر حقوقی دکتر رضا ترکزاده و دکتر کوروش ترکزاده سری زدیم، با چهره های معروف سینما و تلویزیون و موزیک امریکایی روبرو شدیم، ضمن اینکه گروهی از ایرانیان نیز در آنجا رفت و آمد داشتند و برچهره همه شان برقی از رضایت و شادی و امید به چشم می خورد.
برایمان جالب بود، که این همه چهره معروف روز امریکایی، مشتریان این دفتر حقوقی هستند ولی دکتر رضا ترک زاده و دکتر کوروش ترکزاده دراین باره سخنی نمی گویند، در حالیکه معرفی این چهره ها وبازگویی مشکلات شان، می تواند نه تنها برای جامعه ایرانی غرورانگیز باشد بلکه توجه همه را جلب کند.
به دکتر رضا ترکزاده و دکترکورش ترکزاده می گویم: هر وقت به دفتر شما آمده ایم، با چهره های معروف امریکایی چون بازیگران سریال ها وفیلم ها و خوانندگان معروف امریکایی روبرو شده ایم،چرا درباره این افراد حرفی نمی زنید و اصولا این چهره های معروف چه مشکلاتی دارند.
می گویند: برای دفتر حقوقی ما مهم ترین مسئله حفظ اسرار مردم است، بجرات در طی همین سالهای اخیر خیلی ازچهره های محبوب امریکایی به دفتر آمده و مشکلات حقوقی خود و خانواده هایشان را حل کرده ایم، با آنها به دادگاه ها مراجعه نمودیم و به عمیق ترین زوایای زندگی آنها سفر کردیم، ولی در دفتر حقوقی ما، حفظ اسرار مشتریان، حرف اول را میزند ما در هیچ شرایطی اسرار آنها را با دیگران درمیان نمی گذاریم، چون خوب می دانیم که رسانه های امریکایی، تشنه این خبرها هستند وبا هر کدام آنها، جنجالی بپا می کنند.
خوشحالیم که این چهره های معروف با آرامش خیال به دفتر ما می آیند و حتی تا پایان حل مشکلات قانونی شان هیچکس با خبر نمی شود و گاه برای دورماندن از چشم بعضی مشتریان کنجکاو آنها را به اتاق خصوصی تر و دور از دسترس هدایت می کنیم.
بهرحال این چهره های معروف هم چون افراد معمولی، گرفتاریهای خودشان را دارند، آنها در برابر قانون، یک انسان معمولی هستند و خودشان هم اصرار دارند به سراغ وکلای قابل اطمینانی بروند که اخبارشان را نفروشند.
از نظر شما آیا فرقی میان چهره های معروف و افراد معمولی در دفتر شما و حل مشکلات شان وجود دارد؟
– در دفتر حقوقی ما، میان افراد مشهور و گمنام، ثروتمند وفقیر، تفاوتی وجود ندارد. آنها انسان های گرفتاری هستند که برای حل بن بست های قانونی خود به ما مراجعه کرده اند. ما از اولین لحظه تا پایان، در کنار همه شان هستیم، حسن دفتر ما این است که ما مستقیما با مراجعه کننده ها در ارتباط هستیم و همیشه در موارد ضروری در خدمت شان هستیم.
ایرانیانی که به شما مراجعه می کنند معمولا چه مشکلاتی دارند؟
– هموطنان عزیزمان در زمینه تصادفات، صدمات بدنی، جراحات ناشی از کار، اتومبیل، زمین خوردگی، تصادف با موتورسیکلت، اختلافات خانوادگی، صدمات منجر به مرگ و معالجات غلط پزشکی به دفتر ما می آیند، که اینروزها بیشتر در رشته  تصادفات، معالجات غلط پزشکی ، طلاق و اختلاف خانوادگی، زمین خوردگی است که خوشبختانه ما در درصد بسیار بالای پرونده ها موفق بوده ایم.
شما بیشترین خسارت را برای چه کسی و چه پرونده ای گرفته اید؟
– بیشترین خسارت را در زمینه تصادفات رانندگی گرفته ایم که حتی حکم دادگاهی دریافت 12 میلیون دلاری هم گرفته ایم، ما گاهی بسیاری از پرونده ها را که به بن بست رسیده اند را با پیروزی کامل، پایان بردیم و بسیاری از خانواده ها را از سرگشتگی نجات داده ایم.
توصیه شما به ایرانیان برای جلوگیری از دردسرهای مختلف زمان تصادف چه چیزهایی است؟
– وقتی یک تصادف جدی است با هیچکس بجز وکیل خود حرف نزنید، حتی از گفتگو با شرکت های بیمه خود و طرف مقابل پرهیز کنید. هرچه تصادف شدید باشد، باید با آرامش پیش بروند، از جر و بحث و دعوا جلوگیری کنند. در صورت امکان از صحنه تصادف و خسارت وارده عکس بگیرند، مدارک طرف مقابل را بگیرند اگر شاهدی وجود دارد شماره تلفن مشخصات اورا بگیرند و قضیه را به وکیل با تجربه خود بسپارند.

1378-8